Oorlogsverklaring: RGK vs POWER/F-E-L/LEGEND

    • Nunya bizz wrote:

      heeft zojuist de huidige nr 1 courage blauw gespeeld
      haha jahoor..
      Als hij tijdens een onweersbui een scheet laat en er tegelijkertijd een bliksem komt, komt die bliksem natuurlijk door zijn scheet i.p.v. door de onweer.
      man man man wat een niveau.

      Ik heb voor V modus gekozen voor de geboorte van mijn zoon, ik ga geen V modus voor een ander klein kind.
      Ogame is voor mij een spelletje, voor sommigen lijkt het wel een obsessie.

      Kamikaze wrote:

      Nunya bizz wrote:

      Back on topic.. Wanneer krijgt power de winst toegekend en ken hier een slotje op? Volgens mij is de oorlog voorbij aangezien iedereen blauw is al een tijdje.
      30 dagen zonder slag posten is al lang gepasseerd. Oorlog is dus over.
      Doe maar gauw een slotje dan.. dit gaat toch weer nergens over.
      :thumbsup:
    • Piraat wrote:

      Nunya bizz wrote:

      De ADMIRAAL INSI is even bezig in bellatrix, heeft zojuist de huidige nr 1 courage blauw gespeeld en straks is piraat en bolder aan de beurt
      je weet geenstand van zaken , dus niks zeggen over uni's waar je niks van kentmaarja lomp zijn is soms lastig toch nunya?
      ik zeg helemaal niks, dit was een kopie paste bericht dat mij gevraagd werd te plaatsen, verder totaal geen id waar je op doelt maar t zal..

      Courage wrote:

      Nunya bizz wrote:

      heeft zojuist de huidige nr 1 courage blauw gespeeld
      haha jahoor..Als hij tijdens een onweersbui een scheet laat en er tegelijkertijd een bliksem komt, komt die bliksem natuurlijk door zijn scheet i.p.v. door de onweer.
      man man man wat een niveau.

      Ik heb voor V modus gekozen voor de geboorte van mijn zoon, ik ga geen V modus voor een ander klein kind.
      Ogame is voor mij een spelletje, voor sommigen lijkt het wel een obsessie.

      Kamikaze wrote:

      Nunya bizz wrote:

      Back on topic.. Wanneer krijgt power de winst toegekend en ken hier een slotje op? Volgens mij is de oorlog voorbij aangezien iedereen blauw is al een tijdje.
      30 dagen zonder slag posten is al lang gepasseerd. Oorlog is dus over.
      Doe maar gauw een slotje dan.. dit gaat toch weer nergens over.
      Nogmaals, niet mijn woorden en ik weet idd niet wat er allemaal gaande is in de andere uni's en het interesseert me om heel eerlijk te zijn nog minder.

      Van harte gefeliciteerd met je zoon, hoop dat alles goed gaat met hem en de moeder! enjoyyy <3