Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Snakepit schreef
      Nieuwe noob present.

      Name: Jizzy
      Begonnen: Gisteren
      Uni: 4
      Nieuw: Ja
      Zoekt stategien: Ja
      Zoekt alliance and/or buddies: Ja
      PM gewenst: Ja
      Van dames: Ja, met name


      waarom begin je dan in u4 en niet in u15? dies is net begonnen namelijk en dta ish et verschil met de top spelers een stuk minder....

      "When everything is all right, there's nothing left," -Su Majestad Rey Nemaattori el Primer, 1e .nl'er met 2,5mil score.
      Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail | PM
    • nou laat ik me na 2 weken spelen ook maar eens voorstellen.

      ik ben drunkcobra speel ik de uni's 14 en 15 waar ik redelijk groei ondanks verschillende tegenslagen.

      in uni 15 zit ik in een kleine maar redelijk goede ally genaamd V.O.C.
      alleen is die wat te stil naar mijn zin. in beiden uni's zit ik rond de 300 punten.

      ik hoop in dit spel de ervaaring te vinden waar ik nu al enkele jaren opzoek naar ben en dus hier blijf hangen.

      verder wens ik iedereen veel succes en spel plezier.
      en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op het galactische slagveld.
    • Ben Robert, 27, speel al sinds een maand of 6 in Uni10. Heeft lang geduurd voordat ik het spel een beetje onder de knie had, maar nu gaat het lekker. (Maar maak nog vaak zat n00bfouten... ;) )

      Ingame naam: Ronin

      Speelstijl: raider/miner... ben de laatste tijd ook steeds vaker aan 't crashen. (6)

      Allie: The Wolf Pact, want ken diverse mensen hiervan in het echte leven. Een leuke allie, zowel in Uni5 als in Uni10 die altijd voor je klaarstaat.

      Speel ook voor de fun in een paar andere uni's, maar ga hier wegens tijdgebrek weer mee stoppen. :(
    • Hoi, ik ben Dweia, echte naam Melanie, ingame Malice.
      Ik ben niet nieuw met OGame, ik ben zo'n 2 jaar geleden begonnen in uni6, waar ik nog steeds zit. Ik heb tussendoor wel een paar maanden even pauze gehouden. In uni15 ben ik ook te vinden. :)

      Naja.. verder.. ben 18 jaar, woon in Barendrecht, zit op de Hogeschool Rotterdam en doe CMV. Interesses: PC, boeken, films, muziek, kunst, cultuur en geschiedenis.

      En dat was het denk ik wel. :)

      Groeten!
    • mijn ingame naam is kreuno15 zoals je kan zien. ik speel in uni 15 en heb vroeger toen uni 2 net begon daar ingespeeld maar begreep toen neit erg hoe het moest.

      mijn reallife naam is teuno. ik zit in havo 4. mijn hobby's zijn gamen en metal luister en soms een beetje bewegen (zwemen, badminton, badminton, (voetbal heel soms))

      hoop op een leuke tijd in uni 7 en dat is het wel ongeveer
    • Ik speel al best lang ogame, maar ben sinds 2 maandjes opnieuw begonnen.

      Mijn rl-naam zeg ik niet maar ik zit op 2 vwo+, ben 13 jaar, mijn hobbies zijn ogame, gamen, hacken, computeren, voetbal en hapkido (een vechtssport). ik zit een beetje tussen Crasher en Samurai in als het om speelstijl gaat. Speel in uni 5. Maar het eerste dat ik altijd doe zijn onderzoeken, dit vind ik namelijk heel belangrijk! Als ik over de 5000-puntengrens kom en ik kan al bijna Interceptors ben ik denk ik niet verkeerd bezig :D. Het gaat mij ook niet om de punten maar om het crashen :D.
    • Citroen meldt zich!

      Achter de naam citroen schuilt eigenlijk de volgende persoon:
      Bas F.
      17 Jaar,
      doet 5VWO (en gaat hopelijk over)
      Doet Parkour en Turnen,
      Heeft een voorliefde voor Kaas

      en hoopt het hier naar z'n zin te krijgen ^^
    • Ook ik hier ^^ Ik ben dus Mike, 17, speel in Uni 12 sinds een tijdje, heb een puntje of 16000 daar. Als iemand me daar goede tips kan geven, zijn ze altijd welkom :)

      *edit* Ingame naam is Koetsjieboe ^^

      The post was edited 1 time, last by MikeB ().

    • Ik noem me zelf Dean Corso. Hij is de hoofdrolspeler in de film The Ninth Gate en wordt gespeeld door Johnny Depp. Ik woon in Groningen en ben verpleegkundige. Ik heb al in Uni 9 en 12 gespeeld en stond respectievelijk op plaats 50 en 32. Wanneer je zo hoog staat, wordt Ogame heel intensief. Ik had een vette vloot 20000 li. gev., 3000 kruisers, 2500 slagschepen etc. Ik had een enorme defence: 550 plasma's en 850 gauss. Dit weerhield een alliantie er niet van mij aan te vallen. Ik realiseerde me dat het zo niet langer kon doorgaan. Ogame beheerste m'n leven. Telkens de tijd in de gaten houden wanneer mijn vloot terug kwam na een save. Ik wilde dit niet langer en heb mijn account overgedragen. Ik wilde tenslotte ook nog wat tijd aan vrienden en hobbies besteden. Ik ben nu weer begonnen in uni 15 en streef toch weer naar de top 100. Idioot niet? :Oops: :Oops:
    • Hey, mijn naam is Erik, 17 (heel bijna 18) jaar :D
      Meer bekend als Lord Drakon, geen idee of dat nu positief of negatief is, zal wel veel van beide kanten zijn. Ik ben begonnen in uni 7, heb daarna 10, 11, 12, 14 en 15 gespeeld :) Uni 7 was co-leader van CIA (stond toen op 3) en heb in uni 10 met geweld de alliantie overgenomen van de wettige leider :P Daarna heb ik het veranderd in Dark Eldar en zo is het ontstaan. Nauja dat is even een kort stukje geschiedenis, daarnaast speelde ik 3 jaar, en ben na een jaar weer begonnen.

      5 dingen over mij:

      Plannend
      Gezellig
      Slaapgraag :P
      Maak snel vijanden
      Gemiddelde skills (top 150 speler)

      nauja dat was het :P
      Adiooos

      Manen vernietigd: 1
      Manen verloren: 0
    • Nah, laat ik mij dan ook maar 'es voorstellen...

      Ik ben Rolf, ingame Arxai, 22 jaar, student die tussen twee opleidingen inzit en daarom voorlopig alle tijd van de wereld heeft, en ik ben een paar maanden geleden begonnen in uni 15, waar ik alweer in de top 400 zit.

      Verder heb ik tot dusver nog geen bijzondere wapenfeiten op m'n naam staan, maar wat niet is, zal nog zeker komen. :]
    • ndag, ik ben gilles en zit sinds een paar dagen in uni 8 :)
      ik ben 18 en kom uit België, studeer kunst en heb als hobbies elektrische gitaar, manga, games, voetbal en het jeugd rode kruis^^
      oja en het was de bedoeling dat ik de naam KoRnFlakes zou gebruiken i.p.v. KoiRnFlakes :rolleyes:

      tis de eerste keer dat ik Ogame speel maar heb al ondervonden dat het inderdaad verslavend kan zijn ^^'
    • oooooooo, het is zo verslavend. Ik speel nu op uni 3 en uni 15 en op uni 3 ben ik al een hoop keren mijn arme vlootje kwijtgeraakt (2 keer door ene Athos), maar dat hoort erbij... Ik ben ook nog een noobie voorlopig en heb nog veel te leren, maar dat komt later nog.
    • Ik zal me ook eens voorstellen...

      Ik ben Tiram, speel nu 2 maanden in uni 15 en heb daar 21k punten (ik weet het, noob :D). Heb het een paar jaar geleden ook geprobeerd in uni 6, maar dat was geen succes.
      Nu ben ik weer begonnen en het bevalt me héél erg goed. :)
      Ook het forum heb ik gevonden.
      Hmm kenmerk van me is dat ik mijn spiotechniek altijd abnormaal hoog maak (21k punten, spiotech 10) waardoor ik heel wat sondes crash. :)
      Dat was het wel, zo'n beetje...