Mijn laatste acties - afscheid

    • Mijn laatste acties - afscheid

      Beste spelers,

      Zoa jullie weten is dit mijn laatste dag als CoMa, morgen ben ik weer een gewone speler. Ik heb nu ruim 2 jaar teamlid rollen vervult voor GameForge nadat ik als GO bij OGame ben begonnen. Ik heb dit altijd met veel plezier gedaan ondanks alle tegenslagen die ik en wij als team te verduren kregen. Soms van spelers, soms van GameForge, soms van toevalligheden. Dit alles maakte het een grote uitdaging waar ik veel van geleerd heb, een hoop ervaring die ik nu kan meenemen de rest van mijn leven in.

      Mijn relatie met GameForge is niet altijd de makkelijkste geweest. Op persoonlijk vlak heb ik het altijd goed kunnen vinden met de medewerkers maar op proffesioneel vlak vaak een stuk minder. Hoewel jullie niet altijd wilde geloven dat ik hart voor jullie heb, ik heb dusdanig voor jullie en onze belangen gevochten dat GameForge waarschijnlijk best een beetje blij is dat ik weg ben. Ik ben een echte Hollander en ga dus in discussie, wil argumenten horen voor een slissing en met alternatieven mogen komen. Het gebeurde veel te vaak dat men alleen "gebeurd niet" of "zo gaan we het doen" kwam melden. Mijn blijvende gezeur zullen ze niet missen, daarvoor is GameForge echt een "te Duits" bedrijf.

      Ik ben afgelopen zondag verkozen tot Secretaris Evenementen voor de JongeDemocraten. Deze functie gaat al mijn vrije tijd wel afnemen en dat samen met studie combineren wordt sowieso een uitdaging, laat staan met GF er bij :). Hier een klein beetje reclame met de link naar het nieuws van ons bestuur. Mocht je me toch nog eens willen spreken of in RL zien, op de website staan contactgegevens en als je naar een activiteit komt waar ik ook ben (dat kun je altijd vragen) lukt dat dus :).

      jongedemocraten.nl/content/view/2498/2157/

      Maar goed, als laatste acties van mijn rol als CoMa wil ik nog 2 mensen promotie geven. Jullie krijgen een nieuwe BoardAdmin in de vorm van Tijgerkat , geef haar een applaus :). En doe dat dan ook voor Luxx die als teamleader aan de slag zal gaan!

      Mijn opvolger heeft GameForge nog niet willen bekendmaken, het schijnt dat ze bang voor mijn reactie zijn... Het kan aan mij liggen maar is niets zeggen niet associaler dan gewoon eerlijk zijn en uitleggen waarom een andere keuze is gemaakt? Zal dus aan mij liggen...

      Anyay, jullie krijgen dus in ieder geval Luxx als teamleader en aanspreekpunt, wie mij opvolgt zal vast en zeker morgen bekend worden gemaakt denk ik.

      Vragen? Ik blijf mijn teamdraadje nog wel even volgen :).

      Groeten,
      Cobis
    • Er schijnt een verduidelijking nodig te zijn: Luxx wordt Teamleader en niet mijn opvolger. Hij zal veel taken voor team en community overnemen maar niet betaald worden (zoals ik wel kreeg, hoe weinig het ook was) en ook geen officiele CoMa worden. Reken dus op een externe hievoor, iemand nog onbekend in dit team.