Merry Christmas! ( + kerstjingle)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merry Christmas! ( + kerstjingle)

Dear users..

another year has passed, 2009 is close to its end and the christmas time has begun. I hope you enjoyed the last year with us, that you had much fun and that it was as exciting for you as it was for me.

I hope as well, that you'll have the possibility to celebrate the next days with those you love and that you'll have a great start into the next year :)

I want to say thanks to the team, which supported this comm in the last year and made a lot of wonderfull moments possible. And thx to you, to the users. Thx for you patience, your criticism and thx for the time you spent with us.

Merry Christmas and a happy new year :)
      Anja
    • Lieve gebruikers,
      Er is alweer een jaar voorbij gevlogen, 2009 is bijna ten einde en de kersttijd is alweer begonnen. Ik hoop dat jullie met ons van het afgelopen jaar genoten hebben, veel plezier hebben gehad en dat het voor jullie net zo geweldig was als voor mij.

Ook hoop ik dat jullie de mogelijkheid hebben om de komende dagen door te brengen met diegenen waar jullie van houden en dat jullie het nieuwe jaar geweldig zullen beginnen :)

Ik wil heel graag het team bedanken, zij die het laatste jaar de community hebben ondersteund en een hele hoop geweldige momenten mogelijk hebben gemaakt. En bedankt aan jullie, de gebruikers. Bedankt voor jullie geduld, kritiek en vooral bedankt voor de tijd die jullie met ons hebben doorgebracht.

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar :)
      Anja

(Thx to Nautilus for the translation)
    • Beste spelers

Het OGame.nl-team wil zich graag aansluiten bij de kerstwensen van Lissala.

Alweer voor het derde opeenvolgende jaar presenteert het OGame.nl-team de kerstjingle.
      Het verzamelen van de verschillende stemmen van OGame-teamlers was weer een flinke klus en ik ben dan ook blij dat KingSniper dit jaar bereid om dit allemaal om te zetten in een muzikale kerstwens:

Als de Jingle begint met afspelen, i.p.v. dat hij opgeslagen word, klik dan met je rechter muis op de link en selecteer een optie die al naar gelang je browser lijkt op "Sla deze link op als...".

Ook de teamleden die niet in de gelegenheid waren om hun stem toe te voegen aan de kerstwens, wensen jullie uiteraard heel prettige feestdagen toe.
      We vragen jullie begrip voor een wat tragere reactietijd dan normaal gedurende deze feestdagen.

Naast deze kerstjingle mag ik ook de namen van de winnaars van de Kerst-IRCwedstrijd bekend maken.
      Binnen 50 minuten had Nijntje als eerste de weg naar het laatste channel gevonden. Hij heeft hiermee 2 coupons met een waarde van 10 euro elk gewonnen.

Uit de overige - ruim 40 - die het channel wisten te bereiken, zijn vier winnaars getrokken, die elk één coupon van 10 euro ontvangen:
      - Aris
      - nitrox
      - XGrimorgX
      - MrHG

Als jouw naam hier tussen staat, maar je je coupon nog niet hebt ontvangen, neem dan onder het authaccount dat hierboven is genoemd contact op met fnord in #kerst-start!

Van Harte Gefeliciteerd!
      En aan een ieder: een vrolijk Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!

Napraten over de wedstrijd én de jingle kan in Kerst-speurtocht/ Kerst-jingle - Discussietopic
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk