Verschuivingen binnen het board-team

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Verschuivingen binnen het board-team

Zoals jullie misschien hebben opgemerkt zijn er enkele verschuivingen binnen het boardteam geweest!

De nieuwe Smod is Zero geworden! Het was geen gemakkelijke beslissing maar we zijn ervan overtuigd dat hij deze functie goed zal aanpakken!

De 2de Ba is Aspire geworden (mezelf dus ;) ) Uiteraard zal ik deze functie met plezier doen en RC een handje helpen waar nodig is!

Ook er even erop herinneren dat er nu weer plaatsen vrij zijn binnen het mod team (en binnen het GO team ongetwijfeld ook). Je kunt dus nog steeds een sollicitatie sturen mocht je dit nog niet gedaan hebben of als het alweer een tijdje geleden is!

mvg,

Aspire
      BA
      Board-team.nl
    • Natuurlijk wil ik Aspire en Zero feliciteren met hun promotie, jullie zullen dit fantastisch doen ^^. Maar dat is niet de reden van de post (dan kon ik hun teamdraadje wel gebruiken). Even de link met informatie over het teamlid worden geven:

Lid worden van het OGame team

Lees die thread, zeker de informatie over wat we in een solicitatie willen zien eens goed door en als je denkt een aanwinst te zijn, doe een solicitatie via de daarvoor bestemde tool ^^
    • Bij deze wil ik met plezier aankondigen dat Maverick de nieuwe 2de Smod is geworden, het was zeker geen gemakkelijke keuze en over deze beslissing zijn werkelijk enkele maanden over gegaan!

Vanaf heden kunnen spelers dus met Zero als met Maverick contact opnemen voor dringende zaken, etc.....

Maverick veel plezier met je nieuwe functie!!!
    • Beste spelers,

Het board team ondergaat momenteel een grondige herstructurering, de eerste resultaten zijn reeds zichtbaar.
      Zo zal vanaf heden Mango de taken van supermoderator op zich nemen, samen met Zero (die momenteel minder actief kan zijn).

Maverick kan jammer genoeg niet meer al zijn taken als smod invullen vanwege zijn online-tijden. Daarom zal hij weer zijn moderator taken als vanouds hervatten, hij gaf dit zelf aan waarna deze gezamenlijke beslissing werd genomen met het oog op een goed functionerend team.
      Hij blijft voorlopig nog zijn taken als smod volbrengen tot Zero weer actief is.

Ook vele moderators krijgen een nieuw deel om te modden, sommige krijgen er delen bij.

Het Ogame.nl team
    • Beste users,

Zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt hebben zijn er de laatste week heel wat veranderingen gekomen binnen het forum team. Zo ben ik benoemd tot Board Admin, en heeft Snootje ons verlaten. Dit hield in dat er aardig wat plekken waren die opgevuld moesten worden.

In de Art Sectie hebben wij Thoamsh mogen verwelkomen. Hierop heeft Mango dit deel verlaten, aangezien hij met zijn SMod-functies het daarvoor te druk kreeg. Ikzelf blijf daar voorlopig nog staan tot Thoamsh ingewerkt is.

In het Universum hebben Tyror en Fabje het door het wegvallen van Snootje aardig druk gekregen. Ze zijn nu beiden op 4 universa elk gezet, en de overige 4 universa worden nu gemod door Rekel onder begeleiding van Zero. Alca blijft uni 13 en 14 modden.

Vampiria neemt Snootjes plek in bij Algemeen en (Spel-)Computer/Games, waar Alca haar bij gaat helpen. Hyp3r is van Sport Lounge afgehaald, waar Alca alleen blijft modden.

Een overzicht van de veranderingen:

uni 1 t/m 4
      Tyror

uni 5 t/m 8
      Fabje

uni 9 t/m 12
      Zero + Rekel

Algemeen
      Vampiria

(Spel-)Computer/Games
      Vampiria + Alca

Sportlounge
      Alca

Veel post-plezier :)

Het Ogame.nl Forum Team
    • Hallo forum gebruikers,

Er zijn weer wat dingen anders,

Ik stop morgen met mijn taken als Smod. Rekel en Jim zullen mij vervangen en dus wens ik ze hierbij veel suc6 met hun promotie :)
      Voor alle zaken die een smod betreft kan iedereen nu dus niet alleen Mango aanspreken, maar ook Jim en Rekel.
      Jim en Rekel zullen hun eigen delen sowieso nu nog blijven modden naast hun Smod functie.

Ik vraag alle mensen die ik ooit unbanned heb om lief te blijven, te luisteren naar het team en niet meer de fout in te gaan :) (anders kom ik achter jullie aan ;))

Bij deze nog een laatste keer, Gefeliciteerd Jim en Rekel en ik hoop dat iedereen lief voor jullie is :)

Zero out...