Hey hallo! Ik ben The Seleucid Empire. Ik speel momenteel in Gemini. Ik heb eerder al gespeeld in universa 7 & 8 (ik zag op het forum in mijn profiel dat ik in 2009 het laatst hier was. w00t! :|) Ik ben 19 jaar en woon in Limburg, het mooiste stukje Nederland
Pinned Nieuwe leden introductie
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Hoi
Quenya het zal wel type fout zijn van Cyclone er worden nm wel mensen geboren in Twente naast het mooie Gelderland.
=======================================================================================================
Oke Swami dan gelijk na Fornax naar Uni 10 word hij van een goeie speler naar een betere speler gesmeed
============================================================================================
Alle nieuwe spelers (en oudere) veel speel plezier en succes gewenst in O Game.
mvg -
raad eens wie er terug is?
-
Al langere tijd op Ogame, maar altijd in de schaduw van het forum gebleven.
Tijdje gestopt en nu sinds een paar maanden weer actief, en dat zal wss voor een lange tijd nu blijven. :3
Op het moment zeer actief op Draco, genaamt Murderdoll. -
Hoi,
Ook ik zal me even voorstellen. Na even snel gelezen te hebben ben ik toch wel 1 van de oudere spelers hier, lol ! Mijn speelnaam is Kaatje98 en ik ben 43 lentes jong Ik ben inmiddels helemaal verslaafd geraakt, maar dat zal jullie vast bekend voorkomen !
Groet, Karin -
Hoi hoi,
Ook ik zal me even voorstellen
Ik ben Luthien, ben 24 jaar en zit net een paar dagen op Ogame.
Ik ben echt helemaal nieuw en ben me dus nog volop aan het oriënteren.
Ik speel op Andromeda.
Groetjes! -
Welkom!
Als je vragen hebt kan je die altijd op het forum stellen of gewoon aan iemand vragen.
De meesten zullen je wel helpen"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator -
Welkom en have fun luthien
-
-
Kemka wrote:
Hoi,
Ook ik zal me even voorstellen. Na even snel gelezen te hebben ben ik toch wel 1 van de oudere spelers hier, lol ! Mijn speelnaam is Kaatje98 en ik ben 43 lentes jong Ik ben inmiddels helemaal verslaafd geraakt, maar dat zal jullie vast bekend voorkomen !
Groet, Karin
Baas jij.
If you do not change direction, you may end up where you are heading. -
-
Zal die er nu nog zijn Azenomei?
Gepost op: 04/07/2012, 22:39:38 -
Heeey,
Ik ben Catwoman, speel nu in IO.
Heb in het verleden, de goede oude tijden, in universum 17 gespeeld als Rbecca.
Ik zat toen in de alliantie Fleeting Federation. Samen met Twert, Tjappie, Tetanus, meboy20, en nog meer :o
Ik was toen trots op mijn 1200 ICs
Ik zal mezelf ook voorstellen als persoon,
Ik ben Rebecca, woon in zuid-Limburg.
Ben 20 jaar.
Studeer momenteel verpleegkundige, daarnaast ben ik Artist voor een MMO, doe ik webdesign hier en daar en heb ik een druk leven.
Ik zing veel en wil daar dan ook wat mee doen, en naast mijn opleiding werk ik afentoe (als 0 uren contract) in een revalidatiecentrum.
Verder hou ik van mijn lieve camera, die ik de laatste tijd een beetje eenzaam laat voelen door tijdsgebrek.
Waarom ben ik Ogame gaan spelen?
Juist ja, mijn vriend, ik denk, in plaats van klagen dat hij weer gaat spelen, ga ik ook maar weer spelen C:
Ook hij speelde eerste in universum 17 (als Meboy20) en speelt nu in IO.
Zit nu in een super gezellige alliantie! De Ouwe Wijven Club!
Momenteel zijn we gebanned voor 'Account/IP sharing'
Dus ik vraag me af of ik nog wel door wil spelen, jammer, kon net interceptors bouwen (ja ik hou van interceptors :o).
Mijn gezicht:
Groetjes c:
Edit: foto is kleiner gemaakt.The post was edited 2 times, last by Catwoman ().
-
Gewoon kassio gaan spelen. veel leuker :o
Anders de (S)GO de situatie uitleggen en na de unban weer verder spelen -
Barym heeft een tekort aan vrouwelijke spelers, je moet barym gaan spelen
(Retired) BARYM HOFCOUNTER: 267
Gevorderde 20%: 88 // Expert: 5 // Top 10: 20 (8 solo) -
pitbulletje wrote:
raad eens wie er terug is?
Ach gossie... de arme knul kon het niet bolwerken in uni 1, dus nu zoekt ie het maar in de nieuwere uni's. Wat een sch(w)atje is het toch hè... -
Don Oswaldo wrote:
Gewoon kassio gaan spelen. veel leuker :o
Anders de (S)GO de situatie uitleggen en na de unban weer verder spelen
kassio? :0 hoezo leuker? :p
Heb ik zo ongeveer al gedaan,
Vind het nog steeds onzin dat er zo'n kwartier tussen het inloggen van ons samen moet zitten, maar goed! vrijdag gewoon weer verder spelen en eindelijk ICs bouwen haha -
Kassiopeia*
Maar goed, have fun weer vanaf vrijdag! -
Don Oswaldo wrote:
Kassiopeia*
Maar goed, have fun weer vanaf vrijdag!
Ah oke, meer vrouwluu daar of? :0
Ben ondertussen al ge-onblokkeerd, maar thanks! ;D -
Hallo ik ben Koning Bert, ik ben sinds 4 dagen nieuw op ogame, ik speel in uni10. Ik vind het een heel leuk spel en hoop snel mensen te leren kennen van uni10!
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 7
7 Guests