Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hoi hoi,

      Ik ben Hackerwoman, heb een paar jaar geleden een hele poos gespeeld op ogame, alleen er een tijdje uitgeweest. Nu weer een nieuwe start gemaakt!
      Ik speel in Andromeda.
      Ben 25 jaar en gek op spellen op de computer.
    • Hey!

      Ik ben Seren, ik ben 20 en kom uit Groningen. Ik speel dit spel puur uit nieuwsgierigheid, ik heb alleen nog geen idee hoe het allemaal gaat. Als gameverleden: ik heb een tijd lang Tibia gespeeld(een heel oud equivalent van WoW) en verder eigenlijk niks:S. Ik zit in Barym en mijn hoofdplaneet heet Meriadyl.

      Ik studeer filosofie en hoop volgend jaar nog iets erbij te gaan doen ofzo. Verder speel ik gitaar, teken ik, zit ik op karate en nog wat andere sporten.
      Dat was het dan wel weer:P
    • Hallo allemaal ,

      Bij deze zal ik me ook even voorstellen :)
      De naam is thijs AKA Revird
      speel sinds kort op uni3 op aanraden van een collega:-)
      op dit moment alles nog aan het uitzoeken hoe het werkt enzo
      maar GS hulp is altijd meer dan welkom
    • eey mensen :) ,

      ik ben Christiaan, Noot ingame. Ik heb 3 jaar geleden ook OGame gespeeld en ben er toen mee gestopt. Weet niet in welke uni ik toen gespeeld heb, maar ik weet nog wel dat ik Yorik en MrBean geheten heb, misschien zegt dat iemand iets :P
      Speel nu sinds ongeveer 7 weken op Capella.

      mvg Noot :D
      "Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."

      Ex-Moderator
    • hallo ik ben mathijs, in game Silver. Vroeger (4jaar geleden) stond ik bekend als hoekeburt(uni 1) en brace( uni4) zat toen in de clan tmf.