NINJA[TOT: 70.000.000] Unleasher vs. Underdog (A: 70.000.000, D: 0)

    • NINJA[TOT: 70.000.000] Unleasher vs. Underdog (A: 70.000.000, D: 0)

      Met het verstrijken van de jaren, moet je er 's nachts vaker uit om de blaas even te legen. Een mooi moment om even te kijken of er iemand snode plannen heeft t.a.v. van je manen. En dat was dus het geval Unleasher had besloten om op 2 plekken 13 vernietigingspogingen te doen. 6x op maan A en 7x op maan B (valt dit niet onder de bashingregel???)

      Anyway geen zorgen over de vloot. Na mijn crash splits ik mijn vloot in 2, 3 of 4 waves en stuur ze op plaatsing naar verschillende coordinaten om ze zeer vaak ook weer terug te trekken. Zo ook deze keer. Kortom als ik de manen zou verliezen, was er niks op de phalanx te zien. Daarom even overwogen niks te doen en lekker terug in bed te kruipen, dat het maar duidelijk was dat er niks op de phalanx zou komen. Maja dan had ik mogelijk wel 2 manen minder en dat kost toch weer gedoe om die te krijgen en op te bouwen (heb ik niks aan in een lege uni, maja het houdt je bezig).

      Nu ben ik weleens op de veiling te vinden en had ik 24 gouden, 45 zilveren en 109 bronzen Detroids op voorraad (ja ja Knoest, ik ben n uitslover). Dus met voldoende gs op voorraad is er dan wel iets mogelijk. Nou wil het toeval dat ik alle grondstofpakketjes van inlogevents (tegenwoordig beloningsevents) ook heb bewaard. (Misschien overwegen om mijn naam te veranderen in Horder?....). Eerst omdat de mijntjes zo slecht waren dat het zonde was om voor een snelle grondstof boost te gaan, later zouden ze immers meer opleveren. En toen de mijntjes wat beter werden, bewaarde ik ze vanwege bovenstaand scenario.

      Kortom kosteloos wat RIPS kunnen versnellen. Ik ging ervan uit dat als het al zou lukken er na de 1e wave gepulled zou worden. Dus slechts het minimaal aan recs erbij gebouwd. Dus we gingen voor de ninja.

      Bij maan B mislukte die, door een toevallig passerende gast en net te trage vingers 's nachts. Maar ondanks al het gedonder en getril overleefde die maan het zelfstandig (Gerechtigheid, want volgens mij mag je niet 7 vernietigingspogingen doen op 1 maan). Toen de toevallig passerende gast huiswaarts keerde gaf me dat meer ruimte bij de 2e locatie en tot mijn verbazing bleef de aanvaller wel op een oor. Wat ik overigens zeer verstandig vind. Een goede nachtrust is wel zo prettig. Toen liepen er dus 6 vernietigingspogingen in de soep en vanwege mijn eerdere rec zuinigheid kon ik 's nachts aan het pendelen.

      Omdat 6x dezelfde ninja posten (1x ben ik zelf 1 RIP verloren) mij saai lijkt, post ik er 1, maar (als het mag) dump ik daar wel alle puinrapportjes bij.

      Uitermate sportieve reactie gehad en gezien de gedeelde gs voorraad voel je dit waarschijnlijk niet eens. Desondanks GLRB


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-03-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Unleasher [10BS]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 7
      _________________________________________

      Verdediger Underdog [Red]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 29
      _________________________________________


      KLABATS

      Aanvaller Unleasher [10BS]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Underdog [Red]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 29 ( -0 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 70.000.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 24.500.000 metaal en 19.600.000 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      combatreport.harvest.defender.captured
      14.355.000 Metaal en 14.355.000 Kristal
      14.355.000 Metaal en 14.355.000 Kristal
      18.374.400 Metaal en 18.374.400 Kristal
      18.374.400 Metaal en 18.374.400 Kristal
      30.939.400 Metaal en 5.809.400 Kristal
      4.944.800 Metaal en 0 Kristal

      combatreport.harvest.defender.total
      101.343.000 Metaal en 71.268.200 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -35.000.000
      Kristal: -28.000.000
      Deuterium: -7.000.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 70.000.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 101.343.000
      Kristal: 71.268.200
      Deuterium: 0
      De verdediger(s) hebben een totaal van 172.611.200 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 5.0.0-beta
    • Enjoy the goodies
      En zoals ingame al besproken was en te zien was is bashing bescherming zelf geactiveerd waardoor er maar 6 aankwamen en aanval 7 was van veger (mijn7de kreeg accès denied)
      Ripjes voor slapen verstuurd en direct gaan pitten
      Het kristal loss voel ik wel

      Wou klein beetje actie in de uni alleen geen ninja verwacht hier voor complimenten

      Tot de volgende (6)