Betalings problemen SMS abonnement *update*

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Betalings problemen SMS abonnement *update*

      Hoi allemaal!

      De laatste dagen zit er, als ik het goed begrijp, een nieuwe fout in het sms-abonnement. Sommige mensen krijgen wél een bevestiging van de verlenging van hun abonnement, maar krijgen geen commander (en/of officer?).
      Om dit probleem zo snel mogelijk te kunnen traceren en oplossen wil ik deze mensen vragen een mail naar mij te sturen, of een ticket aan te maken in ons support systeem(department klachten&bugs).
      Zet in het ticket dat je dus een SMS-abbo hebt, dat je dit probleem hebt, en geef eventueel nuttige info er nog even bij, vermeldt in ieder geval:
      • je universum
      • je spelersnaam

      Sommige users hebben ontdekt dat je na het versturen van een stop-sms, weer commander kan aanvragen. In dat geval betaal je wel dubbel. Eventuele dubbele betalingen worden NIET ongedaan hebt. Als hier voor gekozen hebt, wil je dat dan toch in het ticket/mailtje vermelden?
    • Update betalings problemen

      Hoi,

      Dankzij jullie reacties is het inmiddels is het min of meer duidelijk dat, en waar, in het achterliggende systeem de betalingen vertraging oplopen. Door deze plotselinge vertragingen krijgt Gameforge niet op tijd de betalingsbevestiging, waardoor de Officieren en Commanders dus niet worden verlengd. Omdat het abonnement ook niet opgezegd is/wordt, kan je het niet opnieuw aanvragen.

      Nu hoor ik jullie denken, leuke uitleg, maar ik schiet er geen #@$ mee op. En ja, dat klopt. Op dit moment wordt de reden van de vertraging uitgezocht en hopelijk snel aangepakt. Het sturen van nog meer reacties naar mij heeft helaas niet zo veel zin, zodra de betalingsbevesting alsnog binnen komt, zal je commander/officier als het goed is alsnog worden geactiveerd.

      Op dit moment is even geduld dus het enige wat je kan doen!

      Het sturen van een stop-sms beindigd écht je account, als je dat doet en wel commander/officier wilt behouden, betaal je dus dubbel!

      Luxx