Pinned Nieuwe leden introductie

    • heey

      mijn ingame is Duvessa, ik speel op Draco. ik ben 19 jaar oud...
      verder ben ik echt een beginneling met dit soort online games, maar vind ik deze wel erg leuk... nouja zover ik ben.
      ik ben gaan spelen omdat ik vroeger kennissen had die dit speelde, en ik nogsteeds aan t wachten ben op Diablo3 dus eigenlijk gewoon een leuke tijd wil hebben.
    • Veel plezier allen met Ogame ;)

      Op het forum is een hele boel info te vinden in de vorm van handleidingen, informatiethreads en vragen met antwoorden, kijk ze eens door en speel ook de tuturial op je speelaccount, dit geeft je ook een boel informatie en helpt je wat sneller de dingen allemaal te begrijpen ;)
      Super Moderator OGame.nl

      Vragen | Klachten | Opmerkingen
      PM | IRC | Mail

      trustno1@ogame.nl

      Forum Regels
    • nou ik ben: CrashAsHip,
      in het echt heet ik francois,
      ik ben al bekent met ogame,
      hebt het al een aantjal jaar geleden gespeeldt,
      nu ben ik wir terug onder een andere naam,
      en een frisse start,

      ik zit in het electra uni,
      en ben nog op zoek naar een leuke clan,
      dus als iemand iets weet,

      greettzz
    • introductie en wat vragen.....

      Hoi allemaal.

      Naam: CYCLONE2009
      Leeftijd: :P
      Ervaring: 6 jaar in gelijke waardige spelletjes.
      Geboren: niet echt!!! maar kom van Twente.
      Hobby's: Mijn Vrouw :cool: , Nito R/C Cars, Zee vissen, klassieke auto's, en Carlsberg Export!!!!!
      Talen: Nederlands, Duits, Engels en een beetje Spaans.

      Ben nieuw op dit spel, maar heb wel wat ervaring op gedaan op gelijke spelletjes.
      Ik heb nog geen account op het spel zelf aan gemaakt,
      omdat ik graag een bestaand acc. wil overnemen.
      Ik weet niet of dat mogelijk is, maar dat zullen jullie me toch dan wel moeten vertellen. ;)

      Ook zou ik graag willen weten wat voor een redelijk persoon als ik,
      het beste Universe is om op te starten?

      Alvast bedankt voor de snelle antwoorden!!!! :biggrin: :biggrin:

      EDIT: heb al een Uni gevonden en een Acc. aan gemaakt!!!! ;)

      The post was edited 2 times, last by CYCLONE2009 ().

    • @CYCLONE2009 als je ervaring wilt opdoen dan is het het verstandigst toch zelf even een account aan te maken. Ik denk ook niet dat mensen je met hun accounts toevertrouwen als ze er ook voor kunnen kiezen het aan ervaren spelers te geven.

      edit: ik las je edit niet, excuses.
    • Welkom! :)
      Mijn tip is om een account aan te maken in Fornax en daar te gaan spelen.
      Ook zou ik je willen adviseren je goed in te lezen mbv handleidingen. Als je vragen hebt kan je die altijd stellen in de vragen sectie, er is altijd wel iemand die bereid is te helpen!

      Verder is het natuurlijk belangrijk dat je de regels even doorleest opdat je niet tegen onverwachte ongemakken aanloopt.

      Veel succes! ;)

      Gr. Noot
      "Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."

      Ex-Moderator
    • Uni 10 is niet de beste uni om te starten.. Aangezien het voor mensen die echt helemaal nieuw zijn in het spel wel handig kan zijn dat def niet naar puin gaat :P

      Verder welkom iedereen, vragen kunnen naast in het daarvoor betemde vragentopic ook altijd in mijn PM-box gedropt worden, maakt mij niets uit, was ook het leukste van GO zijn, alle vragen van nieuwe spelers beantwoorden :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dreamgirl wrote:

      Hoi,

      Mijn naam is Dreamgirl en ik ben net begonnen met spelen.. Ik heb dit spel gevonden via google.. Ik ben erg benieuwd of dit leuk is en ga het uitproberen. Iemand nog goede tips voor mij?

      Gr.
      DG


      Hoi dreamgirl welkom, weet je zeker dat je dit spel nooit eerder hebt gespeeld? Ik heb namelijk ooit een dreamgirl in uni4 in de alliantie gehad :p

      Een tip is idd starten in de nieuwste uni en niet te veel verwachten van de eerste 48 uur. Het gaat nu eenmaal een beetje traag. Verder snel een klein vrachtschip maken en (i)tjes <--Die zie je in melkwegoverzicht wel --> aanvallen. Verder handleiding lezen en tutorial volgen.
    • Hallo allemaal, Ik ben Dar-Raksada en ik ben nieuw in dit universum, vijf jaar geleden speelde ik al een beetje ogame maar ik was nooit echt actief.

      Als er andere nieuwe beginners zijn lijkt het me leuk om af en toe samen te werken dus stuur me gerust een vriendschapsverzoek.
    • Nou ja, dan stel ik me hier nogmaals even voor.

      Ik ben Thomas Bonjernoor (Gewoon Nederlandse achternaam), ik woon in het Groningse dropje Muntendam.
      Ik heb een paar jaar geleden een account gehad in Universum 10 in de Alliantie genaamd 'HOOP' (Niet meer zeker dat deze bestaat). Verder speel ik HL2DM (Half Life 2 Deathmatch), ben ik een editor en maak ik 'Frag Videos' voor profesionele clans, spelers en natuurlijk mezelf.

      Dat was het wel zon beetje, vragen zijn altijd welkom.

      Thomas