Defense vooruitgangs rapportage op .nl

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • wel in uni 8 verdien ik vast ook wel de titel turtle...

      9.600+ Raketlanceerders
      3.000+ kleine lasers
      2.100+ grote lasers
      600+ gauss
      210+ ion kannonen
      110+ plasma...

      natuurlijk zijn dit afrondingen, dit is wat ik op (x:xxx:x) heb zitten en daar kom je niet gemakkelijk door (ja die topci starter die is een stukkie verder ermee en hem neerhalen is gekkenwerk :P)

      maar bij mij hoef je het ook niet te proberen hoor :lol:

      Mvg
      Esay
    • Esay schreef
      wel in uni 8 verdien ik vast ook wel de titel turtle...

      9.600+ Raketlanceerders
      3.000+ kleine lasers
      2.100+ grote lasers
      600+ gauss
      210+ ion kannonen
      110+ plasma...

      natuurlijk zijn dit afrondingen, dit is wat ik op (x:xxx:x) heb zitten en daar kom je niet gemakkelijk door (ja die topci starter die is een stukkie verder ermee en hem neerhalen is gekkenwerk :P)

      maar bij mij hoef je het ook niet te proberen hoor :lol:

      Mvg
      Esay


      Mwaa, aardige defence, maar breekbaar. Dus zou er wat meer plasma's en kleine lasers bij doen.
    • Misschien dat ie zelf zn eigen technieken wel had laten staan. Want met 12-12-12 krijg je al

      Verlies aanvaller: 549.420.000 Metaal, 457.850.000 Kristal en 137.355.000 Deuterium
      Verlies verdediger: 115.966.000 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
    • Mijn defje

      Kleine laser: 5000
      Raketlanceerder: 1500
      Grote Laser: 250
      Ion Kanon: 500
      Plasma: 20
      Gauss: 50
      Allebij de koepels
      ABR: 40

      Ga def deze week verder uitbouwen..vind hem niet heel slecht voor iemand met circa 80k punten :D
    • bloober schreef
      oke, iedereen die zegt dat raketjes geen nut hebben laat die maar eens lekker 12.000 vn's tegen 100k raketten opvliegen (zelve onderzoekjes) wedden dat jij dan ineens een stuk meer raketjes wil (6)


      geen verliezen voor de vernietigers, maar ze komen er niet doorheen. maar wie valt met vernietigers rakketten aan:P
      voor elke vernietiger moet je plusminus 15 raketten hebben. dus 180k rakketten zouden in theorie de 12k vernietigers aankunnen

      Probeer maar es 12k kruisers, die zijn er in drie rondes door :P

      The post was edited 1 time, last by Spaceblade ().

    • Raket lanceerder ( 44.457 beschikbaar )
      Kleine laser ( 38.979 beschikbaar )
      Grote laser ( 1.111 beschikbaar )
      Gauss kanon ( 1.007 beschikbaar )
      Ion kanon ( 3.000 beschikbaar )
      Plasma kanon ( 307 beschikbaar )
      Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )


      Op één planeet, de rest van mijn planeten hebben ongeveer 4x zo weinig :cry:.
    • uni 6

      Raket lanceerder ( 12.500 beschikbaar )
      Kleine laser ( 25.000 beschikbaar )
      Grote laser ( 5.000 beschikbaar )
      Gauss kanon ( 580 beschikbaar )(105 in de werf)(moet 1250 worden)
      Ion kanon ( 250 beschikbaar )moet 2500 worden)
      Plasma kanon ( 125 beschikbaar )(moet 250 worden)
      Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Mobiele Defense

      Ster Des Doods 10 max

      ben nog niet zoalng bezig

      en dag ga ik alles verdubbelen of poging tot
    • tolkien schreef
      Fabje, jou gauss kanonnen en grote lasers zijn inderdaad in indrukwekkende getallen aanwezig, ik zie dat graag.

      Persoonlijk heb ik al enige weken niet meer aan mijn def gewerkt.
      Ik ben nu bezig ( buiten de mijntjes op te waarderen ) om de nodige RIPS achter mijn def te bouwen. Zelf met de defence die wij hebben zou een dikke vloot met RIPS er een gelijk spel uithalen, echter wanneer er de nodige defensieve sterren achter liggen wordt het een heel ander verhaal


      Ik ook ben hiermee begonnen, beste verdediging tegen rips, zijn rips!
    • Klopt, dikke Def met enkele RIPS erachter doet wonderen, zie deze fictieve aanval op mijn main,

      Stel er komen 250 sterren op mijn Main af, en ik zie die gezien hun snelheid van mijlenver aankomen, tijd genoeg dus om mijn vloot weg te halen.
      Ik laat alleen 6 Rips achter mijn defends staan.
      Dan zou dit het resultaat zijn.



      Het gevecht eindigde in gelijk spel.
      De aanvaller heeft 351.700.000 units verloren.
      De verdediger heeft 359.346.070 units verloren.
      At these space coordinates now float 53.010.000 Metal and 42.408.000 Crystal.

      van de 250 Rips is hij er 35 kwijt.
    • Vinden jullie het allemaal niet ontzettend zonde van je grondstoffen om het in def te steken! Als je manen hebt heb je geen def nodig en kun je dat allemaal in vloot steken! Daar kun je tenminste wat mee, waardoor het spel leuk wordt, maar ja das mijn mening :P
    • uni7

      5400 rl
      7500 kl
      1500gl
      179 gauss
      20 ion
      210 plasma

      dat is op mijn main, ik bouw defense op al mijn 9 planeten omdat ik te lui ben om steeds grondstoffen naar mijn main te sturen :)

      als ik alle def optel kom ik uit op:

      25000 rl
      35600 kl
      5120 gl
      400 gauss
      20 ion :rolleyes:
      1000 plasma
    • Buttons schreef
      Vinden jullie het allemaal niet ontzettend zonde van je grondstoffen om het in def te steken! Als je manen hebt heb je geen def nodig en kun je dat allemaal in vloot steken! Daar kun je tenminste wat mee, waardoor het spel leuk wordt, maar ja das mijn mening :P

      Precies, en iedereen heeft een andere mening. Probeer anders in een ander uni ook maar eens te turtelen. Het is gewoon best leuk om je def te zien groeien, en dan telkens beetje simmen om te zien wat ie nou allemaal al aan kan :shock:

      Ik ben ook een maandje ofzo turtle geweest :P
    • MightyMouse schreef
      Buttons schreef
      Vinden jullie het allemaal niet ontzettend zonde van je grondstoffen om het in def te steken! Als je manen hebt heb je geen def nodig en kun je dat allemaal in vloot steken! Daar kun je tenminste wat mee, waardoor het spel leuk wordt, maar ja das mijn mening :P

      Precies, en iedereen heeft een andere mening. Probeer anders in een ander uni ook maar eens te turtelen. Het is gewoon best leuk om je def te zien groeien, en dan telkens beetje simmen om te zien wat ie nou allemaal al aan kan :shock:

      Ik ben ook een maandje ofzo turtle geweest :P

      of je laat je vloot groeien en ga je steeds simmen wat voorn andere vloot of def hij aankan ;):p
    • flupke schreef
      MightyMouse schreef
      Buttons schreef
      Vinden jullie het allemaal niet ontzettend zonde van je grondstoffen om het in def te steken! Als je manen hebt heb je geen def nodig en kun je dat allemaal in vloot steken! Daar kun je tenminste wat mee, waardoor het spel leuk wordt, maar ja das mijn mening :P

      Precies, en iedereen heeft een andere mening. Probeer anders in een ander uni ook maar eens te turtelen. Het is gewoon best leuk om je def te zien groeien, en dan telkens beetje simmen om te zien wat ie nou allemaal al aan kan :shock:

      Ik ben ook een maandje ofzo turtle geweest :P

      of je laat je vloot groeien en ga je steeds simmen wat voorn andere vloot of def hij aankan ;):p


      Ja idd ik laat mijn vloot groeien zodat ik andere vloten en defjes kan slopen vind ik veel leuker dan passief af te wachten tot er iemand komt om mijn def te slopen :D
    • spartan schreef
      uni 6

      Raket lanceerder ( 12.500 beschikbaar )
      Kleine laser ( 25.000 beschikbaar )
      Grote laser ( 5.000 beschikbaar )
      Gauss kanon ( 580 beschikbaar )
      Ion kanon ( 250 beschikbaar )
      Plasma kanon ( 125 beschikbaar )
      Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Mobiele Defense

      Ster Des Doods 10 max

      ben nog niet zoalng bezig

      en dag ga ik alles verdubbelen of poging tot


      Zal maar oppassen, je defence is breekbaar en waarneer je vloot er bij ligt zal het zeker een tarket kunnen worden voor de bigboy's. Alleen je 10 rips zijn al 15.000.000 Metaal, 12.000.000 Kristal waard.
    • Zal maar oppassen, je defence is breekbaar en waarneer je vloot er bij ligt zal het zeker een tarket kunnen worden voor de bigboy's. Alleen je 10 rips zijn al 15.000.000 Metaal, 12.000.000 Kristal waard.


      ook wat voor def raad je me aan dan ;)

      (die 580 gauss zijn er 1150) :]