Defense vooruitgangs rapportage op .nl

    • Kunnen jullie mij adviseren waar ik in het begin direct stevig in kan investeren? ik wil me wat meer op turtle gaan richten en gewoon lekker de mijntjes winsten omzetten in defense. Gewoon 1x per dag aantikken en gaan.

      Ik kan via de uitleg ingame er niet echt achter welke defense nu geschikt is tegen welk toestel. Ik snap dat raketjes en lasers flodder is. Gauss is zover ik het begrijp goed tegen IC's.

      Ik begrijp dat jullie sterren juist toevoegen aan de defense, en deze dus niet safen?

      Op 1 planeet heb ik nu:
      Raketlanceerder: 83.000
      Kleine laser: 50.000
      Grote laser: 1.000
      Gausskanon: 1250
      Ionkanon: 2600
      Plasmakanon: 358
      Ster des Doods: 0
      Anti-ballistische raketten: 70
    • Ik kan je niet echt tips geven helaas.
      Ik maak gewoon zoveel mogelijk en hopelijk houd het iedereen buiten de deur.

      Raketlanceerder: 10.000.000
      Kleine laser: 5.000.000
      Grote laser: 1.000.000
      Gausskanon: 750.000
      Ionkanon: 1.000.000
      Plasmakanon: 550.000

      450.000 Grote lasers in de maak :)

      Groet
      Noodle
    • Verdedigingswerken
      Omdat alles toch 1 seconde als minimum tijd heeft, kan je beter Grote laser als fodder zetten.
      Laat ook een minimum aan sterren liggen achter je def om sterrenbashes tegen te gaan.

      Maar noodle zijn def is ok, mits er niet veel vloot en gs achter liggen (vuistregel: Puin+grondstof waarde = defence waarde/20 Dit is een minimum).

      Of je kan doen zoals de def hieronder xD
      • 10.000.000 Raketlanceerder
      • 10.000.000 Kleine laser
      • 24.297.657 Grote laser
      • 24.000.000 Gausskanon
      • 12.000.000 Ionkanon
      • 12.499.902 Plasmakanon
      • 1Kleine planetaire schildkoepel
      • 1Grote planetaire schildkoepel
      • 150Anti-ballistische raketten
      • 0Interplanetaire raketten
    • New

      Ok op naar het 1000 e postje.

      Leuk nog even een ouderwetse waterhoofd def te zien.

      Daar hoef je niet bang voor aanvallen met sterren te zijn maar voor aanvallende Spio's.

      Bij een waterhoofddef hoef je alleen dezelfde plasma aantallen in bombers mee te nemen en het totale aantal van def in spios voor 6 rondes.

      Elke plasma is even sterk als elke raket en schiet maar 1 spio af.

      Nu is 12.500.000 bombers bouwen ook een flinke opdracht, maar met -jawel- 550.000.000 spios in def---puin uni als Aquarius een leuke candy crush.

      Fijne AGS mogelijkheden en zo raak je nog eens leuk van je expo spioo's af.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • New

      het bouwen van 500 miljoen spio's is echt, geen leuke grap

      zelfs met dubbele werf op 16 planeten maak je maar zo'n 2,5 miljoen spio' per dag....laten we super gunstig zijn en zeggen dat je op je manen 1 spio per seconde bouwt (dat doe je niet, not even close) dan maak je dus ongeveer 3.7 miljoen spio per dag.

      ja er komt ook nog wat uit expo, maar das verwaarloosbaar


      denk niet dat je echt bang hoeft te zijn voor die spiovloten; das trwns nog niet meegenomen dat met zo'n deff je waarschijnlijk ook wel random bootjes erachter hebt liggen; die misschien niet "sterk" genoeg zijn om het spio fodder te overkomen, maar zeker een verschil mogen brengen

      :love: Thanks Syrabi
    • New

      Ik zou ze ook niet graag "effe" bouwen.
      maar toch even meerekenen:
      550.000.000 eeeuh:
      16 planeten (laat de maanwerf maar zitten) 16 x 3600 x24 uur = 1.382.400
      x 6 AGS spelers = 8.294.400 per dag = dus bijna 67 dagen bouwen (en saven).
      Iets meer dan 2 maanden van te voren plannen lijkt me "goed te doen".
      Dat defje (ucheuche) loopt niet weg.

      Lijkt me een uitdaging om niet er mee naar AGS loos Bellatrix te gaan maar juist wel naar Aquarius te mergen om nog wat spanning te behouden.

      (expo levert me als Ontdekker per dag meestal 30.000 spio op trouwens)
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • New

      paul-maximilianus wrote:

      Ik zou ze ook niet graag "effe" bouwen.
      maar toch even meerekenen:
      550.000.000 eeeuh:
      16 planeten (laat de maanwerf maar zitten) 16 x 3600 x24 uur = 1.382.400
      x 6 AGS spelers = 8.294.400 per dag = dus bijna 67 dagen bouwen (en saven).
      Iets meer dan 2 maanden van te voren plannen lijkt me "goed te doen".
      Dat defje (ucheuche) loopt niet weg.

      Lijkt me een uitdaging om niet er mee naar AGS loos Bellatrix te gaan maar juist wel naar Aquarius te mergen om nog wat spanning te behouden.

      (expo levert me als Ontdekker per dag meestal 30.000 spio op trouwens)

      ik heb net de verdediging even bekeken ingame, en met de bootjes die erbij liggen zijn 500 mil spio gewoon (bijna) gratis puin :rolleyes:

      :love: Thanks Syrabi