Pinned Nieuwe leden introductie

    • RE: nieuwe leden introductie

      hallo allemaal,

      ik speel ogame nu ook sinds kort en heb al gemerkt dat het zeer verslavend is!!

      ik speel in uni 7 en mijn ingame naam is skiip.

      Mijn leeftijd is 17 en woon in Noord-Holland.

      zijn er verder nog vragen???neem maar contact op ;)

      mvg

      skiip
    • Okay dan, omdat het van mij verlangt werd. Ik ben SlimShady, mijn echte naam krijg je niet te horen. Mijn ingame naam is Slimshady, daar ben ik uiteraard een enorme n00dle :P Ik heb best wel veel hobby's, naar de bios gaan, voetballen, computeren, huiswerk niet maken, slapen, enz. Voetballen en ogame doe ik het liefst, sinds kort speel ik bij Feyenoord c1, en ik speel nu alleen nog maar ogame in uni8 ( voorheen ook in u1 )
    • Originally posted by SlimShady
      Okay dan, omdat het van mij verlangt werd. Ik ben SlimShady, mijn echte naam krijg je niet te horen. Mijn ingame naam is Slimshady, daar ben ik uiteraard een enorme n00dle :P Ik heb best wel veel hobby's, naar de bios gaan, voetballen, computeren, huiswerk niet maken, slapen, enz. Voetballen en ogame doe ik het liefst, sinds kort speel ik bij Feyenoord c1, en ik speel nu alleen nog maar ogame in uni8 ( voorheen ook in u1 )


      je komt uit amsterdam en speelt bij die kakkerlakken? overloper.. :\
    • Hey,

      Ik ben Yolufyte ( Ja, zeker een lastige naam ), ken al redelijk veel van OGame, en ik probeer op het Board vooral zo veel mogelijk mensen te helpen met hun OGame. Zelf speel ik alleen in Uni 23.org, onder een andere naam, waar ik rond de 50e plek sta :)
    • ik speel het eigenlijk al heel lang maar ben nu pas zo slim om me effe voor te stellen mischien kent iemand me in uni2 ??? ben leider van een allie maar nu effe over mezelf

      ben een jongen van 15 jaar woon in nuenen en zit natuurlijk opschool voor de rest heb ik veel hobbies dussuh mocht iemand iets willen bespreken mischien weet ik er wel wa van

      greetz deat
    • Ik ben Dr_Timmy k ben 14 jaar en woon in Woerden. (provincie utrecht). Ik Speel OGame een week en vind het een gaaf spel! Zit bij de utopia wing en speel het spel met meerdere vrienden van school. K heb veel hobbies als basketballen en computeren. Nou dat was het wel weer denk ik. :P
    • Kent iemand mij nog? :P
      Ik ben Chaotica, 15 jaar inmiddels, en ik woon, niet dat het veel uitmaakt, in Den Haag.
      Ik heb iets van een jaar ogame gespeeld, maar gestopt nadat mc me had gecrasht. Was ook zo'n mooie slag toen :]
      Ik kwam zonet door een banner weer op ogame terecht, en ik dacht: waarom ook niet :P
      Ik zal me vanmiddag ergens aanmelden, nog geen idee in welk universum, maar dat zie ik dan wel weer. Ik vraag me af of er nog veel mensen zijn die ik ken :\

      Chao
    • BUMP :]


      onder het motto beter laat dan nooit zal ik hier ook ngo effe posten :)

      ik ben zero, 16 jaar oud/jong woon in lelystad en zit in 4 havo :)

      meer vragen kan je me PMen en anders kijk je in het topic wat Zero :) heet. daar hebben onze lieve sixkiller en onze nog lievere Impie mij ngo al wat vragen gestelt :cry: :Oops:

      lol :P waaorm stellen zich hier niet meer mensen voor. zo krijg je meer een idee wie wie is ^^
    • Okey,laat ik het ook maar ff doen dan.
      Ik ben dus eh fokkie....36 jaar jong :rolleyes: speel ogame nu ongeveer 1 jaar.Ben een werkende moeder,heb een dochter van 13,ik woon samen met viperador2(speelt ook ogame) door hem ben ik aan ogame "gehooked".We wonen in een dorpje tussen Gouda en Rotterdam in.

      Naast ogame kijk ik graag dvdtjes liefst spannende en enge films :lol: en tja daarnaast moet ik het huishouden nog wel es doen :\
      En als ik ogame echt ff zat ben dan is er altijd nog de vakantiemodus(ben blij dat dit bestaat)...

      Groetjes fokkie ;)
    • ..----------------->>dan zal ik het ook maar even doen <<-----------------------

      Mijn naam = viperador en ik ben geboren in katwijk aan zee..
      & ik woon sinds kort in ouderkerk aan de ijssel samen met mijn lieve vriendin fokkie....
      Ik speel al bijna plusminus anderhalf jaar ogame ,ik kwam aan dit spel toen ik opzoek was naar het spel hardwar <wil ik graag weer spelen ,maar kan hem niet downloaden van het net>
      Ik houd van metal-muziek:: Rammstein>Slayer>Metallica>Bolt thrower>Cradle-o-f>etc etc...& voetbal-formule1 .
      Ik wil veel meer tattoo's hebben dan ik nu heb....,als je meer wilt weten over mij stuur maar pm...oja dit spel ogame =helemaal te gek &zeer verslavend.....

      groeten viperador
    • Hier gaan we dan:

      Ik ben Ivan (in het echte leven dan toch :p) maar de meesten kenne me als WhiteRaven. Ik heb een vrij brede achtergrond als het op games aankomt (alle soorten). Laat me Imperial Conflict even vernoemen als een van de... (browsergames dan) Ogame is 2 jaar geleden. Top 100 van Uni 5 op .org maar toen gestop wegens gezondheidsredenen (raid binnenhalen om 5h smorgends klinkt bekend in de oren? :p). Nu ga ik de boel dus nog een overdoen (mede vanwege Redalert Commander *pats*) Want ja het is waar dat hij hier is dankzij mij en als hij het ontkent zal ik hem wel eens aantikken volgende keer dat ik naast hem zit :p Maar dat terzijde kom ik me dus nogeens amuseren (en hopelijk lukt dat natuurlijk :D)

      Binnekort kan je me wss ook vinden op IRC dus spreek me daar maar eens aan als je meer info wil.
    • Ik ben badedneo (damnedneo)

      'k ben een (man) ben geintereseerd in alles wat met computer, techniek en elecktriciteit te maken heeft

      ik loop school in Sint-Niklaas in de VTS en zit nu in de examenperiode
      in het 4e jaar

      als je nog iets wil weten stuur me dan maar een mail of als ik iets niet goed doe.

      voila amuzeer ulder (je) nog en mss tot de volgende keer :D