Merge/grave regels.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      De huidige regels zijn heerlijk en sindsdien is het ook eindelijk gestopt met de GY-slagen.

      Je hebt verder ook gewoon een 900M account in uni 3 (meer punten als je niet van alles had laten slingeren), dus bouw dat account uit zou ik zeggen.
      in bella hadden we van de week nog een kevin en een ind0 die kwamen koekeloeren hoor
      Op zich toch ook wel gniffelen dat die twee naar de 10x eco uni wouden gaan voor extra inkomen, vervolgens een tijdelijke ban krijgen en een flink inkomen mislopen wegens inactiviteit :P !

      Neemt niet weg dat ik ze wel snap, het is niet bepaald eerlijk om een nieuwere uni 10x eco te maken. Aangezien spelers in minder tijd sneller kunnen groeien en bij de volgende merge mogen ze wel uni 3 binnen wandelen.. terwijl het vice versa niet mogelijk is.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Neemt niet weg dat ik ze wel snap, het is niet bepaald eerlijk om een nieuwere uni 10x eco te maken.
      In het tijdperk waarin elke uni na een jaar of 2 gemerged wordt, is het niet eerlijk dat een nieuwe uni een hogere eco krijgt?

      Dat klinkt echt, als flawed logic to me
      Maar jij bent ook degene die profiteert van de 10x eco :P !

      Als elke twee jaar de 10x eco spelers weer naar een 10x eco uni kunnen verhuizen (trend van vorige merge), dan is het zeker oneerlijk. En dat is de huidige trend.

      In een nieuwere uni de 10x eco doen hoeft niet oneerlijk te zijn, mits ze niet continu dezelfde groep spelers bevoordelen. Als ze nou de 10x eco overzetten naar de jongste uni in de merge en hierbij de voorgaande 10x eco spelers uitsluiten is het wel eerlijk.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat