Pinned Nieuwe leden introductie

    • RE: nieuwe leden introductie

      Ik ben fleetmaster trotste leider van B.A.C.(271ste)² ,Ik doe nu latijn ik zit in het 2de ben 13 jaar, mijn hobby's zijn : PCén en voetbal en gewoon lkkr buiten "spelen"!! ben pas van vandaag actief op et forum !!!
      :evil:
    • RE: nieuwe leden introductie

      Originally posted by bavo123
      ... doe nu latijn ik zit in het 2de ...

      Herkomst: Tienen


      Lichtelijk ironisch :)

      ---

      Nou, ik ben The Night Sky. Maar in het echte leven ben ik Martin. Op school zit ik in het 2de van Atheneum, een klein niveautje lager dan de vorige poster. Ik vind OGame leuk, omdat het verslavend, spannend en tegelijk ontspannend is. Ik werk nu aan een groot project op OGame, daar zal ik later iets over posten.
    • RE: nieuwe leden introductie

      hoihoi, ik speel al sinds maart maar heb hier eigenlijk nog nooit rondgekeken, heb me wel eens afgevraagd of er zoiets was, maarja:

      De feiten:

      Rekel (Harm), jongen, 17 jaar (31-3-1989)
      Geboren in Eindhoven, verhuisd naar: Nuenen (2 kilometer, ja, das nog eens een verhuizing :P)

      Zit op school op het Augustinianum te Eindhoven, ga beginnen aan m'n 6de/laatste jaartje, N&T-er en dan universiteit zoeken :D

      Speel ogame sinds... 27 maart 2006, voornamelijk uni 6
    • RE: nieuwe leden introductie

      hey ik ben AT-AT en speel al redelijk lang ogame 1 jaar ofzo XD

      Ik heet in het echt peter ben 12.5 jaar oud (nu tenminste dan). Doe er alles aan om niet gecrasht te worden, gebeurt toch -_-":P. Mijn speelstijl is raider ik speel in uni 3, 4, 5 en 6. Mijn hobby's zijn: Ogame, Ogame, Ogame, Ogame en skaten. Later als ik groot ben wil ik: minstens 1000 SS hebben:P en dat was het dan :P
    • Ik stel me ook nog maar een keer voor.

      Ik ben Laurens, wonend in Rotterdam.
      Komend jaar ga ik 6vwo doen op het Emmauscollege tevens in Rotterdam.

      Ik speel ogame sinds ergens vroeg in het voorjaar, uni 3 om wat aan te klooien en te oefenen. 6 speel ik nu nog met veel plezier ondanks dat ik soms hard op m'n bek ga. uni 8 is geen feest meer.

      Naast ogame en school houd ik me bezig met voetbal, piano en muziek in het algemeen.

      Iedereen die thee met me wilt drinken kan me ingame vinden, ik heb bijna altijd nog wel plaats in m'n agenda.
    • Oke ik doe hier ook aan mee, ben normaal gesproken niet zo'n forumganger.

      Ik ben CoastLine, een van de waarschijnlijk oudere spelers op Ogame.
      Kom uit de noordkop en ben van 020251.
      Speel Ogame vanaf mrt 2006 in uni 6

      Grtz
    • ik ben titaner. ben 13. ik ga naar 2e tvwo (die t is plaatselijk geloof ik).
      later wil ik worden: 14
      ik kom uit... owja apeldoorn. ben verhuisd naar Tiel toen naar Alphen Aan Den Rijn en binnenkort naar Overijse (Belgie)
      ik speel in uni 2 en 6 vooral 2 en heb rond de 16000 punten. en ik heb nievau 1 nano op mijn main. verder heb ik bijna 6 kolonies en meer zeg ik lekker niet.
    • Boe, Allemaal


      Speel al paar maandjes ogame, maar nog nooit dit topic gezien :D

      Ik ben PauS0, 16 Lentes jong.
      Kom uit Twente!
      Ik zit in 5Vwo.
      Speel in Uni 5, met ong. 145.000 punten.


      MvG

      The post was edited 1 time, last by PauS0 ().

    • Dit ben ik nu

      Mijn ingame naam: Thundercatty
      Mijn echte naam: Finn (kan ik wel zeggen toch :D )
      Leeftijd 13
      Geslacht: Jongen
      Beroep: ?? --- Ik zit in de 2e, HAVO/VWO
      Hobby's: Ogame :P , tekenen en lezen :lol: Badminton :]
      Wat ik wil worden: Ik zie wel, in ieder geval belachelijk oud :lol:
      Woont in: Drenthe, maar geboren in Limburg

      Op Ogame:
      Speelt in uni 3: Thundercatty, 58k punten, zit in de alliantie DEFCON.
      Speelstijl: Turtle/Raider/Crasher ---> Haat saven, heeft veel defense in verhouding tot mijn score staan, en sloopt alles wat ik met mijn (prut)vloot aankan en veilig acht ;)

      Het Forum:
      Veel posts maken zonder spam, houdt hier van backseatmodden :lol:

      Heb ik alles gehad :?

      The post was edited 1 time, last by ThunderWalker ().

    • o3ver mezelf

      iets meer over mij


      ricardo fijma

      hobbys ogame en veel andere massiveonline multiplayer games

      ga naar de 1 havo/vwo

      doelen betaald gamer worden ben al op goeie pad

      vaak online?? te vaak zon beetje elk uur in de vakantie

      behalve 's nachts ik heb slaap nodig
    • Tjoo!

      Nou, ik ben dus Eltorro,..
      26 jr en hier omdat ik té veel tijd doelloos naar m'n beeldscherm zit te staren op m'n werk,.. :P
      Afgestudeerd mediatechnoloog en vraag me alsjeblieft niet wat je er mee kunt, ik ben er iig applicatiecontroller / projectleider mee geworden,.. :D

      Nu koud anderhalve dag bezig met Ogame en krijg constant flashbacks naar een mmorpg van een jaar of 6, 7 terug; heette Ogame toen anders ofzo (iemand?)? Want ziet er echt té erg hetzelfde uit! Zit overigens in uni9.

      Voor de rest bandlid bij LoST (of hier), metalband uit de Betuwe! (en percussie roeleert!)

      Vond dit topic wel een goeie besteding van m'n eerste post op dit forum, ghehe ;)

      Anyhoe, have fun in da game!
    • mmm hoewel ik de bedenker ben van de "niewe leden introductie" heb ik me niet voorgesteld :shock:
      nouja laat ik dat nu maar eens ff doen :D

      ik ben twinblade

      ben 14

      doe VMBO TL 3 in groningen

      woon in nederland,drenthe

      speel in uni 1 & 10

      The post was edited 1 time, last by twinblade ().

    • Hallo ieder,

      Mijn naam is Rosita

      Ben 16 jaartjes jong, woon in almere/amsterdam

      mijn hobbys zijn volleybal,msn,tv,en ogame( waar ik dus geen donder van snap) niemand legt me wat uit :P

      Maar goed vraagjes hoor ik wel

      groetjes Rosita (a)