Nieuwe podcast 'Ogame podcast': Luister nu de eerste episode 'Ogame.nl Pilot ft. Veteraan

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuwe podcast 'Ogame podcast': Luister nu de eerste episode 'Ogame.nl Pilot ft. Veteraan

      Hallo allemaal,

      Ik ben blij om te melden dat de eerste aflevering van de 'Ogame podcast' nu beschikbaar is op Spotify! In deze aflevering, 'Ogame.nl Pilot ft. Veteraan', voer ik een diepgaand gesprek met een ervaren Ogame-speler, Veteraan, en bespreken we de uni Tarzand. Het doel van deze podcast is om onze liefde en passie voor Ogame te delen met de community en een platform te bieden voor de uitwisseling van onderwerpen, perspectieven en ideeën over zowel de toekomst als de goede oude tijd.

      Ik waardeer het als je de eerste aflevering wilt luisteren en mij feedback wilt geven. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening! Houd er rekening mee dat dit een pilot-aflevering is en dat er momenteel nog uitdagingen zijn met de geluidskwaliteit.

      Luister nu naar de eerste aflevering en laat mij weten wat je ervan vindt: LINK

      Klik op de link of zoek op Spotify naar 'Ogame Podcast'.

      Mocht je deel willen nemen aan de podcast of het juist willen dat een gast en ik het over een bepaald onderwerp hebben kan je gerust een pm sturen!

      Bedankt!

      TheDutchRitual

      Ogame.NL podcast, by the community for the community