Pinned Nieuwe leden introductie

    • super groen

      Een absolute beginner die het volop aan het leren is wat de spel allemaal te bieden heeft. Ik vrees er een beetje voor dat ik snel overdonderd zal worden door sterkere spelers... Maar daardoor leer ik bij.

      Hoe dan ook; mijn naam is Damiaan en mijn planeetje heet Molokaï.
      Dus denk 2 maal na voor je er gaat landen. Er is veel kans dat je niet meer zal vertrekken. 8|

      In het echte leven;
      woon te Brugge ;)
      Vorige spelletje;
      World of Warcraft tot en met Burning Crusade :rolleyes:
      Hobby;
      Dansen, Aikido en tekenen 8)

      Groetjes,
      G•D•H
    • Hai ik ben Comit
      Momenteel speel ik op Uni10 op .nl en uni42 op .org
      Ik werk vooral graag op forums. Administrator van:*knip* en *knip*
      Ik ben voorstander van de het-is-maar-een-spel attitude en hou me altijd aan de regels :thumbsup:

      ik speel nog veel andere games, vragen? pm! :P

      Feya@17:07~Als ik jou was zou ik dan de forum regels nog even goed doorlezen. Links naar andere fora zijn niet toegestaan.
    • even voorstellen.

      hallo allemaal.

      ik ben ladyhawk en ik stel me langs deze weg even voor.

      ik ben net begonnen op ogame en ik moet mijn weg nog vinden.

      ik speel op andromeda.

      ik ben hier geekomen via ikariam een spel dat ik ook spel.

      ook daar ben ik ladyhawk.

      daar ben ik leidster van 2 allianties.

      er zijn er daar meer die ogame spelen dus kwam ik eens kijken.

      ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet.

      het spel principe is wel hetzelfde .

      maar toch zijn er verschillen waardoor ik nog even moet gaan puzzelen.

      heb je tips of vragen aan mij stel ze gerust.

      mvg ladyhawk
    • Nieuwe leden introductie


      Hoi, ik ben TwistedShockwave.
      Ik ben 17 jaar oud en woon in Purmerend.

      Vanaf vandaag begin ik met mijn nieuwe Ogame carriere en probeer ik zo min mogelijk regels te overtreden tijdens het forumen..hmm?
      Wat zeg ik nou...? Geen 1 moet ik overtreden haha! :D

      Ogame is een leuke spel en past helemaal perfect bij mensen die nog op school zitten en af en toe wat tijd hebben om wat te gaan klikken, zoals ik ^^

      Mvg,
      TwistedShockwave
    • Hallo daar.

      Slick0ne stelt zich voor.

      Ik ben 45 jaar en probeer het spel omdat ik al vanaf de midden jaren '80 bezig ben met computers en spelletjes.

      Leuke bezigheid en dit lijkt me een intressant spel .

      Alleen heb ik nog geen idee hoe het allemaal werkt. :huh:

      Dus gewoon ff teste.
    • Don Akimoto

      Hallo mensen,

      Don Akimoto stelt zich ook dan maar voor.

      Mijn naam is Tjan-Men en de leeftijd is 17.
      Woont in Nederland en ben Chinees, dus ben ik een Nederlandse Chinees :chinese:

      Ik heb zo'n 1 jaar ervaring met OGame en vind het nog steeds een hele leuke spel.
      Moet nog heel veel vaardigheden ( Tips & Tricks ) leren 'n kunnen uitvoeren...

      Speel dit spel omdat ik elke sec. min. en uur van de dag ergens aan wilt besteden.
      Zit je op school en thuis heb je al via OGame wat aangezet en als ik weer thuis ben kan ik weer gewoon verder OGamen :gamer:

      Ik hoop maar dat het wat word en hopelijk word ik er leuk gezegd ''professional'' in :wbb:

      Greetings,
      Don Akimoto
    • Ik ben MustangMan1966 online speel ik als Baracus. Ik speel sinds deze week en ben er via een collega op gekomen.

      Zoals mijn naam MustangMan1966 al zegt houd ik van Mustangs, zelf heb ik een 1966 Mustang Coupé. Verder speel ik wel eens op mijn PS2.

      Ik ben nu een newbie in het spel, maar hoop snel wat ervaring op te doen en in een Alliantie te komen ;) .
    • heey ogame spelers

      ik ben weer oagem gaan spelen:)
      na een paar jaar spelen had erg ik het druk
      en niet veel plezier mee echt in het spel

      maar zat ik een tijdje te vervelen
      leek het me weer grappig om weer ogame te gaan spelen:)

      en nu speel ik al een klein tijdtje weer ogame
      ik heb weer plezier in het spel

      ik speel weer in uni 10
      en blijk dat een vriend die het ook spelt

      ik zit nu sinds kort in een allantie met veel leden
      maar geen actieve mensen
      dat is jammer
      dus misschien dat ik weer een nieuwe zoek

      maar have fun mensen:)

      m.v.g Gappel ( ingame naam)

      The post was edited 1 time, last by fceend ().

    • Hallo,

      Ik ben The Dark Lord en oudlid geweest van Zainst en heb voor ruim 2 jaar terug De U.F.F opgericht. Ik ben sinds kort weer begonnen met ogame met de alliantie S.S en het is weer net zo verslavend als vroeger:P

      Ik hoop dat we deze uni nog kunnen overleven:P



      greetz The Dark Lord
    • Heey,

      Ik ben Vlootdraakje, 17 jaartjes oud.
      Ben zeer actief in u18 (Andromeda) + nog 2 andere universums, maar dat zien jullie later wel haha ^^
      Zit wel lang op het forum te hangen, maar hebt me nog nooit voorgesteld..
      Dus dacht waarom nu eventjes niet, toch? :blackeye:

      2010 is lekker inzicht en dus tijd voor een splinternieuwe spelersnaam + forumnaam =]
      Hopelijk word het weer een leuk jaar op Ogame en forum :huggle:

      Alvast een gelukkig nieuwjaar & fijne dag voor 2day!

      Vlootdraakje
    • Hallo iedereen,

      Ik ben enkele dagen terug voor de eerste maal begonnen op Ogame (andromeda).
      Het is wat overweldigen, maar gelukkig is er de 10-stappen in game handleiding.
      De Redesign Handleiding v1.0 neem ik ook stap er stap, veel dingen zijn me nu nog niet duidelijk maar dat komt met tijd wel.

      Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat je de magische 5000 punten grens maar ik kijk er toch maar met een bang hartje naar uit.Kan iemand met de grootorde zeggen van de
      noodzakelijke verdedigingsstukken om niet van de kaart geveegd te worden? Heb ik 5 - 50 -500 raketten nodig?
      Is het speelbaar zonder donkere materie aan te kopen of is dit een must om te overleven ?[MSIE_newline_end ]

      The post was edited 2 times, last by Naruby ().

    • RE: nieuwe leden introductie

      twinblade wrote:



      Hallo allemaal, ik ben gisteren of eergisteren toegetreden tot de f.c.t. alliantie, maar nou weet ik niet waar ik mijn eigen maatjes op het forum kan vinden...

      Iemand suggesties? Groeten van een nieuwe verslaafde...

      p.s. zijn er wel eens mensen naar een kliniek gestuurd om af te kicken? Mijn broer is al 3 dagen achtereen bezig.... :)



      Ow ja ik ben 33, heb inmiddels 4 planeten en mijn naam is Sir Ron The Greatest van Ron van Anrobah...



      Groeten S.R.T.G.





      The post was edited 1 time, last by Ron van anrobah ().

    • ik ben megadeamon ben 19 jaar zit op roc eerste jaars bol 4 en ben weer eens begonnen aan ogame
      zit op de adromeda server melkweg 1 zonnestelsel 80
      mijn hobby's zijn warhammer 40k, computeren en tafel tennis

      The post was edited 1 time, last by megadeamon ().

    • Hoi ik ben RadiKale ik ben 37 jaar oud en ben net begonnen met Ogame.
      Hiervoor speelde ik World Of Warcraft maar zocht iets nieuws en een collega attendeerde me op Ogame.
      In het dagelijks leven werk ik als web/grafic designer.
    • Whoooot just found out about this O_o 5 jaar te laat but care xD

      mkay ik ben dus Daan xD 20 jaar, woon in groningen. doe nu 5 jaar Ogame. nu alleen nog in uni 8. de oude garde dus. =)
      als hobbies speel ik Gitaar en ik teken graag(manga-style) en ofcourse game ik graag (6)
      mja ben een autist X( nothing serious tho, maar daardoor kan ik me nergens op focussen als m'n hoofd er niet naar staat. alles draait dus om motivatie bij mij X( en ja school vind ik niet leuk dus daar faal ik in.
      maar ik ga dus naar school, Metaalbewerker MBO. k leer nu beetje te lassen en plaatwerken enzo, wel nice en een uberchill rooster dus dat is ook een + xD
      heb hiervoor de koksopleiding gedaan, was er best goed in al zeg ik het zelf(teach told me so..), maar vind het geen a.s.s aan, beetje koken en dan weer bakken, not to mention die afwas.. mijn god overal moet je bakjes voor gebruiken.. wel 10 per gerecht qua voorbereiding. na een paar jaar zei ik fok dat en ben k maar geswitched ;p
      ja.. wat de neuk man..
      anyway, ....... ..
      eh ja.. i have many dislikes and not many things i like.
      ik haat de Nederlandse taal. lelijke en over-gecompliceerde taal die wij hebben imo. i prefer english or Japanese(tho i can't speak it, but want to!!!)
      maar omdat we hier op het forum een only-Dutch policy hebben, mix ik het weleens ;p

      meh bij deze heet ik alle noobjes welkom op Ogame. helaas is hier tegenwoordig een beetje dood.(al maanden geen spio gekregen XD) al weet ik het niet van de nieuwere uni's tho...

      anyway ik dwaal af, tend to do that sometimes..

      yeah so, got any questions about my awesome personality? or just questions about Ogame?
      feel free to PM me and i'll help u if i can...
      tho het wel ff kan duren voor k reageer, i'm busy with real life y'know O_o and yeah ik kijk ook niet altijd op het forum xD.

      Cheers Doods, and girls ^^

      //Daan Out.

      ps. modjes waarom wordt a.s.s. gecensureerd? it's not a dirty word right.. everyone has it O_o
    • Nou ik ben Goofy en ik ben (weet niet hoe lang geleden) ooit is aan OGame begonnen. Ik keek een half uur geleden in mijn mail en zag iets staan over een nieuwe uni. op OGame.nl dus ik ben maar weer is gaan kijken :biggrin: .. speelde OGame voor het eerst toen uni. 2 (of 3) net uitkwam en ik speel nu in Capella. See ya ingame !