[TOT: 2.239.780.000] Martinus [Whololo] & Sweex [Whololo] vs. Koekje [DBS] (A: 5.770.000, V: 2.234.010.000)

    • [TOT: 2.239.780.000] Martinus [Whololo] & Sweex [Whololo] vs. Koekje [DBS] (A: 5.770.000, V: 2.234.010.000)

      Zo even een lekker hitje gevlogen. Martin had hem gespot, even gesimd vloot en deut bij elkaar halen en vliegen. Hij kwam voor de 3e en 4e na waves online, en daardoor moesten we de aanval op zijn main vloot ook terug trekken. Anders hadden we rond de 11 miljard winst gehad!

      @Koekje GL @ RB Lekker(best jammer) optijd online gekomen om je vlootje te saven jammer voor je gs.




      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Martinus [Whololo]
      ________________________________________________

      Interceptor 20.000
      Pathfinder 110.000
      _________________________________________

      Aanvaller Sweex [Whololo]
      ________________________________________________

      Pathfinder 70.000
      _________________________________________

      Verdediger Koekje [DBS]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 185.130
      Recycler 50
      Ster des Doods 1
      Pathfinder 50
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Martinus [Whololo]
      ________________________________________________

      Interceptor 19.985 ( -15 )
      Pathfinder 109.913 ( -87 )
      _________________________________________

      Aanvaller Sweex [Whololo]
      ________________________________________________

      Pathfinder 69.942 ( -58 )
      _________________________________________

      Verdediger Koekje [DBS]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      1.155.486.187 Metaal, 1.155.486.187 Kristal en 1.155.486.188 Deuterium
      1.473.236.869 Metaal, 1.375.159.847 Kristal en 593.558.034 Deuterium
      531.570.529 Metaal, 343.789.962 Kristal en 148.389.509 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 5.770.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.234.010.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 559.145.000 metaal en 559.302.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 7.932.163.312 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      559.145.000 Metaal en 559.324.375 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 3.717.828.585
      Kristal: 3.430.985.371
      Deuterium: 1.896.048.731
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 9.044.862.687 eenheden winst gemaakt.
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.271 erepunten verloren.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -4.276.973.585
      Kristal: -3.990.265.996
      Deuterium: -1.898.933.731
      De verdediger(s) hebben een totaal van 10.166.173.312 eenheden verloren.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.216 erepunten gekregen.




      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • poeah dat was spannend lag al voldoende deut om een gedeelte weg te sturen, om er zo snel mogelijk te zijn. Sweex kon netjes bijspringen met zn navs die zonder ic s mij bij kon houden. nawaves de lucht in gegooid, helaas kwam de deut voor de laatste waves te laat.
      Aanval op main idd mislukt

      :sw2: ags top 10
    • Haha, het moest er gewoon eens van komen. Ik speelde al een maand minecraft in windowed met ogame ernaast. Vorige week andere game begonnen full screen, zo absorbed en ogame vergeten en al een paar keer die vloot laten liggen op de maan. Paar keer geluk gehad, maar gisteren dus niet... of jah half. Heb nog een stukje kunnen redden, maar kwam een minuut voor een wave binnen. Er lag op dat moment een miljard puin voor 30k recs, ik stuurde nog 10k recs maar die kwamen nét te laat :(

      De maan was quasi leeggeroofd, maar mijn planeet was dan uiteindelijk nog gered. In volle paniek mezelf op v-mode gezet.

      Was aan het sparen tot mijn astro 25 klaar was. Ik wist niet wat ik met de andere GS moest doen dus bleef ik die maar saven. Ik kom vrij turtle-achtig over, maar het mindless in def pompen zou ik vrij lame gevonden hebben. Ik ging voor top research lol.

      Ik ben ook niet echt een fleeter en ik heb al lang geen betaalde DM niet meer dus nu heb ik eigenlijk geen reden om verder te spelen in deze uni. Ik heb het druk met m'n job enzo en zoek andere manieren van ontspanning.

      Misschien een andere keer in een ander universum want typisch voor mensen die stoppen met Ogame is dat ze op een keer weer terugkomen, een boel DM uit te geven om dan weer te stoppen. 8S :D


      Oja, Martinus en Sweex, Gefeliciteerd met de slag. Da's bijna 1 maand expo's + mijnen aan winst op een avondje. Niet slecht dus.
      Ik zal niet gauw je vloten in het oog houden. Ik heb namelijk last van phaalangxst.
    • Die @martinus gewoon 2 Top 10 hitjes in 2 dagen wat een beest! Was leuk samen vliegen jammer dat de 2de hit niet door ging :(

      Jammer dat je stopt koekje (voor hoelang dat duurt).

      Koekje wrote:

      Da's bijna 1 maand expo's + mijnen aan winst op een avondje. Niet slecht dus
      ±9 miljard gs is 1 maand expos + mijnen? Dan doe je niet veel expos denk, 1Miljard per dag moet toch redelijk te doen zijn volgens mij, of ik en de mensen met wie ik omgaan zijn te veel met ogame bezig :P
    • sweex wrote:

      Die @martinus gewoon 2 Top 10 hitjes in 2 dagen wat een beest! Was leuk samen vliegen jammer dat de 2de hit niet door ging :(

      Jammer dat je stopt koekje (voor hoelang dat duurt).

      Koekje wrote:

      Da's bijna 1 maand expo's + mijnen aan winst op een avondje. Niet slecht dus
      ±9 miljard gs is 1 maand expos + mijnen? Dan doe je niet veel expos denk, 1Miljard per dag moet toch redelijk te doen zijn volgens mij, of ik en de mensen met wie ik omgaan zijn te veel met ogame bezig :P
      denk vooral dat laaste, jullie zijn allemaal No-life bas.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • thx voor de sportieve reactie @Koekje . Idd pech had het bij elkaar gelegen hadden we niet zo snel kunnen vliegen en hadden we alleen een hoop deut verbrandt.

      Die paniek reactie kan ik me wel voorstellen, dan maar ff v modus.. ff afkoelen en gewoon terugkomen, 9 a 10 dagen dikke expo rondes doen dan ist weer terug, dan moet minecraft maar ff wachten. dr moet nog wat staan op je maan we hadden gekozen om deut naar mij te sturen om op je planeet te vliegen.. sweex had niet alle pathfinders in de lucht.
      Vrachters naar je maan en recs kwamen idd net te laat

      @Sweex.. ja was krap aan binnen 24 uur lang leve speedvloot :thumbsup: