[TOT: 77.727.650.000] Ronyer [ATN] & Gestopt [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 47.554.356.000, V: 30.173.294.000)

    • Piraat wrote:

      StewieGriffin wrote:

      Piraat heeft meerdere pogingen gedaan en gefaald, wij doen 1 poging en het lukt. Simpeler is kun je het niet verwoorden.
      ey blaaskaak als iemand zijn v-mode niet aan klikt is het makkelijk slopen
      jij hebt gebedeld om niet in v-mode te gaan dagen ook niet gedaan , toen kon durfde je niks
      dat jij erop zat en ddd zag ik aan de online uren

      maar uuh zonder dm kon je niet snel rebuilden dus niet te zwaar aan tillen aan di woorden

      leuke mooie slag , jammer voor mij zag je wel aan men activiteit dat ik er niet was
      doe er wat leuks mee!

      :bye:

      ey frikandel, je hebt mij nooit weten te crashen. Zelfs niet met moonblows. 0,0 skills. Alles kopen jonguh! Jij na 1 fout weg. Was wel te verwachten dat het niet lang zou duren. (6)

      Laat maar zien ik noemde je een schijtert omdat je er niet uit bleef. Bleef je 1 nachtje eruit en begon je meteen stoer te doen omdat je even balletjes had gekregen om eruit te blijven. En we durfde natuurlijk wel. Je verklaarde me nog de oorlog voor "pesterijen"... kansloos ventje ben je toch ook. Maar wat moeten we doen tegen je main die we nog niet aan konden? Dus niet stoer lullen want als we voldoende hadden, waren we allang langs geweest met je grootheidswaanzin.

      En over niet werken gesproken, ik werk gewoon, en dat zou je moeten weten van Spica tijden. Maar ja daar presteerde je ook niks.

      Zal je meteen even verder vernederen hier door te vertellen dat je beweert dat je kon timen... Vervolgens ga je het aan andere mensen vragen. Kansloze frikandel :thumbdown: .

      Wegwezen van ogame.nl met een staart tussen je benen. Enige wat je kunt is cheaten en kopen en schreeuwen dat je de beste bent zonder prestatie. :love:

      En de meeste spelers weten al dat je een ban hebt gekregen voor GS bug abuse. Iets waar ook bekent van is dat je een perma daarvoor krijgt. Veel plezier met je gecheat met skills kom je er niet. Werken zeg je? Ga eerst eens een account opbouwen met fairplay domme Belg.
    • Bla Bla Bla lang verhaal kort piraat is down omdat hij zelfs nog te noob is om zijn account in vakantie modus te zetten :S ?(

      veel plezier met je andere uni's oh wacht ff daar kan je niet meer op spelen!!!!

      omdat je zo'n eerlijke jongen bent natuurlijk

      Enwat maak het uit dat hij het met een ander erbij heeft moeten doen dat hoort erbij, en Dm gebruikt om zijn vloot te bouwen ook dat doet piraatje, je bent gewoon down!!!!!

      En dat, omdat je zo'n slimme Belg bent die niet eens zijn account in vakantie modus kan zetten. Het lijkt haast wel een goede belgen mop :P :)

      Kami @ 05-03 10.45 | warn voor spam/off.
      FIRST THE LIGHTNING THAN THE THUNDER THERE WAS THE KING!

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().