[TOT: 77.727.650.000] Ronyer [ATN] & Gestopt [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 47.554.356.000, V: 30.173.294.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 77.727.650.000] Ronyer [ATN] & Gestopt [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 47.554.356.000, V: 30.173.294.000)



      Zo, hier is hij dan. Onze Piraatje de zogenaamde koning van Uriel is down. Hij kwam Spica illegaal binnen wandelen met 3bill aan vlootpunten en begon stoer te doen. Na een mislukte vlucht op mijn main blies hij uit frustratie maar een maan op waarbij hij 300 sterren riskeerde voor een zielige 200mil winst. Maar goed het viel in zijn voordeel. En maar een grote mond hoe geweldig hij was met zijn overgenomen of gekochte account. Dit motiveerde mij om richting Uriel te komen. Zijn zogezegde hoofd uni. Nadat ik al meerdere malen winstjes heb gepakt op hem was het vandaag tijd voor het grote geschut...

      Hij had in Zag ook een account van BeLikeMe/Nickjuh weten te bemachtigen. Toen begon de grootspraak weer... Zelfde opnieuw. Dus via Insidious (je krijgt de grote en een flinke lach van hem Piraat over hoe noob je werkelijk bent) een account geregeld en DDD even laten komen om het feestje mee te doen. Want ja ook in Zag begon je stoer te doen. Nu komt er even een lachertje, hij blies eerder een maan van mij op maar dat was verkeerd! Geen probleem die dingen gebeuren nu eenmaal. Maar dat je DDD faalt te timen was wel even hilarisch! (6) Hoe lang heb je zitten lanxen? 2 of 3uurtjes en niet eens met secondes ernaast maar complete minuten ernaast. Ik wist dat je er sowieso minimaal 7seconden naast ging zitten omdat je berekening sowieso helemaal niet klopte. We speelde geduldig, maar vandaag was je bizar weinig online en voor de verandering wel uit het blauw gebleven. In eerste instantie was deze slag al leuk genoeg omdat de winst nog wel te doen was, maar je kwam nog steeds niet online en dat vroeg om nog een wave. Zitten simmen. DDD de GS naar mij gestuurd zodat ik kon rebuilden aangezien ik nog een smerige hoeveelheid werfboosters en krakenboosters had liggen. Ik geef eerlijk toe, ik moest nog 75euro bijtanken. Maar wat is 75euro om jou zo hard te zien falen en neer te zien gaan. Geen geld.

      Nu de slag zelf dan maar, sorry voor de lelijke nummers, maar hoe meer vloot er mee ging hoe beter het was!

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam


      Aanvaller Ronyer [ATN]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 2.114.261
      Zwaar gevechtsschip 392.031
      Kruiser 139.227
      Slagschip 104.548
      Interceptor 111.411
      Bommenwerper 5.153
      Vernietiger 18.416
      Reaper 14.169
      Pathfinder 19.723
      Klein vrachtschip 415.753
      Groot vrachtschip 52.000
      Spionagesonde 407.300
      _________________________________________

      Aanvaller Gestopt [F-E-L]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.263.562
      Zwaar gevechtsschip 121.555
      Kruiser 81.084
      Slagschip 265.179
      Interceptor 40.015
      Bommenwerper 522
      Vernietiger 127
      Reaper 214
      Pathfinder 19.270
      _________________________________________

      Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 677.288
      Groot vrachtschip 72.655
      Licht gevechtsschip 2.903.916
      Zwaar gevechtsschip 262.372
      Kruiser 366.483
      Slagschip 112.300
      Kolonisatieschip 6
      Recycler 1.005.195
      Spionagesonde 372.652
      Bommenwerper 7.205
      Vernietiger 100.990
      Ster des Doods 599
      Interceptor 103.786
      Reaper 104.187
      Pathfinder 33.550
      Raketlanceerder 1.495
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Ronyer [ATN]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 20.844 ( -2.093.417 )
      Zwaar gevechtsschip 15.121 ( -376.910 )
      Kruiser 23.880 ( -115.347 )
      Slagschip 47.898 ( -56.650 )
      Interceptor 63.116 ( -48.295 )
      Bommenwerper 3.245 ( -1.908 )
      Vernietiger 14.143 ( -4.273 )
      Reaper 12.007 ( -2.162 )
      Pathfinder 3.106 ( -16.617 )
      Klein vrachtschip 4.138 ( -411.615 )
      Groot vrachtschip 2.470 ( -49.530 )
      Spionagesonde 272 ( -407.028 )
      _________________________________________

      Aanvaller Gestopt [F-E-L]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 9.418 ( -1.254.144 )
      Zwaar gevechtsschip 3.728 ( -117.827 )
      Kruiser 10.070 ( -71.014 )
      Slagschip 101.791 ( -163.388 )
      Interceptor 19.650 ( -20.365 )
      Bommenwerper 279 ( -243 )
      Vernietiger 88 ( -39 )
      Reaper 174 ( -40 )
      Pathfinder 2.302 ( -16.968 )
      _________________________________________

      Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 114.200 ( -563.088 )
      Groot vrachtschip 25.975 ( -46.680 )
      Licht gevechtsschip 487.410 ( -2.416.506 )
      Zwaar gevechtsschip 83.755 ( -178.617 )
      Kruiser 227.848 ( -138.635 )
      Slagschip 104.802 ( -7.498 )
      Kolonisatieschip 6 ( -0 )
      Recycler 429.431 ( -575.764 )
      Spionagesonde 15.341 ( -357.311 )
      Bommenwerper 7.042 ( -163 )
      Vernietiger 100.685 ( -305 )
      Ster des Doods 599 ( -0 )
      Interceptor 100.951 ( -2.835 )
      Reaper 104.150 ( -37 )
      Pathfinder 20.166 ( -13.384 )
      Raketlanceerder 177 ( -1.318 )
      Kleine planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 47.554.356.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 30.173.294.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 38.178.242.203 metaal en 19.195.279.901 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 7.535.877.203
      Kristal: 4.095.575.901
      Deuterium: -1.812.287.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 9.819.166.104 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -18.819.579.000
      Kristal: -9.767.560.000
      Deuterium: -1.586.155.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 30.173.294.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • StewieGriffin wrote:

      We speelde geduldig, maar vandaag was je bizar weinig online en voor de verandering wel uit het blauw gebleven.
      Precies wat ogame is... je zit achter je pc of je zit er niet!!
      Als je er niet zit kan de grootste noob een vloot slopen, en dat is wat je hebt gedaan, vooral je insinuerend verhaal... triest !
      Verder een vette slag.

      GL@RB al denk dat dat niet gaat gebeuren in NL
    • Die Koning die in Zagrada gebanned is nadat hij een oorlog verklaarde? Dan geloof ik het verhaal wel van Stewie. Goed gedaan Stewie! :thumbup:
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • ReWinD wrote:

      Het is gebeurd, het is klaar. De grootste lullenbehanger gebannen in de ene uni en gepakt in de andere. Das pech 1800 euro aan gekochte accounts weg plus je Uriel account is niks meer waard.

      Heren jullie hebben het werk van god verricht met deze slagen. Blijf zo door gaan

      Hoe zit het eigenlijk met die ban? te weinig van gehoord?

      Een van de actiefste spelers is nu alles kwijt als ik het zo lees.

      ... Wachtende op een response van Piraat..
      Tarazed dominantie
    • veteraan wrote:

      ReWinD wrote:

      Het is gebeurd, het is klaar. De grootste lullenbehanger gebannen in de ene uni en gepakt in de andere. Das pech 1800 euro aan gekochte accounts weg plus je Uriel account is niks meer waard.

      Heren jullie hebben het werk van god verricht met deze slagen. Blijf zo door gaan
      Hoe zit het eigenlijk met die ban? te weinig van gehoord?

      Een van de actiefste spelers is nu alles kwijt als ik het zo lees.

      ... Wachtende op een response van Piraat..
      haha die gaat niet reageren die zit ergens in een hoekje te huilen, maar ben idd ook benieuwd
      FIRST THE LIGHTNING THAN THE THUNDER THERE WAS THE KING!
    • Bolder wrote:

      StewieGriffin wrote:

      We speelde geduldig, maar vandaag was je bizar weinig online en voor de verandering wel uit het blauw gebleven.
      Precies wat ogame is... je zit achter je pc of je zit er niet!!Als je er niet zit kan de grootste noob een vloot slopen, en dat is wat je hebt gedaan, vooral je insinuerend verhaal... triest !
      Verder een vette slag.

      GL@RB al denk dat dat niet gaat gebeuren in NL

      Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespeeld heeft en wat meneer heeft uigespookt. er is gewoon bewijs van dus vooral zijn hielen blijven likken. :love:
    • Piraat wrote:

      proficiat mannen op alle drie de hits

      volgens mij stond die in v-mode (zag je wel aan de activiteit)

      rebuilden ga ik niet doen nee , mss even de rwerf laten aflopen

      have fun spending!
      Ik snap je comment niet? Hoe kan je aangevallen worden als je in V-Mode staat?
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • StewieGriffin wrote:

      Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespeeld heeft en wat meneer heeft uigespookt. er is gewoon bewijs van dus vooral zijn hielen blijven likken.
      Of ik mijn mond moet houden is niet aan jou.
      Jou intro is vol lof over je zelf en een grote vuilspuiterij over Piraat.
      En dat ik niet weet wat er gespeeld heeft ?? echt wel.
      Cheaten is "not done" dat weet ik, maar kun je dan niet veel meer spelers bannen ??
      Het gaat over het feit dat je in de schaduw van je eigen ego loopt en er ZO trots op bent dat je een vloot hebt gesloopt..
      Mijn opmerking was deze : iedere boeren noob kan een vloot slopen als de eigenaar niet achter zijn pc zit.
      Alleen had je het niet nog eens niet gered...

      Maar het is een ferme klap... chapeau !!

      GL@RB
    • Piraat wrote:

      Obi12try wrote:

      Ik snap je comment niet? Hoe kan je aangevallen worden als je in V-Mode staat?
      dat sommige nl'ers een laag IQ haddenwist ik al
      dus ik dacht dat ik hem had aangeklikt maar bleek niet zo te zijn (snap je het nu iets beter?
      Waar haal jij nu vandaan dat ik een laag IQ heb? Kijk eerst naar jezelf, en vergeet vooral de spaties in je comments niet. Misschien dat je dan wat slimmer overkomt. En als je ballen hebt dan vermeld je de reden van je ban in Zagrada. Dat alleen is al de reden dat ik het verhaal van Stewie eerder geloof. Die komt ook wat slimmer over dan jij.
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try
    • Bolder wrote:

      StewieGriffin wrote:

      Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespeeld heeft en wat meneer heeft uigespookt. er is gewoon bewijs van dus vooral zijn hielen blijven likken.
      Of ik mijn mond moet houden is niet aan jou.Jou intro is vol lof over je zelf en een grote vuilspuiterij over Piraat.
      En dat ik niet weet wat er gespeeld heeft ?? echt wel.
      Cheaten is "not done" dat weet ik, maar kun je dan niet veel meer spelers bannen ??
      Het gaat over het feit dat je in de schaduw van je eigen ego loopt en er ZO trots op bent dat je een vloot hebt gesloopt..
      Mijn opmerking was deze : iedere boeren noob kan een vloot slopen als de eigenaar niet achter zijn pc zit.
      Alleen had je het niet nog eens niet gered...

      Maar het is een ferme klap... chapeau !!

      GL@RB

      Noem ik mezelf de koning van een uni? Nee, dat doet Piraat. Noem ik mezelf de beste? Nee dat doet ook Piraat. Piraat heeft een grote mond wanneer hij niet gecrasht kan worden. Kom maar naar Zag riep hij te schreeuwen. Waarom? Hij bouwt niet eens een account zelf op. Doet hij dat wel stampt hij er flink wat DM doorheen.
      Ow en jij denkt dat ik tolerant ben naar andere cheaters? Nee. Totaal niet. Als je het mij vraagt en iemand cheat, per direct een perma ban op IP. Weg ermee.
      Ik ben zeker trots dat ik zijn vloot gesloopt hebt. Hij is tenslotte toch zo een geweldige speler?
      Nee alleen had ik het niet gered, maar doet dat er toe in een AGS uni? Nee, samenwerken is daar ook belangrijk. Maar dat zul je niet begrijpen he, kus zijn kontje maar meer. :love:
      Piraat heeft meerdere pogingen gedaan en gefaald, wij doen 1 poging en het lukt. Simpeler is kun je het niet verwoorden.

      En zelf maar stoer praten over wie noob is en wie niet Bolder, ga zelf iets presteren in plaats van te geilen op Piraat zijn slagen die ook gemaakt zijn toen mensen niet achter de computer zaten.

      @Kamikaze, het zou prettig zijn op een forum om als topic maker mensen uit het topic te kunnen gooien. Zou graag clown Bolder hier uit willen smijten.
    • StewieGriffin wrote:

      Piraat heeft meerdere pogingen gedaan en gefaald, wij doen 1 poging en het lukt. Simpeler is kun je het niet verwoorden.
      ey blaaskaak als iemand zijn v-mode niet aan klikt is het makkelijk slopen

      jij hebt gebedeld om niet in v-mode te gaan dagen ook niet gedaan , toen kon durfde je niks
      dat jij erop zat en ddd zag ik aan de online uren

      maar uuh zonder dm kon je niet snel rebuilden dus niet te zwaar aan tillen aan di woorden

      leuke mooie slag , jammer voor mij zag je wel aan men activiteit dat ik er niet was
      doe er wat leuks mee!

      :bye: