Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hoi hoi,

      Ik ben Hackerwoman, heb een paar jaar geleden een hele poos gespeeld op ogame, alleen er een tijdje uitgeweest. Nu weer een nieuwe start gemaakt!
      Ik speel in Andromeda.
      Ben 25 jaar en gek op spellen op de computer.
    • Hey!

      Ik ben Seren, ik ben 20 en kom uit Groningen. Ik speel dit spel puur uit nieuwsgierigheid, ik heb alleen nog geen idee hoe het allemaal gaat. Als gameverleden: ik heb een tijd lang Tibia gespeeld(een heel oud equivalent van WoW) en verder eigenlijk niks:S. Ik zit in Barym en mijn hoofdplaneet heet Meriadyl.

      Ik studeer filosofie en hoop volgend jaar nog iets erbij te gaan doen ofzo. Verder speel ik gitaar, teken ik, zit ik op karate en nog wat andere sporten.
      Dat was het dan wel weer:P
    • Hallo allemaal ,

      Bij deze zal ik me ook even voorstellen :)
      De naam is thijs AKA Revird
      speel sinds kort op uni3 op aanraden van een collega:-)
      op dit moment alles nog aan het uitzoeken hoe het werkt enzo
      maar GS hulp is altijd meer dan welkom
    • eey mensen :) ,

      ik ben Christiaan, Noot ingame. Ik heb 3 jaar geleden ook OGame gespeeld en ben er toen mee gestopt. Weet niet in welke uni ik toen gespeeld heb, maar ik weet nog wel dat ik Yorik en MrBean geheten heb, misschien zegt dat iemand iets :P
      Speel nu sinds ongeveer 7 weken op Capella.

      mvg Noot :D
      "Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."

      Ex-Moderator
    • hallo ik ben mathijs, in game Silver. Vroeger (4jaar geleden) stond ik bekend als hoekeburt(uni 1) en brace( uni4) zat toen in de clan tmf.
      Ik heb weer besloten om te gaan spelen ben net begonnen in Capella, maar waarschijnlijk ga ik ergens anders ook nog een acount neer zetten omdat er in Capella het erg rustig is en ik hou van actie maar daar voor moet ik nog even informeren bij anderen spelers waar ik dan heen moet. En ik hoop weer net zo leuke tijd als 4 jaar geleden te beleven bij ogame en weer veel leuke personen te onmoeten.

      greetz silver
    • Speel onder de naam Shogun in Uni 20 aka Capella.
      Heet in het echt Maikel en ben 23 jaar oud.
      Hobby's zijn :
      Games ( voornamelijk RPG zoals Final Fantasy of Dragon Age en RTS zoals de Total War games ).
      Met m'n honden naar het bos aan ( Rottweiler van 6 en een Pitpull van 10 maanden ).
      Muziek luisteren van Metallica tot Eminem.
      Anime en Manga.

      En meer kan ik zo 1,2,3 even niet bedenken dus vraag anders maar ^^
    • Goedendag Dames en Heren,

      Mijn naam is Mark, ingame krammark1
      ik speel eigenlijk alweer een tijdje Ogame, maar ben sinds kort wat meer op het forum te vinden

      vorig jaar heb ik mijn vwo-diploma gehaald, ondanks toch wel redelijk veel gamen (3-5 uur per dag)
      nu probeer ik wat af te kicken en wat meer tijd besteden aan mijn studie Biotechnologie, want dat gaat nog niet helemaal vlekkeloos :S
      in plaats daarvan zit ik nu dus op het forum lange posts te maken of te berekenen wat mijn gs inkomsten zijn en hoeveel ik nodig heb etc.
      dat heeft nog enige relatie met mijn studie, aangezien er een wiskundige basis nodig is :P

      ik ben met name actief in Andromeda als miner
      in Uni6 ben ik niet echt actief, vandaar dat ik daar bijna alleen maar def zit te spammen

      de komende tijd ben ik nog wel actief, dus mocht je vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust

      PS. ik ben kleurenblind, vandaar dat ik in mijn sig vraag naar de kleuren ;)
      iemand zei dat het geel en blauw zijn?
    • krammark1 wrote:

      Goedendag Dames en Heren,

      Mijn naam is Mark, ingame krammark1
      ik speel eigenlijk alweer een tijdje Ogame, maar ben sinds kort wat meer op het forum te vinden

      vorig jaar heb ik mijn vwo-diploma gehaald, ondanks toch wel redelijk veel gamen (3-5 uur per dag)
      nu probeer ik wat af te kicken en wat meer tijd besteden aan mijn studie Biotechnologie, want dat gaat nog niet helemaal vlekkeloos :S
      in plaats daarvan zit ik nu dus op het forum lange posts te maken of te berekenen wat mijn gs inkomsten zijn en hoeveel ik nodig heb etc.
      dat heeft nog enige relatie met mijn studie, aangezien er een wiskundige basis nodig is :P

      ik ben met name actief in Andromeda als miner
      in Uni6 ben ik niet echt actief, vandaar dat ik daar bijna alleen maar def zit te spammen

      de komende tijd ben ik nog wel actief, dus mocht je vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust

      PS. ik ben kleurenblind, vandaar dat ik in mijn sig vraag naar de kleuren ;)
      iemand zei dat het geel en blauw zijn?


      Hehe Biotechnologie, dat deed ik ruim 3 jaar geleden op het HBO, maar toen was het voornamelijk management en wetten, dus daar was ik na 1 jaar mee gestopt.
      Maar dat is alweer teveel over mij, welkom op het forum ;)
      Over je sig: het lijkt mij Turquoise (achtergrond) en groengeel (letters).
      Als je de html code weet van de kleuren dan kun je hier de naam bij zoeken: nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_HTML-kleuren
    • ik zal me ook eens voorstellen, ik ben patrick, 26 jaar, en op aanraden van een collega heb ik een account van hem overgenomen, thnx daarvoor!

      ik speel in uni10, en ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt, maar het lukt al aardig!

      heb je nou zoiets van, ik zou hem wel willen helpen met het 1 of ander, dan is dat altijd welkom!

      mijn ingame naam is: scoly

      voorbaat dank
    • Hallo allemaal,

      Ik ben ArcherBarry, ik ben (sinds gisteren) 27 en ik doe nu een scriptie/thesis project aan de Gent Universiteit voor het afronden van mijn Master aan de WUR.

      Ik ben net begonnen na een lange tijd niets meer met Ogame gedaan te hebben (studie druk) en ik dacht van, laat ik weer eens kijken hoe het is.

      Een beetje advies met opbouwen en vloot gebruik is altijd welkom hier. Ik ben nu in melkweg 17 :)

      groeten
      AB

      The post was edited 1 time, last by ArcherBarry ().

    • Nieuw speler: Lowlander65

      Goedemorgen, ik ben Lowlander65 en nieuw op OGAME. Ik heb enkele jaren geleden een blauwe maandag gespeeld maar hoop nu meer tijd te kunnen besteden aan het rustig en gestaag opbouwen van mijn planeet, die ik Betelgeuse 1 heb genoemd.

      Ik hoop met vragen terecht te kunnen op dit forum, ik herinner me dat ik de vorige keer aardig in het donker zwom.

      Greetzz Lowlander65
    • Hi all,

      Ben niet echt nieuw maar meer terug :D ik was vooral actief in Uni8 in RedFaction en klein tijdje in GreenFaction om ze beetje te helpen. Ik denk dat de oudgeleerden van RF me nog wel herinneren? Cossie, Obi etc :P maargoed ben weer begonnen want ik heb er zin in en heb een leuke accountje kunnen bemachtigen in Uni17 waar ik speel onder de ally Orion :)

      Tegelijk ben ik gister begonnen op de duitse uni20 met het oude design(yup, redesign zuigt) en zit daar in de ally ClawE.nl. Moet ook wel toegeven dat ze daar, in de ally en de uni(top spelers), erg behulpzaam zijn tegenover nieuwelingen dus iedereen is welkom :D

      Tot ingame dan maar!
      Gr,
      Bryan
    • Yo gamers,

      Dit is FastEddy afkomstig uit het si universum. Dat is helaas gestopt vandaar dat ik via advies van mede si'ers hier terecht gekomen ben. Ben dus echt nieuw hier en moet nog een hoop leren.


      In het dagelijkse leven heb ik een eigen bedrijf en ben daarnaast bevelvoerder bij de brandweer. Ik ben 35 jaar en heb een gezin met 2 dochters.

      Ben lid van de ally Galaxy War Riders (GWR). Het spel ziet er veelbelovend uit maar zoals al gezegd moet ik een hoop leren. Door mijn werk kan ik wel heel veel online zijn en dus vlug een goede ally lid worden en een geduchte tegenstander!!!

      Veel game fun!!!
    • Hoi!

      Ik ben Hoi-Yi (Yes, Asian, maar geboren en getogen in het Nederlands!)
      Ik ben 18 jaar en woon in een dorpje in de Kempen. Dat is Antwerpen / België dus :)
      Ik studeer aan een Hogeschool in Antwerpen, Journalistiek .

      Naast Ogame speel ik ook World Of Warcraft (Thanks boyfriend!)
      Ik speel in uni5 =D
    • Hey!

      Mijn roepnaam is Tjan, aangenaam ^_^/
      Ik ben 19 jaar, over paar enkele dagen al 20 ... 8S
      Woon in Purmerend, plaats in de buurt van Zaandam/Amsterdam.

      Ik ben soort van bekend met OGame, maar was zeker 3 jaartjes gestopt en nu ben ik echt TOTAAL nieuw geworden, echt lachen haha >_<"
      Ben actief in Uni 22 Electra, even kijken hoe ver ik kom en om te checken wat ik allemaal nog kan.
    • LittleBadGirl wrote:

      Hoi!

      Ik ben Hoi-Yi (Yes, Asian, maar geboren en getogen in het Nederlands!)
      Ik ben 18 jaar en woon in een dorpje in de Kempen. Dat is Antwerpen / België dus :)
      Ik studeer aan een Hogeschool in Antwerpen, Journalistiek .

      Naast Ogame speel ik ook World Of Warcraft (Thanks boyfriend!)
      Ik speel in uni5 =D

      Jij zat bij mij op school :O! KVRI...
      Remember kids: the higher your postcount, the bigger your ***** is.