U3 (en andere) en levensvormen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • U3 (en andere) en levensvormen

      Hallo,

      Heeft er iemand een idee of oude uni's zoals U3 levenvormen zouden krijgen, en zo ja, wanneer dat zou zijn?
      Mocht dat niet het geval zijn, krijgen de accounts in niet-levensvormen uni's ooit een kans om naar wel-levensvormen uni's te migreren?

      @admin's, persoonlijk antwoord is ook ok als jullie het zelf niet officieel weten. En mocht je het niet mogen vertellen mag je dat ook laten weten ;)
    • ojelle wrote:

      Bedankt!
      Is het mogelijk om deze open te houden als er een update komt of sturen jullie een dergelijk berichtje door op het .nl forum als er een komt? (in het laatste geval mag dit dicht)
      Ik ben er van overtuigd dat zodra er updates zijn dat deze netjes vertaald hier op het forum zullen verschijnen.

      Aldus mijn vertrouwen in het team.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Thalion Heru wrote:

      Hè, korte vraag en even een upje voor dit topic.
      We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen?
      Iemand die dat weet of kan informeren bij hogere hand, of mij door kan verwijzen naar hogere hand.
      Zoals al vele malen eerder aangegeven, nee we weten niet wanneer er andere oude uni's levensvormen krijgen.
      Langzaam krijgen andere community's deze wel, dus ergens zullen wij ook aan de beurt komen. Zodra wij meer weten zal het worden gepost.
    • Las ik recent niet ook ergens dat ze een paar universa hadden overgezet en dat die universa nu zo ongeveer helemaal onspeelbaar waren geworden door de vele bugs en andere ellende (in net Nederlands verwoord: completely fucked up)?
      Dus vooruitzicht: verwacht het maar niet al te snel.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      Las ik recent niet ook ergens dat ze een paar universa hadden overgezet en dat die universa nu zo ongeveer helemaal onspeelbaar waren geworden door de vele bugs en andere ellende (in net Nederlands verwoord: completely fucked up)?
      Dus vooruitzicht: verwacht het maar niet al te snel.
      Klopt als een bus. De uni's welke zijn overgezet lopen nog altijd niet heel soepel.
    • Bolder wrote:

      Thalion Heru wrote:

      We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen?
      Waarom naar oude uni's ?Laat nu de oude uni's zoals zijn aub.
      Dan blijft er nog een stukje ogame cultuur bewaard.. :)
      een stukje ogame cultuur bewaard?

      dan moeten we terug naar pre-redesign. Dat is ogame cultuur. alles sinds redesign was qua performance "mweh" :S



      Thalion Heru wrote:

      Hè, korte vraag en even een upje voor dit topic.
      We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen?
      Iemand die dat weet of kan informeren bij hogere hand, of mij door kan verwijzen naar hogere hand.
      Ik had hier een ticket over lopen bij Lorovus sinds, July; en verleden week kreeg ik van hem een positieve reactie waarin die het volgende zei:

      Lorovus wrote:

      We are activating lifeforms in a few old universes again, and I would consider this a step forward. My optimistic guess is that we should activate lifeforms in other old unis this year.

      :love: Thanks Syrabi
    • Bolder wrote:

      Waarschijnlijk is het woord cultuur niet voor iedereen hetzelfde.
      Dus wacht ik gewoon op een bericht van een teamler die antwoord op Jelle :)
      Dus ??????


      je kan hier wel allemaal rare dingen roepen, maar waarom zou er nu "cultuur" bewaard moeten worden terwijl dat in het verleden ook niet gebeurd is toen redesign kwam?

      er is voor gameforge, (en de spelers) geen positief punt aan het verschillende versies van het spel in stand houden.
      Hoe gaan ze dat doen met toekomstige merges? het eindigt als 1 oud dood universum waar niemand uit of in kan komen.

      makkelijk schreeuwen dat je je stukje "cultuur" wilt bewaren, is op kort termijn "grappig" maar op langer termijn gewoon extra dode universa.


      Oke, dan blijven er ook nog nieuwe universa openen zonder levensvormen, en dan? dan splijt je de playerbase; en dan?

      :love: Thanks Syrabi
    • Hysteria wrote:

      Freakertje wrote:

      Las ik recent niet ook ergens dat ze een paar universa hadden overgezet en dat die universa nu zo ongeveer helemaal onspeelbaar waren geworden door de vele bugs en andere ellende (in net Nederlands verwoord: completely fucked up)?
      Dus vooruitzicht: verwacht het maar niet al te snel.
      Klopt als een bus. De uni's welke zijn overgezet lopen nog altijd niet heel soepel.

      Via opties > uitgebreid , kan ik mijn account kopiëren naar test server Alpha en levensvormen probleemloos uitproberen op mijn non-levensvormen bellatrix account.

      Waarom levert het activeren van levensvormen in oude unies dan wel zoveel problemen op?
      Kunnen toch gewoon een nieuwe uni maken met zelfde specs als de oude uni en dan de accounts daar naartoe kopiëren?
      :thumbsup:
    • Courage wrote:

      Hysteria wrote:

      Freakertje wrote:

      Las ik recent niet ook ergens dat ze een paar universa hadden overgezet en dat die universa nu zo ongeveer helemaal onspeelbaar waren geworden door de vele bugs en andere ellende (in net Nederlands verwoord: completely fucked up)?
      Dus vooruitzicht: verwacht het maar niet al te snel.
      Klopt als een bus. De uni's welke zijn overgezet lopen nog altijd niet heel soepel.
      Via opties > uitgebreid , kan ik mijn account kopiëren naar test server Alpha en levensvormen probleemloos uitproberen op mijn non-levensvormen bellatrix account.

      Waarom levert het activeren van levensvormen in oude unies dan wel zoveel problemen op?
      Kunnen toch gewoon een nieuwe uni maken met zelfde specs als de oude uni en dan de accounts daar naartoe kopiëren?
      de problemen zijn voornamelijk latency e.d.

      Die zijn er ook op levensvormen uni's die ouder zijn, hoe meer opgebouwd er is hoe meer de lag te voelen is (zo leek het in iedergeval)


      dus in een oude uni, waar iedereen als speedy gonzales kan bouwen in het begin levert het enorm veel stres op de event handler, die dus om de haverklap crashed...

      hoe ver ze hier ondertussen mee zijn, geen idee. duurt in iedergeval te lang.

      :love: Thanks Syrabi
    • Klinkt niet echt als een obstakel, even tijdelijk wat extra servercapaciteit huren en je hebt die groeistulp ingedekt. Met de paar test universa moeten ze wel in staat zijn om een redelijke inschatting te maken van wat ze nodig hebben.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat