Nieuwe GA

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Beste spelers,

      Zoals de titel al zegt, heeft't Ogame.nl-team een nieuwe GA. De laatste tijd hadden de GA's niet altijd voldoende tijd voor de community en/of voor zichzelf. Vegaa zal vanaf nu als GA aan de slag gaan om dit probleem aan te pakken en een betere bereikbaarheid mogelijk te maken. Vegaa's enorme inzet en hoge mate van aanwezigheid maken hem een ideale aanvulling voor't GA-team, dat nu dus naast Vegaa uit Pendragon en Sunbow bestaat.

      Natuurlijk wil ik Vegaa bij deze nogmaals enorm veel succes wil toewensen, maar toch vind ik toch nog dat ik even een paar dingen duidelijk moet maken. Iedereen hier heeft gezien dat de laatste dagen 2 SGO's hun vertrek bekend gemaakt hebben. Ik denk dat iedereen die wil weten wat hun beweegredenen zijn inmiddels wel in querry bij hen is gesprongen, en ga er dus niet dieper op in, behalve dat ik even wil verduidelijken dat óok Nicce en Steve achter de benoeming van Vegaa staan.

      Al met al wil ik Vegaa dus ook feliciteren met zijn promotie, en veel succes en plezier wensen met z'n nieuwe Job!