U3 (en andere) en levensvormen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Bolder wrote:

      Thalion Heru wrote:

      We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen?
      Waarom naar oude uni's ?Laat nu de oude uni's zoals zijn aub.
      Dan blijft er nog een stukje ogame cultuur bewaard.. :)
      Uiteraard kan je ook eens niet bang zijn voor veranderingen en meegaan in de innovatie van het spel.
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Thalion Heru wrote:

      Uiteraard kan je ook eens niet bang zijn voor veranderingen en meegaan in de innovatie van het spel.
      En hoeveel hebben die zgn innovaties gebracht ?
      Om de anderhalve maand een nieuwe server ?
      Servers waar bijna niemand speelt ?
      Of ik bang ben voor een verandering ?? Nee, beslist niet
      Ten goede van het spel ? Prima
      Ogame in deze is niet meer te redden, kijk eens naar klonen waar gem 750 spelers, ook na maanden. spelen.
      Dus de pot op met je innovatie Heru !!!
    • Bolder wrote:

      En hoeveel hebben die zgn innovaties gebracht ?
      Dit is geen innovatie, dit is al een ding sinds 2010 ofzo. .nl is alleen heel lang "gespaard" gebleven, maar voor Ogame in het algemeen was dit zeker al het geval


      Bolder wrote:

      Servers waar bijna niemand speelt ?
      Dit heeft eerder te maken met gebrek aan innovatie...


      Bolder wrote:

      Ogame in deze is niet meer te redden, kijk eens naar klonen waar gem 750 spelers, ook na maanden. spelen.
      Waar hetzelfde begint te gebeuren als ogame jaren terug, mensen gaan veel meer terug naar de miner-playstyle gezien innovatie stil ligt en er alleen nog maar "gebouwtjes gebouwd wordt om bezig te zijn"
      (buiten de paar verslaafden die nog actief bezig zijn)
      (overigens, zijn die servers waar honderden spelers "actief" zijn er ook op ogame, alleen niet op .nl)


      Bolder wrote:

      Dus de pot op met je innovatie Heru !!!
      pot verwijt...




      Lange Giraffe wrote:

      Klinkt niet echt als een obstakel, even tijdelijk wat extra servercapaciteit huren en je hebt die groeistulp ingedekt. Met de paar test universa moeten ze wel in staat zijn om een redelijke inschatting te maken van wat ze nodig hebben.
      Meer capaciteit kost geld, verder denk ik dat het eerder een beperking is in de software dan echt een "resource" issue dat opgelost kan worden door het meer "resources" te geven.
      Kan hier alleen maar over gissen, als "resources" de oplossing waren dan hadden ze dat voor de test server op zijn minst geprobeerd, en ook daar is het ruk.

      :love: Thanks Syrabi
    • Lange Giraffe wrote:

      Klinkt niet echt als een obstakel, even tijdelijk wat extra servercapaciteit huren en je hebt die groeistulp ingedekt. Met de paar test universa moeten ze wel in staat zijn om een redelijke inschatting te maken van wat ze nodig hebben.
      Dat is zelfs nog heel oldschool, tegenwoordig in de cloud kun je het zo instellen dat de boel automatisch meer resources trekt. En weer afschaalt wanneer het niet meer nodig is.

      Bolder wrote:

      Jillian wrote:

      pot verwijt...
      Een simpele speler die nauwelijks slagen maakt en zich zelf God noemt, sorry, maar dan neem ik je niet voor vol aan :)
      Wees gerust, dan doen wij over jou ook al eeuwen niet meer. ;)
      Ik heb de hele draad nageplozen, maar ik zie hem zichzelf nergens God noemen. Dus zoals zo vaak bestaat ook deze waarheid alleen in je eigen hoofd 8o
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      Wees gerust, dan doen wij over jou ook al eeuwen niet meer.
      Ik heb de hele draad nageplozen, maar ik zie hem zichzelf nergens God noemen. Dus zoals zo vaak bestaat ook deze waarheid alleen in je eigen hoofd
      Als je naam freakertje is dan klopt dat wel, zeker als je pas komt kijken .
      Maar het gaat over levensvormen, niet over nageplozen *
      Nogmaals, voor mij mogen de levensvormen weg blijven uit de oude uni.
    • Bolder wrote:

      Jillian wrote:

      pot verwijt...
      Begin doodziek te worden van je * betoog *Jij denkt echt de ogamewijsheid in pacht te hebben.
      Een simpele speler die nauwelijks slagen maakt en zich zelf God noemt, sorry, maar dan neem ik je niet voor vol aan :)
      Dus nogmaals ik wacht wel op antwoorden van Teamlers, als die al iets te zeggen hebben.....
      Pot verwijt....


      Jouw betoog is niet veel beter, we hebben het hier sowieso niet over ogame wijsheid, maar over commercieel inzicht.


      Ei.

      :love: Thanks Syrabi
    • Bolder wrote:

      Jillian wrote:

      Pot verwijt....


      Jouw betoog is niet veel beter, we hebben het hier sowieso niet over ogame wijsheid, maar over commercieel inzicht.


      Ei.
      Sorry, maar volgens mij had ik geschreven : ik wacht wel op antwoord van een Teamler en niet van een snotneus.

      Ik ben wel teamler!

      echter niet voor gameforge :whistling:

      Ps. Ga wat nuttigs doen met je tijd, want hier op het forum lopen rondhangen met niets vervullende posts is echt een trieste bedoeling van je tijd.

      ik doe dat op zijn minst nog onder werktijd.

      :love: Thanks Syrabi
    • Bolder wrote:

      Thalion Heru wrote:

      We zitten inmiddels halverwege oktober, is er al meer bekend over wanneer de levensvormen naar de 'oude' uni's komen?
      Waarom naar oude uni's ?Laat nu de oude uni's zoals zijn aub.
      Dan blijft er nog een stukje ogame cultuur bewaard.. :)
      Ik kan je wel redelijk verzekeren dat dat niet gaat gebeuren, buiten het feit dat ze het nog nooit hebben gedaan. Betekend dit 2 versies van het spel onderhouden wat enorm duur is.
    • Toch maar even weer vragen...

      Wanneer komen de levensvormen naar oude unies?
      Wanneer komt er deut naar puin in oude unies?
      Wanneer komt er een volgende merge?
      Waar kan men specs aanpassing verzoeken voor bestaande unies?

      Maar vooral die levensvormen... strijden voor een plekje in de top250 wereldwijd is zo wel kansloze missie geworden.
      :thumbsup:
    • Courage wrote:

      Toch maar even weer vragen...

      Wanneer komen de levensvormen naar oude unies?
      Zodra het bekend is word het jullie ook verteld en word het aangekondigd op het board.
      Wanneer komt er deut naar puin in oude unies?
      Zodra het bekend is word het jullie ook verteld en word het aangekondigd op het board.Wanneer komt er een volgende merge?

      Zodra het bekend is word het jullie ook verteld en word het aangekondigd op het board.Waar kan men specs aanpassing verzoeken voor bestaande unies?

      Niet, we hebben genoeg uni's met verschillende specs om te spelen. Vooralsnog worden alleen specs gewijzigd bij een eventuele merge.
      Maar vooral die levensvormen... strijden voor een plekje in de top250 wereldwijd is zo wel kansloze missie geworden.