Het IRC team - veranderingen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Het IRC team - veranderingen

Beste spelers,

Laat ik beginnen met kort uitleggen waarom jullie me minder zien de laatste periode, dit omdat het een deel van de aanleiding van de aanpassingen is . Ik ben begonnen met een nieuwe, drukke HBO opleiding die ik versneld in 3 jaar wil gaan halen. Dit naast mijn andere RL zaken maakt me nogal "bezet". Ik ben overdag beschikbaar voor het team maar niet meer voor spelers. Ik lees mijn e-mail vooral in de avond en reageer daar dan vlot op. Echter, dat maakt me belabberd voor IRC .

Oftewel, we krijgen toch weer een IRC-Admin: SEVEN, gefeliciteerd!!
      Daarnaast was haar eerste actie in de nieuwe functie het benoemen van een 2e ISM naast Vampiria: DEROVIAN, ook jij gefeliciteerd! Ik ben er van overtuigd dat we met deze 2 nieuwe mensen aan het roer, samen met Vampiria, het IRC team prima zullen leiden.

Het valt waarschijnlijk op dat EE niet genoemd wordt? Hij stopt vanwege een te druk prive leven en vind het tijd voor iets anders. Hij zal zelf een uitgebreidere afscheidspost schrijven in zijn threadje natuurlijk .

Vriendelijke groet,
      Cobis Taba