Reactiesnelheid server Dorado

    • Reactiesnelheid server Dorado

      Sinds de update is Dorado heel erg traag (ook zonder addons en meerdere browsers op zowel laptop als telefoon), met een reactie snelheid/ping van tussen de 2,9s en 4,1s. Ik dacht dat het misschien aan de levensvormen zou liggen, maar ik heb een account in een andere uni met levensvormen gecheckt en daar is de reactiesnelheid wel 0,1s en in bellatrix is het tussen de 0,1s en 0,3s. Deze vertraging is heel erg vervelend met continu foutmeldingen van de server bij het versturen van vloot/expos/phalanx gebruik.
      Kan hier naar gekeken worden aub.
    • Ik vind Uni 3 en Aquarius ook duidelijk langzamer spelen dan voorheen.

      Misschien kan GF aangeven welke upgrade of recent toegevoegd onderdeel van de game de vertragende werking geeft?
      Dat kan een poll onder de spelers misschien helpen:
      a) upgrade behouden en vertraging accepteren
      b) upgrade of heel spelsegment (bv lifeforms) niet behouden en het spel weer sneller laten spelen.

      +++

      GF heeft nu zelfs de punten update uitgezet. Main punten en militaire punten blijven ongewijzigd (na deels vernietiging) en worden pas bijgewerkt als de betreffende speler weer inlogt. Alleen vlootnumbers wordt wel direct na de slag bijgewerkt.

      Leuk voordeel is dat je weet dat betreffende speler offline is totdat je ziet dat zijn punten aantal daalt. Leuk door gefakte? activiteit heen raiden. Maar gek vind ik het wel. Na een slag zie je alleen dat de winnende aanvaller punten verliest.

      +++
      maar terug naar de vertraging:
      Ik ben vakmode hopper geworden, deels door het langzame gebeuren. Doe er wat aan GF. Laat ons spelers meebeslissen.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Je weet dat er inmiddels een update overheen is gegaan die de boel weer wat sneller heeft gemaakt?
      Ik merkte de traagheid al in Bermuda, maar na de patch is dat enorm verbeterd en merk ik geen irritante issue meer op.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III