is bekend word aan gewerkt!
merge maart 2023
-
-
Ik ga niet alle posts lezen.
Maar waarom kan ik enkel naar Uni3 mergen terwijl je vanuit Zagrada naar of Uni3 of Aquarius kan mergen?
Al mijn vinkjes staan op groen, en ik wil niet naar Uni3.Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
Now water can flow, or it can crash.
Be water my friends... ;)
May the force be with U!
IRC: Obi12try -
ga lezen.Tarazed dominantie
-
Hier staat alle info bij elkaar @Obi12try
INFORMATIE MERGE 2023 <--klik de link
Zoals een aantal van jullie al hebben gemerkt krijgt niet iedereen de juiste opties te zien voor de merge. Na wat onderzoek lijkt dit te komen van een fout van het spel met updaten van opgeslagen grondstoffen met mergen.
Het advies voor nu is te wachten dan moeten de opties uiteindelijk zichtbaar worden.
En excuses voor het ongemak. -
Misschien handig om te melden dat ik hetzelfde had maar vogel gaf mij de tip om een uni3 account te maken en het dan weer te proberen. Toen kon ik wel naar Bellatrix
-
Grave kan nog steeds niet mergen.. Krijg alleen uni 3 als optieIk zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Spica top 10 : 9
Spica experts : 56
Bellatrix top 10 : 2 -
smurf wrote:
Grave kan nog steeds niet mergen.. Krijg alleen uni 3 als optie
-
niet als je acc niet overal top20 staat. Dan kun je alleen naar unis waas je buiten de top10 staat aldus u3.Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
In de nieuwe unis doet de handelaar nog niks ( iddgeval bij mij ) Optie blijft grijs en geeft aan zorg voor voldoende opslag uuhm dat heb ik wel.Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
En ik speel natuurlijk volledig DM loos..... *kuch*kuch*... Maar daar zit een fout in de mensen die het wel willen kopen.... Kunnen nu niks kopen er staat storingIk zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
zou je hier even een ticket van willen maken en wat screenshots erbij
-
Done!Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Handelaar doet het nog steeds niet, kan dit gemaakt wordennnn?Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
smurf wrote:
Handelaar doet het nog steeds niet, kan dit gemaakt wordennnn?
mss verbruik je teveel dm -
Piraat wrote:
smurf wrote:
Handelaar doet het nog steeds niet, kan dit gemaakt wordennnn?
Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Nog steeds niet opgelost. Meerdere tickets aangemaakt. Wie maakt hier werk van?
Omdat ik niet kan handelen.. Kan ik mijn mijnen langer niet geüpgraden. Dus krijg ik minder inkomsten..
Krijg ik dit van ogame.nl vergoed dmv Free DM? +- 250.000 dm per dag?Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Ik vind dat wel een redelijke vergoeding! Heb ik jurisprudentie wat ik kan gebruiken omdat ik al maanden mn planeet niet kan herplaatsen door een bug.ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
De naam van een zeer geschikt advocaten kantoor in Duisland wat mij erg goed heeft geholpen en voor mijn gelijk heeft gezorgd, wel een rechtsbijstandsverzekering nodig in deze, !
-
ik speel via de phone en kon niet de keuze maken, maar nu heb ik 2 accounts in uni 3
Hoopte dat ik naar Aquarius ging, maar nee
Ik hoop nu dat er toch een oplossing komt dat ik naar Aquarius kan.
Gegroet truckerpatjeANDROMEDA fleeter 4de hof
Draco fleeter 9de hof
GEMINI fleeter 30ste hof
2de gevorderde
Ripkil: 47 -
Gaat NL hier iets aan doen?? Daar in org snappen ze het niet helemaal.
Sinds wanneer is ogame zo traag bij iemand die centjes wilt uitgeven?
Hello Mewtwo,
This is interesting. I assume you tried all kinds of troubleshooting to verify if it always looks like this? It could be that the game is failing to notice your resources stored or your DM. First time I hear about this.
Regards,
LorovusIk zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Bellatrix top 10 : 2
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 3
3 Guests