Pinned Nieuwe leden introductie

    • o/ hallo ,

      Wel ben nog maar sinds kort met Ogame begonnen,ben een beetje ouwe *** merk ik al lol 32 jaar ,maar zag al een 30 +alliance das leuk .

      Voorderest tja speel al paar jaar een 'klein' beetje vergelijkbaar spel EVE

      Ben nog aan het opbouwen uiteraard maar komt allemaal goed als ik niet ge raid wordt lol.
    • Een voorsteldraad, wat gezellig! Dan moet ik dan mij ook voorstellen.

      Ik ben ervee, 24 jaar oud en speel voor het eerst in een lange tijd een webbased mmo. In een ver verleden heb ik Barafranca gespeeld, maar dat was meer een leuk tijdverdrijf dan dat het serieus aangrijpen is. Ogame is een uitgebreid spel, wat het voor mij leuk maakt om mij in te verdiepen en hopelijk ooit in een toplijst te komen.

      In het dagelijks leven ben ik parttime redacteur en volg ik een fulltime hbo-studie, zodat ik later een leuke baan heb. Misschien blijf ik wel redacteur, maar ik ben iemand die naast een stukje houvast ook veel afwisseling nodig heeft.

      Naast veel actief op internet zijn heb ik ook nog andere hobby's, zoals pretparken bezoeken voor alleen de achtbanen - waarbij ik wel snel duizelig en een enkele keer goed misselijk ben, maar dat neem ik voor lief. Verder interesseert mij de fotografie erg veel en loop ik geregeld wel met de camera in de hand naar buiten om foto's te maken. Een andere bezigheid van mij is het luisteren naar muziek (hoe meer gitaren en drums, hoe meer maatsoorten en -wisselingen, hoe gaver de muziek, maar ook muziek die tot in de puntjes afgewerkt is) en het maken van muziek in een drumband met vrienden en het promotie-ensemble van de lokale muziekschool. Ik heb dan ook al gespeeld met lokale, provinciale en landelijke beroemdheden, benefietconcerten gedaan en zelfs een concert gegeven voor Hare Majesteit.

      En zo kan ik nog wel even doorgaan met het beschrijven van mijzelf, maar daar is het nu wel een beetje laat voor. Typen is gezellig, maar morgenvroeg gaat de wekker af!
    • Een beetje laat, maar ik zag het topic nu pas... xD

      Ik ben Thijs, ben 16 jaar oud en woon in spanje, in een dorpje naast barcelona ( zo'n 30km ).

      In mijn vrije tijd speel ik voornamelijk tennis ( train 6 uur en dan ook nog 4 met de kleintjes.... (a) ) en in het weekend soms het een of ander kampioenschap. Verder zit ik ook vrij veel op de pc en dan is het meestal om te ogamen xD

      Ik speel het nu 2 jaar, en heb vooral veel in ogame.com.es gespeeld en later pas ben ik ook in uni 15 begonnen. Ervaring.. tja, ligt eraan met wie je het vergelijkt XD

      Puntos 2.193.272 (Lugar 198 de 3.729)
      Puntos 1.266.933 (Lugar 268 de 3.300)
      Score 175.175 (rang 320 van 4.190)

      Niet echt heel hoog... maar ach, ik heb het naar mijn zin :D


      HoF's: 127 Gevorderde: 27 Expert: 6 Top10: 4
    • hey ^^ ik ben Fischie
      ben pas kort 16 jaar zit in de 4de van het VMBO...
      speel in uni 16 en hoop dat het een beetje lachen hiero is
      m'n hobby's zijn: Rugby, gamen, muziek luisteren (niet maken), cabaret, debateren en dat was het wel zo'n beetje...

      cheers Fischie
    • Ik ben niet echt nieuw, maar ben wel teruggekomen! :D

      Na een jaar geen Ogame gespeeld te hebben, begon het toch een beetje te kriebelen, dus hier ben ik weer.
      Opnieuw begonnen in uni2 en klaar voor de strijd.

      Ik weet niet of iemand mij nog kent van toen, maar ik stond ook bekend onder: VonSmit, Myr-Enforcer, Desmond Ray Beltrop en Yorrick.
      Nu speel ik weer onder VonSmit.

      Wel, ben 17 jaar, examenklas havo, volgend jaar BI op Windesheim studeren en verder weet ik niet wat ik moet vertellen :P
      Vraag maar raak als je iets wil vragen, ik antwoord wel ;)
      behalve me pincode.
    • Masterlord schreef
      ik ben Masterlord ik ben 16 bijna 17 :P jaar..

      ben fan van Linkin Park en ik heb een groeiende hekel aan school aangezien ik ben blijven zitten en nu alles op nieuw moet doen XD


      Ben het met je eens Masterlord, ik ben ook fan van LP en ben ook blijven zitten. :(

      Hier ff alles op een rijtje:
      Ik ben Triton op het forum en ingame (uni 10).
      Ehhte naam: Kevin.
      leeftijd: 17 (12 nov 18)
      niveau:4 HAVO (2e keer dus, maar dit jaar haal ik het wel, denk ik :P)
      hobby's: computeren (ofcourse), muziek luisteren (eigenlijk vanalles... Vooral rock, trance, techno en pop, maar ook hardcore, happy hardcore, club, dance, elctro, enz. Eigenlijk alles behalve klassiek, R&B, rap, hiphop, jazz en nederlandstalig), films kijken (actiefilms, commedie-films, thrillers, horror, enz.), badminton en lezen.
      geboren: tilburg (gelukkig verhuisd, veel te druk)
      woon: al 10 jaar in Zaltbommel, maar ga in aug. weer verhuizen.
      Kheb in 2006 ook ogame gespeeld, in uni 13 met als naam ShadowNL (khad iets van 100.000 punten, maar ben te lang inactief geweest :rolleyes:)
      Vervolgopleiding: Ik wil iets met computers gaan doen, in de ICT dus, wat weet ik nog nie
      verder heb ik een broertje van 14 die nu nie meer speelt, maar in 2006 wel heeft gespeelt, had toen iets van 200.000 punten (hij was echt verslaafd ;) :P)

      Dat was ut wel zo'n beetje, als je meer wilt weten PM me dan ingame (uni 10, naam Triton)

      The post was edited 2 times, last by Triton ().

    • Heya
      Mijn ingame naam Vitron, en speel al lang veel scifi spellen. Homeworld 2 bv.
      Van het bestaan van Ogame wist ik niet ben hier terecht gekomen via een mmo site.

      Ik zit op uni 9 en heb dit forum eens bezocht en behoorlijk wat oorlogsverklaringen gezien, kan niet wachten tot ik een score heb, en in een leuke gezellige alliance zit 8-)

      Het meeste verbaasde ik me toch over hoe het spel in elkaar zit, het is anders dan ik gewend ben, toch is het zeker overzichtelijk!

      Mocht iemand bij mij in de buurt zitten, stuur me gerust een pm! :Oops:

      Laterzzzzz
    • RE: nieuwe leden introductie

      Nou lekker dan....
      sta ik weer helemaal ergens onderaan :\
      Maar ik zal me toch maar ff voorstellen voor de mensen die verder kijken:

      Ik heet Dallas
      ben ooit leider geweest van een ally met 43 leden.
      Speel niet echt heel lang Ogame.
      En zit al helemaal niet lang op het forum.
      p.s Speel alleen in uni 10.
    • Ik ben Imperia,
      ooit begonnen in uni 6 met Alliantie Last Resort,
      door verhuizing en pc stilstand maar een tijdje gestopt.
      Nu weer begonnen in uni 17 met A.C.N. (zie introducties uni 17)
      met een gezellige groep spelers
      en ik hoop dan ook een leuke tijd tegemoet te gaan
      met hen en met jullie hier op het forum.

      Groet en graag tot later !
    • Hey mensen, whazzup! :P

      Ik ben SpydeR en ben 17 jaar oud.
      Woont in Purmerend en zit nog op school (Leerplicht GTFO PLS!) :cursing:
      Ik speel Ogame pas ongeveer 6 maanden, maar kent wel alle basis regels en skills (vaardigheden).
      Mijn Alliantie waarin ik zit heet "The Basement Crew" en ik ben de grondlegger hehehe... (6)
      Ik hoop dat ik eens op een dag goeie vrienden maakt op Ogame en lekker knallen maar zal ik zeggen.

      Oke, dit was het dan...cyaa all! :airborne:
    • Hallo,

      Ik ben Aloremos, 16 jaartjes oud. Ik ben dus nieuw op Ogame en wil gaan beginnen in Universum 18. Ik ben op dit moment informatie aan het zoeken over het spel zodat ik straks goed kan beginnen. Ik heb heel veel hobby's ; Voetballen, Computeren, Uitgaan met vrienden, Aquariums, etc.. Verder zit ik in de 4e klas. Ben dit jaar blijven zitten door wat persoonlijke omstandigheden. Ik wil dit jaar dus er extra hard voor gaan werken zodat ik lekker goede punten haal.

      Gr. Aloremos.