Merge/grave regels.

    • Merge/grave regels.

      Ik heb een acc in Engeland voel me daar niet fijn, maar door de regels die er nu zijn maak ik geen kans om naar universum3 te komen dat was mijn planning toen t acc nog net 900m punten was ma vanwegen levensvorm mocht t toen niet, en nu al helemaal niet meer, zo heb ik meerdere accs die nergens heen kunnen dan alleen naar t buitenland, dus mijn vraag aan jullie allemaal wat zijn jullie meningen over de graveyard regels?
    • Jillian wrote:

      yeah ik heb een oud acc uit .nl nu vast zitten in GY want die kan alleen terug naar .cz waar ik m ooit heen gemerged had
      ja ik ken t ik zit vast in EN Vega met een acc van 1,428B ik was daar in t geheim op aant bouwen rustig aan ma ja wat moet ik daar doen in EN verder niks dus zou graag naar NL U3 willen ma helaas door de regels mag dat dus niet GRRR, zou graag zien dat er een verandering in komt.
    • De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      leuk om te zeggen ma ik wil alleen ruilen met mn vega omdat 1 vega van mezelf was 2 eco si hoger op mn vega dus ja vandaar dat ik die naar u3 wil miss dat er een ruil mogelijk zal kunnen zijn ma ja dat moeten we ma afwachten :sleeping:
      en daar bij mn u3 is overgenomen door mn beste vriendin.
      ee

      The post was edited 1 time, last by NoneOfYoureBusiness ().

    • I Am Gonna Kill wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      leuk om te zeggen ma ik wil alleen ruilen met mn vega omdat 1 vega van mezelf was 2 eco si hoger op mn vega dus ja vandaar dat ik die naar u3 wil miss dat er een ruil mogelijk zal kunnen zijn ma ja dat moeten we ma afwachten :sleeping:
      Oehh ik ben voor, verdwijnt die ook in m’n recs :whistling:

      Verder, graveyard is een van de meest kansloze toevoegingen aan het spel als je het mij vraagt. Gewoon afschaffen en als je ergens anders heen wilt wacht je maar op een merge of maak je er een account aan…
    • Zippy wrote:

      I Am Gonna Kill wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      leuk om te zeggen ma ik wil alleen ruilen met mn vega omdat 1 vega van mezelf was 2 eco si hoger op mn vega dus ja vandaar dat ik die naar u3 wil miss dat er een ruil mogelijk zal kunnen zijn ma ja dat moeten we ma afwachten :sleeping:
      Oehh ik ben voor, verdwijnt die ook in m’n recs :whistling:
      Verder, graveyard is een van de meest kansloze toevoegingen aan het spel als je het mij vraagt. Gewoon afschaffen en als je ergens anders heen wilt wacht je maar op een merge of maak je er een account aan…
      Dan vindt ik persoonlijke dat alle grote fleeters naar EN moeten gaan zodat de puppies inde unis geen last meer hebben van last bakken zoals zippy, goodbye ect
    • I Am Gonna Kill wrote:

      Dan vindt ik persoonlijke dat alle grote fleeters naar EN moeten gaan zodat de puppies inde unis geen last meer hebben van last bakken zoals zippy, goodbye ect
      Waarom moet ik een uni uit waar ik al vanaf de merge in 2020 in zit, zonder graveyard jumps?

      Dat jij een grote mond had met een ‘gekregen’ account, tientallen of honderden euro’s ingestoken hebt en vervolgens je vloot niet heel kunt houden is je eigen domme schuld :pat: Heeft niks met de graveyard regels te maken, wel ontopic blijven hè :RR:
    • Zippy wrote:

      I Am Gonna Kill wrote:

      Dan vindt ik persoonlijke dat alle grote fleeters naar EN moeten gaan zodat de puppies inde unis geen last meer hebben van last bakken zoals zippy, goodbye ect
      Waarom moet ik een uni uit waar ik al vanaf de merge in 2020 in zit, zonder graveyard jumps?
      Dat jij een grote mond had met een ‘gekregen’ account, tientallen of honderden euro’s ingestoken hebt en vervolgens je vloot niet heel kunt houden is je eigen domme schuld :pat: Heeft niks met de graveyard regels te maken, wel ontopic blijven hè :RR:
      blijf ik ook wel ma ja jij zit net als andere fleeters vast ik zou t mooier vinden als er een uni komt waar alle fleeters met een vloot van minimaal 1B in komen, ma genoeg hier over we hebben t nu over grave.
    • Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      in bella hadden we van de week nog een kevin en een ind0 die kwamen koekeloeren hoor



      Kamikaze wrote:

      Vindt de nieuwe regels prima zo. Jammer voor jou in dit geval maar geen geswitch van uni om deze leeg te roven en weer verder te gaan... :)
      huidige regels zijn ook prima,

      echter zijn ze 4 jaar te laat. Dat er nu accounts gestrand zijn in buitenlandse communities is iets wat GF zelf gecreëerd heeft. De nieuwe regels matchen gewoon de oplossing die ze geïmplementeerd hebben, niet andersom zoals het zou moeten (eerst regels bedenken, daar je systeem op aanpassen)

      :love: Thanks Syrabi
    • Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      in bella hadden we van de week nog een kevin en een ind0 die kwamen koekeloeren hoor


      Kamikaze wrote:

      Vindt de nieuwe regels prima zo. Jammer voor jou in dit geval maar geen geswitch van uni om deze leeg te roven en weer verder te gaan... :)
      huidige regels zijn ook prima,
      echter zijn ze 4 jaar te laat. Dat er nu accounts gestrand zijn in buitenlandse communities is iets wat GF zelf gecreëerd heeft. De nieuwe regels matchen gewoon de oplossing die ze geïmplementeerd hebben, niet andersom zoals het zou moeten (eerst regels bedenken, daar je systeem op aanpassen)
      ik heb t hier dan over zeg maar dat alleen accs uit .org naar U3 kunnen en groote spelers ook alleen maar.
      En ik las ook ergens in EN dat rips binnenkort een Debuff gaan krijgen dus die blaaz je zo weg met een paar M ic.
    • Jillian wrote:

      I Am Gonna Kill wrote:

      En ik las ook ergens in EN dat rips binnenkort een Debuff gaan krijgen dus die blaaz je zo weg met een paar M ic.
      ja hun rapidfire wordt omlaag gebracht;
      en dat maakt het dat sterren eigenlijk nutteloos worden
      daarom als dat gefixt is wat maakt t dan uit als ik naar u3 zou komen je mag weten ik heb ma 15k rips daar verder niks, dus hoop dat na die debuff de grave weer open gaat.