Defense vooruitgangs rapportage op .nl

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • WaZ wrote:

      dat is een verdraait mooie def vrijheidsbeeld ! en die van mylife ziet er ook prachtig uit, maar waarom reageert de laatste tijd niemand meer hier (def is toch veruit het belangrijkste in het spel?)


      oke even een tussenstand dan :P

      969.000 Raketlanceerders
      777.000 Kleine lasers
      101.000 Grote lasers
      40.000 Gauskanon
      17.500 Plasma's :biggrin:

      Nog even en dan is mijn project 20k plasma's af :cool:
    • DJ Tiësto wrote:

      WaZ wrote:

      dat is een verdraait mooie def vrijheidsbeeld ! en die van mylife ziet er ook prachtig uit, maar waarom reageert de laatste tijd niemand meer hier (def is toch veruit het belangrijkste in het spel?)


      oke even een tussenstand dan :P

      969.000 Raketlanceerders
      777.000 Kleine lasers
      101.000 Grote lasers
      40.000 Gauskanon
      17.500 Plasma's :biggrin:

      Nog even en dan is mijn project 20k plasma's af :cool:


      dat is een def om u tegen te zeggen :P


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • andromeda:

      520.000 Raketlanceerder
      200.350 Kleine laser
      20.000 Grote laser
      5.144 Gausskanon
      1 Ionkanon
      2.224 Plasmakanon
      1 Kleine planetaire schildkoepel
      1 Grote planetaire schildkoepel
      80 Anti-ballistische raketten

      voor een goede verhouding van je def is er een app in de playstore van android. :)
      ik ben de naam ff kwijt, maar is een redelijk goeie!
      Ominous , I'm in us!
      Orion
    • Murmaider wrote:

      andromeda:

      520.000 Raketlanceerder
      200.350 Kleine laser
      20.000 Grote laser
      5.144 Gausskanon
      1 Ionkanon
      2.224 Plasmakanon
      1 Kleine planetaire schildkoepel
      1 Grote planetaire schildkoepel
      80 Anti-ballistische raketten

      voor een goede verhouding van je def is er een app in de playstore van android. :)
      ik ben de naam ff kwijt, maar is een redelijk goeie!


      met die def heb je nog goed wat meer als mijn barym :P


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • WaZ wrote:

      Murmaider wrote:

      andromeda:

      520.000 Raketlanceerder
      200.350 Kleine laser
      20.000 Grote laser
      5.144 Gausskanon
      1 Ionkanon
      2.224 Plasmakanon
      1 Kleine planetaire schildkoepel
      1 Grote planetaire schildkoepel
      80 Anti-ballistische raketten

      voor een goede verhouding van je def is er een app in de playstore van android. :)
      ik ben de naam ff kwijt, maar is een redelijk goeie!


      met die def heb je nog goed wat meer als mijn barym :P



      haha, ik denk ook wel dat ik de grootste def heb ongeveer in Andromeda...
      ik ben me nu even terug aan het concentreren op de mijnen, maar de def blijft niet stil staan ^^

      binnenkort ga ik voor de 50k GL en 7K Gausse. eventueel ook nog 17K ion.... maar dat is een duur projectje waar ik aan begin nadat ik men vlootje op orde heb :P
      Ominous , I'm in us!
      Orion
    • Kan iemand mij hier het nut van defence uitleggen ?

      allemaal trots op jullie mega verdedigingen, mja kijk bloemkolen maar in uni1, die zul je hier niet meer snel zien posten.

      ontopic:
      549RL
      1 gauss

      The post was edited 1 time, last by stephan g ().

    • stephan g wrote:

      Kan iemand mij hier het nut van defence uitleggen ?

      allemaal trots op jullie mega verdedigingen, mja kijk bloemkolen maar in uni1, die zul je hier niet meer snel zien posten.

      ontopic:
      549RL
      1 gauss


      het doel van verdediging is je planeten verdedigen natuurlijk, dat lijkt me toch vrij vanzelfsprekend?, daarnaast had bloemkolen volgens mij een zwaar belabberde verhouding in zijn def :P


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • ominous wrote:

      haha, ik denk ook wel dat ik de grootste def heb ongeveer in Andromeda...


      ik weet zeker van niet, heb een vriend genaamd VivaLaden die een grotere def heeft
      alleen geen forumaccount, dus zal ik zijn def voor hem posten:

      VivaLaden wrote:


      Verdediging

      Raketlanceerder 508.167
      Kleine laser 300.000
      Grote laser 100.000
      Gausskanon 20.000
      Ionkanon 50.000
      Plasmakanon 6.190
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      Anti-ballistische raketten 100


      je hebt wel meer raketlanceerders, maar voor de rest loop je toch behoorlijk wat achter ;)

      het nut van defence is maar net wat je zelf wilt
      het dient ter bescherming, dat zeker, maar je kan zelf instellen hoeveel je wilt beschermen
      is dat je nachtproductie, je weekproductie of een hele vloot?
      hier zie je turtles voorbij komen die hun vloot er achter kunnen herbergen, al zullen de meesten toch niet zo heel veel hebben vergeleken met hun verdediging
      wat jij hebt is vrij weinig, ga er dan ook van uit dat je een beginner bent met mijnen zo rond de 15-20
      over het algemeen is voor nachtproductie een paar K aan fodder (rl/kl) en 10-50 plasma wel genoeg

      volgens mij is dat ook de def van Boemkolen, een hele lading rl gecombineerd met plasma en RIPs
      EDIT: net ff opgezocht, toentertijd had hij 2,25m rl met 2K plasma en een "paar 100" RIPs
    • stephan g wrote:

      Kan iemand mij hier het nut van defence uitleggen ?

      allemaal trots op jullie mega verdedigingen, mja kijk bloemkolen maar in uni1, die zul je hier niet meer snel zien posten.

      ontopic:
      549RL
      1 gauss


      Als je de verhoudingen redelijk goed heb, er niet veel vloot bij laat liggen en er geen 300 mil gs bij laat liggen ben je bijna geen target. Bij BK konden ze simpelweg alleen zn 2k plasma's wegschieten en dan was er geen kunst meer aan.

      Er leven nog genoeg mega def's waaronder in uni 1 die wel stand houden ;)
    • DJ Tiësto wrote:

      Zeuw als mn werf klaar heb ik voor zover ik weet als (één van de) eerste 20k plasma's in een non-speed uni. :paniek:

      VerdedigingRaketlanceerder733.381Kleine laser44.157Grote laser22.336Gausskanon1.196Ionkanon1.097Plasmakanon38.808Kleine planetaire schildkoepel1Grote planetaire schildkoepel1Anti-ballistische raketten100
      Gebouw


      Ook uni1, speler met 38.8k plasma... :S
    • stephan g wrote:

      DJ Tiësto wrote:

      Zeuw als mn werf klaar heb ik voor zover ik weet als (één van de) eerste 20k plasma's in een non-speed uni. :paniek:

      VerdedigingRaketlanceerder733.381Kleine laser44.157Grote laser22.336Gausskanon1.196Ionkanon1.097Plasmakanon38.808Kleine planetaire schildkoepel1Grote planetaire schildkoepel1Anti-ballistische raketten100
      Gebouw


      Ook uni1, speler met 38.8k plasma... :S


      ff spy'tje gedropt en idd best aantal plamsa's, helaas laat de rest het daardoor wat afweten :P
    • een speler zoals jij speelt om slagen te maken
      een turtle stelt zijn eigen lange termijn doel en gaat daar weken, zo niet maanden aan zitten werken

      het gevoel dat je je doel hebt gehaald is heel wat waard, vergelijkbaar met een gevorderde HoF denk ik zo
      en in gevallen van Tiësto zelfs een expert :P