MOONS 11 x MIS. ZUUUUUUUCHT

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • MOONS 11 x MIS. ZUUUUUUUCHT

      Moons techs?
      000? jajaja
      400 x-ers is al ruim genoeg
      ====
      3x 2 moons poging alles mis. Wel fijn 180.000 dm kwijt.
      30.000 DM per stuk
      zucht
      1x mis ondanks 5% aankoopkorting (28.500 dm)
      7 totaal mis nu.
      morgen 2 x 40% kans met 5% (28.500) aankoopkorting een dag te vroeg ingekocht
      12-8-23
      op 13-8: ook 2x mis. wel 40%.
      13-8 weer 2 x gekocht 25.500 dm nu door extra korting.
      en weer mis.
      11 x mis MOONS.


      ----
      Voorstel: Duurder GF personeel deze maand 20% kans op loonbetaling
      Minder betaald GF personeel 40% deze maand kans op loonbetaling

      Dan snappen ze beter wat goed programmeren is.

      Groetjes Dessa
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Meta wrote:

      Je manier van schrijven doet denken aan Naked Lunch van William S. Burroughs.

      Als ik het goed begrijp heb je veel dm uitgegeven aan moons, zonder resultaat?
      Dat is balen.
      Toch ??
      Je begrijpt het !!
      Zeker voor iemand met de naam Meta en met een Avatar van Bud Spencer... knap.
      Paul,
      Lang voor dat GF over het paard van Bud was getild kon je nog spelen met een lach.
      Nu is het een ramp met alles wat erbij is verzonnen.
      Succes met je verder maan pogingen :)
    • Maankansen met MOONS? Lol, als je gaat Luxxen hoef je er nog maar 60 ofzo te kopen, succes.
      Beter regel je iemand in de uni die LG's of spio's op je loslaat, kost het je een stuk minder, en al helemaal tijdens een 40% maankans actie. Misschien ook handig om die MOONS pogingen voor zo'n actie te bewaren... ;)
      Leuk dat je even wilt klagen en je gerief aan ons kwijt wilt, maar hier gaat niets aan veranderd worden.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Paar jaar geleden heb ik een keer eerder geMOONSed (pfff even dit goed schrijven...), dat was na 3x met een 40% actie 90 min. gelukt dus dat vond ik prima te doen.

      Bovenstaande is in Aquarius, nr 1 haalde de 2 manen neer op zoek naar mijn vlootje. En buiten zijn alliantiegenoot beschouw ik de rest als potentieel target dus ja dan vraag je niet om maanpogingen.

      Ik ga me proberen te redden zo 2 moonloos.

      En ja even stoom of MOON afreageren op het forum, daar heb ik ook wel eens behoefte aan.

      Zet em op iedereen.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!