merge maart 2023

    • Vogel wrote:

      U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD
      Mwah goed is iets relatiefs.. ik geniet zelf ook liever van 10x eco i.p.v. slechts x8, dat scheelt gigantisch :P ! Als we dan als uni 3 niet de mogelijk krijgen om te verhuizen, laat ze dan op zijn minst de eco specs verhogen.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Vogel wrote:

      U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD
      Mwah goed is iets relatiefs.. ik geniet zelf ook liever van 10x eco i.p.v. slechts x8, dat scheelt gigantisch :P ! Als we dan als uni 3 niet de mogelijk krijgen om te verhuizen, laat ze dan op zijn minst de eco specs verhogen.
      Eens!
      Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
      voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
      voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden
      Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels... alles zal wel weer leeggesnoept worden door een paar verhuizende spelers et als vorige keer :P !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lurtz wrote:

      Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels?
      Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge?
      Oe dat is oprecht een goede vraag.
      misschien dat @Hysteria het antwoord weet.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Lurtz wrote:

      Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels?
      Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge?
      Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet.
      Dat weet ze.


      Nee, de nieuwe uni's gelden zoals het ons is verteld als een jaar oud en dus open voor GY merges. Echter gaan wel de overige GY-regels gelden na afronden van de merge.
    • Hysteria wrote:

      Vogel wrote:

      Lurtz wrote:

      Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels?
      Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge?
      Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet.
      Dat weet ze.

      Nee, de nieuwe uni's gelden zoals het ons is verteld als een jaar oud en dus open voor GY merges. Echter gaan wel de overige GY-regels gelden na afronden van de merge.
      Dus of top20 overal of niet.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • rcthans wrote:

      Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella ;)

      thanks :) we hebben ons best gedaan

      Lange Giraffe wrote:

      Vogel wrote:

      Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
      voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden
      Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels... alles zal wel weer leeggesnoept worden door een paar verhuizende spelers et als vorige keer :P !

      we hebben helaas maar de mogelijkheid om 1 10x eco uni te hebben. Het was idd het idee om een "balanced" uni aan beide kanten van het spectrum te houden, met u3 en cosmos dus. Helaas zitten we wel met de bestaande GY regels, daar kunnen we niks aan doen.

      Het idee achter deze merge was om een leuke fleeter uni te hebben, een eco uni en dan de 2 balanced unis. Is het perfect? nee, vast niet :P
    • Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos?
      Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.
      Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan. <3
      Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen.

      Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh!


      Ander topic

      Zou leuk zijn om met de laatste uni's zo veel mogelijk naar 1 uni te vertrekken, dan wordt het weer lekker actief :)
      Tarazed dominantie
    • n00b wrote:

      rcthans wrote:

      Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella ;)
      thanks :) we hebben ons best gedaan

      Lange Giraffe wrote:

      Vogel wrote:

      Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
      voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden
      Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels... alles zal wel weer leeggesnoept worden door een paar verhuizende spelers et als vorige keer :P !
      we hebben helaas maar de mogelijkheid om 1 10x eco uni te hebben. Het was idd het idee om een "balanced" uni aan beide kanten van het spectrum te houden, met u3 en cosmos dus. Helaas zitten we wel met de bestaande GY regels, daar kunnen we niks aan doen.

      Het idee achter deze merge was om een leuke fleeter uni te hebben, een eco uni en dan de 2 balanced unis. Is het perfect? nee, vast niet :P
      Idd, het idee is goed. Gaan ze het ooit perfect kunnen balanceren, nee. ze doen hun best en met deze 4 unis vind ik dat ze daar redelijk goed in de buurt zitten.
      Het zal nooit iedereen aanstaan.
      Maar ik vind dat de NL team dit keer wel een serieus overdacht idee heb geven aan hoe ze het willen doen. en dat na mate waarin het kan natuurlijk, ZEKER de beste vorm heeft gekregen.


      veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos?
      Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan. <3
      Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen.
      Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh!
      Lieverd, ik heb er niets op tegen om hogere speed te spele en AGS, maar zoals ik eerder gezegd heb vind ik met de kleine spelerbase die we hebben die 10x eco wel degelijk een PRE.
      mocht je je woorden willen waarmaken ben je altijd welkom in Bella <3.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos?
      Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan. <3
      Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen.
      Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh!


      Ander topic

      Zou leuk zijn om met de laatste uni's zo veel mogelijk naar 1 uni te vertrekken, dan wordt het weer lekker actief :)

      Ik speel het liefst ook in een grote uni met veel spelers, er zijn er ook een hoop spelers die niet zo actief spelen en het wat rustiger aan willen doen. Ik denk niet dat het realistisch is "alles" naar 1 uni te brengen waarbij iedereen blij is (of iedereen niet blij, vind ik ook goed).
    • ReWinD wrote:

      hI ik heb een vraagje,

      Wat gebeurd er met je account als je geen doel uni kiest en merg deadline is verlopen? gaat je account naar de grave, of word die verwijderd?

      Bonus vraag. hebben de nieuwe uni's levensvormen update?
      active accounts gaan naar een random target, inactive accounts naar de graveyard. Al lees ik wel dat het niet altijd goed gaat, dus het is beter om iets te kiezen.

      Nee, nieuwe uni's hebben geen levensvormen, het is op dit moment niet mogelijk om merges of te "GY hoppen" tussen LF en non-LF unis
    • Bij voorgaande merges werden de aanwezige i-tjes in de sluitende unis random verdeeld over de nieuwe unis.
      Nu komen er dus 3 hele nieuwe unis zonder enig i-tje en is er alleen U-3 waar nog veel itjes zijn voor raiders die het dagelijks afraggen van i-tjes als onderdeel van hun speelwijze hebben.

      Zou leuk zijn als spelers die bv minimaal 1 jaar in een uni spelen bv 1 i-tje kunnen benoemen en meenemen naar de nieuwe doeluni.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij?
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)
    • Bolder wrote:

      bassie36 wrote:

      Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij?
      Er zijn 3 target uni's dus met Zaga en Deimos kun je mergen !
      Lees jij überhaupt wel eens iets zorgvuldig? :faq:
      Deimos en Zagadra mogen alleen naar U3 en Aquarius. In U3 heeft hij al een account, dus er moeten twee accounts van hem naar 1 doeluni.
      Voor zover ik weet komt er geen targetuni bij. Ik zou nu de keuze maken om 1 account in v-mode te zetten, die naar de graveyard te laten gaan na 2 maanden (was het toch?) en vandaaruit een nieuwe uni proberen te kiezen. Wel iets met die top20 regel geloof ik...
      Uni3 zou je nu al in v-mode kunnen zetten, als het één van de accounts uit Zagadra of Deimos moet zijn, dan zou ik die zo snel mogelijk migreren en niet uit v-mode halen. (exodus zorgt ervoor dat je account auto in v-mode wordt gezet, DACHT ik).
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III