Trucker wrote:
Ik bedoel een ogame van voor die f*cking lifeforms.Trekt op niks meer, ene foutmelding na de andere bij het klikken van eender wat.Anuvinda wrote:
Je bedoelt 1x eco en 1x vloot speed in een niet circulaire uni met 9 melkwegen met max 9 planeten?
Dat bedoel ik.
En als dat 1x eco is en 1x speed, ja. Graag.
Discussie: Merge 2024?
-
-
stuur ik m wel wat grondstofjes om te boosten
-
ik zie liever dat u3 een x gemerged wordt naar een soort zelfde unis met wat extra spelers uit zelfde soort uni
-
In principe wordt u3 ook wel gemerged, maar dan als doeluni zijnde, dus andere uni's komen in u3 erbij.
Maar ik denk dat het inderdaad het beste is om iedereen de keuze te geven tussen 3 doeluni's, alle 3 met totaal verschillende specs. -
-
mattieboy wrote:
In principe wordt u3 ook wel gemerged, maar dan als doeluni zijnde, dus andere uni's komen in u3 erbij.
Maar ik denk dat het inderdaad het beste is om iedereen de keuze te geven tussen 3 doeluni's, alle 3 met totaal verschillende specs.
-
dat is lekker makkelijk zo al die andere unis als voer voor de leeuwen xd zo gaat het al jaren met ogame nl
ik vind persoonlijk bellatrix uni 3 en aqua bijmekaar gooien dn heb je tenminste nog een leuke onderlinge strijd en valt er nog wat te beleven! inplaats van alle nieuwe unis er weer bij komen en al die spelers die zo hun best gedaan hebben op hun accountje kapot getrashed gaan worden door die bil accounts diep triest alsje het mij vraagt
bedoel alsje voor ranking speeld speel dan ook echt voor ranking en trash geen pas gekomen accountjes in v maar ga dan gewoon de strijd aan met gelijkwaardige acounts!
dont be puss just play as a master mijn meningBlast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().
-
ADMIRAAL INSI wrote:
dat is lekker makkelijk zo al die andere unis als voer voor de leeuwen xd zo gaat het al jaren met ogame nl
ik vind persoonlijk bellatrix uni 3 en aqua bijmekaar gooien dn heb je tenminste nog een leuke onderlinge strijd en valt er nog wat te beleven! inplaats van alle nieuwe unis er weer bij komen en al die spelers die zo hun best gedaan hebben op hun accountje kapot getrashed gaan worden door die bil accounts diep triest alsje het mij vraagt
bedoel alsje voor ranking speeld speel dan ook echt voor ranking en trash geen pas gekomen accountjes in v maar ga dan gewoon de strijd aan met gelijkwaardige acounts!
dont be puss just play as a master mijn mening
jij zegt nu samen gooien , dacht dat je in org zat .....
er blijven target uni's en daar kunnen spelers uit kiezen (lijkt me logisch) -
Vandaar maak 3 nieuwe target unies en merge alles daarheen.
En planeetligging, wel eerste komt eerst maalt.
Of is GF van plan om community merges te gaan doen? -
is dr ook al een planning wanneer er een merge komt?
-
@Piraat ja ben ik ook,maar dat betekent niet dat ik forum nl niet meer inde gaten houd XD anders had ik ook die slag van xerjoff op jou gemist XD moet wel up to date blijven he ;pBlast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
-
Exo alles behalve aqua en bella, dus u3, cosmos, xanthus, yildun, zibal en dorado, vrije keuze. 3 target unis was een leuk idee, maar cosmos heeft echt nog geen 10 active spelers.
-
Ondertussen is het een paar maanden later, en in Fenrir zijn er nu nog geen 15 echt actieve spelers. Nu wel iets bekend over een mogelijke merge? Ik lees hier dat er in andere uni's ook vrij weinig activiteit is. Hoe dan ook, ik hoop dat die merge snel komt.
-
Al iets bekend??
-
Proconsul Ranger wrote:
Ondertussen is het een paar maanden later, en in Fenrir zijn er nu nog geen 15 echt actieve spelers. Nu wel iets bekend over een mogelijke merge? Ik lees hier dat er in andere uni's ook vrij weinig activiteit is. Hoe dan ook, ik hoop dat die merge snel komt.
-
Anuvinda wrote:
Proconsul Ranger wrote:
laat mij lekker semi inactief spelen
:love: Thanks Syrabi -
Anuvinda wrote:
Als je actieve uni's wilt dan moet je niet in NL spelen. In .org beginnen er gewoon 6k spelers elke uni
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 4
4 Guests