Alliantiehangar

    • Alliantiehangar

      Dit gebouw kwam weer eens ter sprake in de alliantie ivm een opdracht van de beloningen... dat is werkelijk het enige nut wat het gebouw heeft lijkt het wel... wie gebruikt hem daadwerkelijk?

      Ik stel voor om deze faciliteit te vervangen voor iets anders nuttigs, zoals een faciliteit die je bijvoorbeeld meerdere schepen per seconde laat bouwen per level.. of wellicht de werf opdelen in 2 verschillende werven, 1 voor vriendelijke missies (vrachters, recs etc) en een voor aanvallende missies (lg, zg, xx etc etc)?
    • Kamikaze wrote:

      Zeker nutteloos. Zou mooi zijn als ze hier iets mee gaan doen.

      Meer mine inkomsten? :P
      ik denk dat er een tegenhanger moet komen voor mensen die graag met veel vloot spelen, expeditie inkomsten schieten weer flink omhoog met levensvormen, net als de mijninkomsten, maar wat krijgen de fleeters.. ja een wsp, snelheid, opslag en deutverbruik... wat in de verste verte niet gelijk staat aan de bonussen van de andere 2 klasses... ik hou me ook meer bezig met mines en expo tov vloot, maar het moet wel eerlijk blijven.
    • Ach, dat die hangar er is, boeit me niet. Ogame heeft wel meer nutteloze gebouwen. Opslagen op de maan :P
      Wat ik niet snap is waarom ze dat ding zo blijven pushen. Niet alleen bij de Beloningen. Er is ook een levensvormen onderzoek rond de alliantiehangar. (Je zult maar met mensen spelen en je artefacten op hebben. Dat wordt flink ontdekkingen doen).

      Is er iets aan dat domme gebouw wat niemand tot nu toe ontdekt heeft?


      Pinguin wrote:

      Kamikaze wrote:

      Zeker nutteloos. Zou mooi zijn als ze hier iets mee gaan doen.

      Meer mine inkomsten? :P
      ik denk dat er een tegenhanger moet komen voor mensen die graag met veel vloot spelen, expeditie inkomsten schieten weer flink omhoog met levensvormen, net als de mijninkomsten, maar wat krijgen de fleeters.. ja een wsp, snelheid, opslag en deutverbruik... wat in de verste verte niet gelijk staat aan de bonussen van de andere 2 klasses... ik hou me ook meer bezig met mines en expo tov vloot, maar het moet wel eerlijk blijven.

      Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ongeacht je speelstijl is 90% van je planeten Rock'tal het beste voor iedereen. Ook fleeters.
      Voor vloot gewoon 1 planeet Mecha met een dik Geautomatiseerd Assemblagecentrum. Dan kun je je bouwtijden nog meer verkorten bovenop je werf en nano.

      Voor fleeters zijn er ook genoeg levensvorm onderzoeken. Bijna ieder bootje kun je 2 x beter maken (Mk I en II). Ga je al die onderzoeken op 10 planeten naar lvl 10 gooien, kun je de power van je vloot flink verbeteren. Hoeveel? Er zijn helaas nog geen sims om dat te berekenen :question:

      Maar goed dat is een andere discussie.
      Wel wil ik eraan toevoegen dat ook bij de levensvormen Mecha Ogame onzin uithaalt: de Krachtige Deutsynthesizer van de Mechas is hetzelfde als de normale synthesizer van Rocktal. Je zou vanwege de naam verwachten dat ie 2x zo sterk is of zo... Nope.

      Geen idee waarom ze zoiets toevoegen aan het spel. Iedere nieuwe speler gaat er de mist mee in.
      NL Bellatrix: Mijnen & Vloot
      US Isonoe: Expo's & Levensvormen