Pinned Nieuwe leden introductie

    • Quadrumanous

      OK hier gaan we dan...

      Ik ben Quadrumanous en speel in uni 13
      Heb meer dan een jaar geleden gespeeld in uni 1 onder de naam CommanderKeen bij de Alliantie the Bigmac Brothers en later over gegaan in biglunas.

      Na een jaar rust toch weer de verslaving opgepakt.
      Mensen in uni 13... hier ben ik...

      Misschien nog oude bekende van me die ook in 13 spelen nu?
    • Ik ben Lisa, 16 jaar oud en ik ben pas begonnen met OGame.
      Op Universum 2 ben ik actief onder de naam Hardset_Head.

      Verder zijn mijn interesses: muziek, gitaarspelen, concerten, darts, tekenen en met vrienden kletsen enzo.
    • Hallo mensen

      Ik heb wel eens Ogame gespeeld vroeger maar het verwaterde een beetje. En ja, nu dacht ik, laat ik het weer eens oppikken.
      Vandaar de reden dat ik hier nu ben.. Nog even de gebruikershandleiding vlug doorlezen en ik kan er weer tegenaan. :D

      Groetjes, Furiae (Op Ogame speel ik onder "Persephone")

      (Ps, ik speel in uni 2.. Maar dat is ook te zien aan dat.. ene stuk onder m'n naam)

      The post was edited 1 time, last by Furiae ().

    • Ik zal me ook maar eens voorstellen :D

      Mijn echte naam is Jeroen en ik speel in Uni 13. Ben totaal nieuw in het spel dus nog veel te leren ;)

      Mijn andere interesses zijn de computer ( zowat alles wat je op een pc doet doe ik graag :) ), gitaar, joggen, vrienden, ...
    • hey hier martin :D (y)

      speel in uni 11 heb 1 a 1½ geleden in uni 3 gespeeld iets later ook in uni 4 en ook nog in 8 het werd saai dus stopte ik maar een paar maandjes geleden de draad weer opgepakt in uni 11 ;)

      sta nu al een stuk hoger in statistieken dan ik eerst in uni 3en 4 stond door flink wat ervaring op te doen en een paar handige sites :)
      Woon in holland vlakbij rotterdam

      interesses: natuurlijk de pc, het weekend(want dan hoef ik niet naar school :D :D :D) soms lezen en vrienden

      en uuuh verder weet ik ff niks meer :P

      dat was het :D

      edit: o ja vergeten ben 13 jaar ;)

      The post was edited 3 times, last by emperor4 ().

    • Hallo ik ben Dagaloni* ik ben 12 jaar speel nu 3 dagen OGame! Ik zit in het 1e jaar havo/vwo.
      eerst snapte ik ogame niet maar nu ben ik er verslaaft aan.

      Ik ben actief op uni 7 en uni 10. ik vind het alleen stom dat je de vakantie mode niet zelf kan uitschakelen, dat is nog een groot - punt van OGame. Maar verder is het heel gaaf.

      Ik begin nu steeds meer van OGame te leren. Alleen komen de grondstoffen heel langzaam weer op voorraad:( Das wel jammer..

      Zelf maak ik al reclame voor jullie site op mijn! Heel misschien ga ik ook en eigen site beginnen over OGame!

      Ik hoop dat OGame later een spel word zoals Rollecoaster dat je zelf alles kan plaatsen enzo.. En zelf kan hakken enzo.. maar dit is ook prima.. Nou ik hoop dat ik nog veel meer mag schrijven op het forum en jaa.. tot een andere keer hea! Doeg!!!
    • ik ben jsuperdude (in de echte wereld jorne) ik speel nu al ong 1jaar ogame (kdenk zelfs bijna 2) ik speelde eerste in uni3 dan in uni6 en dan in uni10 waar ik een hele goede ally run met mijn maat ik speel nu ook juist prOgame uni35.org waar ik in een toffe spam ally zit (Sorry, Dutch speaking players only.

      Alliantie voor alleen Nederlandse spelers. En voor reserve nederlanders (belgen) en rugzak-duitser's.)

      ik doe nu mijn 3de jaar asv tuinbouw en ben 15jaar oud
    • ik ben decolizer speel nouw bijna een jaar ogame en ben actief in uni12
      heb een eige alli genaamt e.s.
      ik zit in het 3d havo en ik ben 14 jaar
      mijn hobbys zijn: voetballen computeren(voornamelijk ogame en guildwars) ik doe ook aan judo en speel keyboard
      ik ben ook wel bekend als cronospere

      grz decolizer\cronospere
    • Ik ben Spartan/Jordy, ik doe vmbo tl, zit in de 4e nu.
      Ik speel al meer dan 2 jaar ogame.
      en heb diverse unis gepeeld speel nu zeer actief in uni 11 en 14 en in uni 1 speel ik geheim :D (a)

      en mijn hobby,s zijn sporten(voetballen en zwemmen) uitgaan ;) bij me vriendin zijn :Den met vrienden omgaan en veel lol maken kortom levensgenieter zoals velen tegen me zeggen 8-)

      The post was edited 1 time, last by spartan ().

    • RE: nieuwe leden introductie

      hoi ik ben Reckless ik ben een jaartje ongeveer gestopt met ogame en ik dacht nu maar weer ns terug te beginnen :)
      maar ik wou 1st eens gewoon weten wie er nog uit die goede oude tijd actief is? Bestaat ally HOOP in uni2 nog? dat was mijn alliantie :p
      als iemand zicht nog iets hierover herrinerd laat het me maar weten :p
      ag ja die goei ouwe tijd :p het FAGOT de gekke mense op het hoopforum....
      anyway ik zoek een alliantie die mij wil opnemen en die serieus met ogame bezig is. ik heb het oude hoop forum verzorgt en ook HOOP2 geleid dus ik ken wel wat over interne alliantie zaken af. groeien zal ik wel snel genoeg doen ;)
      Groeten
      REckleSs
    • Ja uhm Heey Ik ben deathjam89 ja me zelf voorstellen ik heb geen idee wat ik nog meer moet zeggen:P:Pja ben 18 jaar werk op een bouwplaats en ja mijn vrijetijd gaat op aan ogame:P:P:Pen uitgaan:)

      ~HyP3r: Plaatje weggehaald. Groot + niet relevant. Ik zie dat je al een sig hebt, dus :P