Balen Hance... beterschap!
Maar rijbewijs kwijt, hoezo dat?
Maar rijbewijs kwijt, hoezo dat?
ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
rcthans wrote:
Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt.
Piraat wrote:
mag ik dan zeggen dat je een idioot bent (op je verzekering gebied bedoelt)rustig herstellen komt het wel g oedrcthans wrote:
Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt.
rcthans wrote:
natuurlijk ben ik verzekerd. All-Risk zelfs al jaren. Een ongeluk is standaard een speekseltest en deze was niet goed. Ik ben dus mee genomen voor een bloedtest door de ggd op het politiebureau. Ik stap niet in de auto met iets op, maar die speekseltest is gevoelig en een joint blijft daarmee bijvoorbeeld tot 7 dagen aantoonbaar. Als de bloedtest niet ok blijkt te zijn zal ik alles zelf moeten betalen. Maar hoe dan ook is het allemaal dom en flink ellendig. Ook de bootjes hier verliezen
Kamikaze wrote:
Balen Hans.
Bloed wel, maar hij zegt op de speekseltest.
Gaat om de waardes die uit de bloeduitslag komen. Mag bij enkel gebruik een x hoeveelheid zijn per liter bloed en bij combi drugs gebruik (dus bijvoorbeeld cocaïne en THC) is dat veel lager...
7 dagen geleden geblowd komt niet boven strafbare waarden uit.
rcthans wrote:
Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt. Daarnaast Vogel zijn moment of fame gegeven, en mijn bootjes kwijt. Wat een klote week heb ik gehad
smurf wrote:
Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander?
Is wel het standard van de meest actieve mensen hier
Bolder wrote:
Tjee, wat ben jij een droeftoeter !!leuk slag Birdie !smurf wrote:
Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander?
Is wel het standard van de meest actieve mensen hier
En GL@RB en met je verzekering.
Ps,
Ik denk dat de meest actieve mensen hier jou een enorme *** vinden
Cannondale wrote:
Kut blowen en achter het stuur. Ze moeten daar eens een goede test voor maken, dit is belachelijk.
rcthans wrote:
Never mind boys. Had niet anders verwacht. Vandaag kwam de brief met de uitslag gelukkig al. Waardes waren verder onder probleem dus gewoon verzekerd etc.
Gooi dit topic maar snel dicht.
Bolder wrote:
Ik snap jullie niet... Oorlog.. Gronings gas.... kabinet Rutte.. en jullie zitten te zeken over een jointje en blikschade????
Ga fietsen of speel ogame..
GL@RB
SailorTwift wrote:
Heeft dat direct of indirect iets met ogame te maken? Ik zie het verband niet. Ik snap je wel, maar ogame is ogame en globale/nationale problemen staan wat mij betreft los van deze slag en dit spelletje. Lullig voor Hans hoe deze slag tot stand is gekomen, maar heeft niets te maken met maatschappelijke problemen lijkt mij toch?
Bolder wrote:
De meeste ogamers zijn joint rokers anders hielden ze nooit zo lang vol Dus ze stoppen hun maandelijks wedde ( lees uitkering ) in ogame.SailorTwift wrote:
Heeft dat direct of indirect iets met ogame te maken? Ik zie het verband niet. Ik snap je wel, maar ogame is ogame en globale/nationale problemen staan wat mij betreft los van deze slag en dit spelletje. Lullig voor Hans hoe deze slag tot stand is gekomen, maar heeft niets te maken met maatschappelijke problemen lijkt mij toch?
Vervolgens is er geen geld meer voor een normale auto verzekering en rijden rond in een niet gekeurd barrel.
Conclusie : Is dat een maatschappelijk probleem of zie ik dat verkeerd.
Daarom was GF zo slim om Vmode in te bouwen, maarja, dat weten maar weinig spelers... ik niet gelukkig
Leuk slagje en dat komt helemaal goed na een stevige joint.
GL@RB