[TOT: 36.275.586.000] Vogel [Fubar] vs. Rcthans [McD] (A: 3.628.972.000, V: 32.646.614.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Piraat wrote:

      rcthans wrote:

      Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt.
      mag ik dan zeggen dat je een idioot bent (op je verzekering gebied bedoelt)rustig herstellen komt het wel g oed
      precies dit. Je moet gewoon verzekerd rondrijden, dat is wettelijk verplicht. Ondanks dat dit een vervelende en dure les is hoop ik dat je goed hersteld. Vergoeding en rijbewijs kwijt is daarin wel in de categorie eigen schuld dikke bult.

      Sterkte
    • natuurlijk ben ik verzekerd. All-Risk zelfs al jaren. Een ongeluk is standaard een speekseltest en deze was niet goed. Ik ben dus mee genomen voor een bloedtest door de ggd op het politiebureau. Ik stap niet in de auto met iets op, maar die speekseltest is gevoelig en een joint blijft daarmee bijvoorbeeld tot 7 dagen aantoonbaar. Als de bloedtest niet ok blijkt te zijn zal ik alles zelf moeten betalen. Maar hoe dan ook is het allemaal dom en flink ellendig. Ook de bootjes hier verliezen ;)
    • rcthans wrote:

      natuurlijk ben ik verzekerd. All-Risk zelfs al jaren. Een ongeluk is standaard een speekseltest en deze was niet goed. Ik ben dus mee genomen voor een bloedtest door de ggd op het politiebureau. Ik stap niet in de auto met iets op, maar die speekseltest is gevoelig en een joint blijft daarmee bijvoorbeeld tot 7 dagen aantoonbaar. Als de bloedtest niet ok blijkt te zijn zal ik alles zelf moeten betalen. Maar hoe dan ook is het allemaal dom en flink ellendig. Ook de bootjes hier verliezen ;)
      even een correctie, een joint blijft tot ruim 30 dagen zichtbaar in je bloed ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Balen Hans.

      Bloed wel, maar hij zegt op de speekseltest.

      Gaat om de waardes die uit de bloeduitslag komen. Mag bij enkel gebruik een x hoeveelheid zijn per liter bloed en bij combi drugs gebruik (dus bijvoorbeeld cocaïne en THC) is dat veel lager...

      7 dagen geleden geblowd komt niet boven strafbare waarden uit.
      ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
    • Kamikaze wrote:

      Balen Hans.

      Bloed wel, maar hij zegt op de speekseltest.

      Gaat om de waardes die uit de bloeduitslag komen. Mag bij enkel gebruik een x hoeveelheid zijn per liter bloed en bij combi drugs gebruik (dus bijvoorbeeld cocaïne en THC) is dat veel lager...

      7 dagen geleden geblowd komt niet boven strafbare waarden uit.
      ja hij zegt toch dat ie meegenomen is voor een bloedtest haha, anyway, balen hans, sterkte
      -Niets Interessants te melden-
    • rcthans wrote:

      Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt. Daarnaast Vogel zijn moment of fame gegeven, en mijn bootjes kwijt. Wat een klote week heb ik gehad :)


      Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander?

      Is wel het standard van de meest actieve mensen hier :)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Bolder wrote:

      smurf wrote:

      Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander?

      Is wel het standard van de meest actieve mensen hier
      Tjee, wat ben jij een droeftoeter !!leuk slag Birdie !
      En GL@RB en met je verzekering.
      Ps,
      Ik denk dat de meest actieve mensen hier jou een enorme *** vinden
      Dat zal best, maarja jij wordt als de grootste mong**l beschouwd.

      Gewoon verzekeren, gewoon normaal rijden gewoon normaal doen :)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • rcthans wrote:

      Never mind boys. Had niet anders verwacht. Vandaag kwam de brief met de uitslag gelukkig al. Waardes waren verder onder probleem dus gewoon verzekerd etc.

      Gooi dit topic maar snel dicht.
      sorry Hans, maar klinkt een beetje alsof je het topic maar snel wilt sluiten omdat je niet de gewenste reacties/steunbetuigingen/begrip krijgt die je wel verwacht had. Als je zoiets "laat gebeuren" ben je gewoon niet slim bezig.
      -Niets Interessants te melden-
    • Bolder wrote:

      Ik snap jullie niet... Oorlog.. Gronings gas.... kabinet Rutte.. en jullie zitten te zeken over een jointje en blikschade????
      Ga fietsen of speel ogame..

      GL@RB
      Heeft dat direct of indirect iets met ogame te maken? Ik zie het verband niet. Ik snap je wel, maar ogame is ogame en globale/nationale problemen staan wat mij betreft los van deze slag en dit spelletje. Lullig voor Hans hoe deze slag tot stand is gekomen, maar heeft niets te maken met maatschappelijke problemen lijkt mij toch?
      -Niets Interessants te melden-
    • SailorTwift wrote:

      Heeft dat direct of indirect iets met ogame te maken? Ik zie het verband niet. Ik snap je wel, maar ogame is ogame en globale/nationale problemen staan wat mij betreft los van deze slag en dit spelletje. Lullig voor Hans hoe deze slag tot stand is gekomen, maar heeft niets te maken met maatschappelijke problemen lijkt mij toch?
      De meeste ogamers zijn joint rokers anders hielden ze nooit zo lang vol :)
      Dus ze stoppen hun maandelijks wedde ( lees uitkering ) in ogame.
      Vervolgens is er geen geld meer voor een normale auto verzekering en rijden rond in een niet gekeurd barrel.
      Conclusie : Is dat een maatschappelijk probleem of zie ik dat verkeerd.
      Daarom was GF zo slim om Vmode in te bouwen, maarja, dat weten maar weinig spelers... ik niet gelukkig :)

      Leuk slagje en dat komt helemaal goed na een stevige joint.
      GL@RB
    • Bolder wrote:

      SailorTwift wrote:

      Heeft dat direct of indirect iets met ogame te maken? Ik zie het verband niet. Ik snap je wel, maar ogame is ogame en globale/nationale problemen staan wat mij betreft los van deze slag en dit spelletje. Lullig voor Hans hoe deze slag tot stand is gekomen, maar heeft niets te maken met maatschappelijke problemen lijkt mij toch?
      De meeste ogamers zijn joint rokers anders hielden ze nooit zo lang vol :) Dus ze stoppen hun maandelijks wedde ( lees uitkering ) in ogame.
      Vervolgens is er geen geld meer voor een normale auto verzekering en rijden rond in een niet gekeurd barrel.
      Conclusie : Is dat een maatschappelijk probleem of zie ik dat verkeerd.
      Daarom was GF zo slim om Vmode in te bouwen, maarja, dat weten maar weinig spelers... ik niet gelukkig :)

      Leuk slagje en dat komt helemaal goed na een stevige joint.
      GL@RB
      Ik snap heel goed waar jouw gedachtengang vandaan komt, echter denk ik dat er wellicht wat meer nuance achter geplaatst moet worden. Iedereen heeft zijn eigen keuze natuurlijk wat hij/zij met zijn/haar inkomen (werk of uitkering) doet. Het word idd een maatschappelijk probleem als veel mensen prioriteit leggen bij een spelletje in plaats van sociaal verplichte lasten of het volledig dekken van alle risico's van een auto (WA, WA+ of WA All risk dekking).
      Maar ook dat is de keuze van de persoon zelf. Een auto van 10+ jaar oud zet je vaak niet in een All Risk dekking omdat het dat geld niet meer waard is. Daarbij kies je dan wel voor de extra risico's dat je schades aan je eigen voertuig voor je eigen rekening zijn.
      Ik geloof dat Hans aangaf dat er wel verzekerd is ivm de gecontroleerde waarden in zijn bloed/speeksel.
      Schade aan derden (auto's van andere, lantaarnpalen van de overheid etc) komen altijd voor rekening van de verzekering als je minimaal de verplichte WA dekking hebt en de voorwaarden van de verzekeraar niet geschonden zijn, zoals de standaard uitsluitingen van drugs, alcohol etc.
      Afgaande op het verhaal van Hans hier boven komt het er op neer dat zijn eigen auto niet vergoed word (want geen all risk) maar dat de schade aan de lantaarnpaal wel vergoed zal worden door zijn verzekeraar omdat hij dus wel de benodigde minimale WA dekking had en de waarden in zijn bloed/speeksel onder de uitsluitingsgrens zat (neemt niet weg dat je een rund bent als je onder invloed achter het stuur kruipt met de nodige consequenties van dien).
      Dus volgens de wet heeft hij zich wel gehouden aan de minimale maatstaven en verplichtingen.
      Pas als Hans zelfs geen WA dekking zou hebben zou je het kunnen aanmerken als een maatschappelijk probleem omdat er dan dus niet goed gecontroleerd wordt op dit soort dingen.

      Lekker rebuilden Hans, niet zomaar stoppen.
      -Niets Interessants te melden-