Nieuwe Community Manager

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nieuwe Community Manager

Beste spelers,

Zoals jullie allemaal kunnen zien aan het feit dat ik hier post, heeft gameforge een beslissing genomen over de opvolging van Cobis Taba. Met ingang van 1 november zal ik de nieuwe Community Manager voor alle Nederlandse spellen zijn (wat overigens niet betekent dat ik al mijn andere communities zal verlaten). Ik werk al een tijdje, ongeveer 2 maanden, voor gameforge als Community Manager, dus ik heb al de nodige ervaring om deze spellen van Cobis over te nemen.

Ik lees al een tijdje mee wat er hier in de Nederlandse spellen zo allemaal gebeurt, dus ik ben echt geen onbekende hier. Net als Cobis ben ik een externe Community Manager, wat inhoudt dat ik helaas niet samen met de rest van de CoMa’s en coders op kantoor zit, maar van thuis uit werk. Zoals jullie ongetwijfeld al door Cobis is verteld, heeft dit enkele voordelen, maar helaas ook een paar nadelen. Zo kan ik meer tijd met jullie als spelers doorbrengen, maar heb ik niet de mogelijkheid om even snel bugs aan de coders door te geven. Een belangrijk voordeel voor jullie zal zijn dat ik, in tegenstelling tot de CoMa’s die vanuit Karlsruhe werken, wel in het weekend beschikbaar ben.

Jullie zijn hoogstwaarschijnlijk hier al aan gewend geraakt tijdens het afgelopen jaar, en ik ga dan ook proberen zo veel mogelijk mijn nieuwe taken hier uit te voeren, zoals mijn voorganger dit ook heeft gedaan. Dat betekent uiteraard dat ook ik gameforge vertegenwoordig op dit forum. Door sommige van jullie zal dit niet erg prettig gevonden worden, maar bedenk wel dat dit twee kanten op werkt; naar gameforge toe vertegenwoordig ik jullie. Ja, dat wil inderdaad zeggen dat jullie best tegen me mogen schreeuwen als er weer eens een update uitkomt zonder dat jullie geïnformeerd zijn, maar doe dit dan wel op een manier dat ik iets met jullie problemen kan doen richting gameforge.

Sommige spelers zullen blij zijn met deze beslissing, andere misschien niet. Ik vraag aan diegene die er niet blij mee zijn om toch netjes te blijven. Mochten jullie mij wel beter willen leren kennen, is er uiteraard nog mijn introductie topic. Tevens ben ik te vinden op IRC, of kan je me mailen (Transfixer@ogame.nl). Ik hoop op een prettige samenwerking tussen spelers, team en mijzelf – We willen immers allemaal hetzelfde, een gezellige, drukbezochte, vriendelijke community en een goed functionerend spel. Ik zal mijn best doen dit te bereiken / in stand te houden.

Mij rest enkel nog Cobis te bedanken voor het geweldige werk dat hij hier voor de Nederlandse spelers gedaan heeft. Succes verder Cobis, het ga je goed!

Transfixer
      Gameforge Community-Management