Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • dareco wrote:

      Barym heeft een tekort aan vrouwelijke spelers, je moet barym gaan spelen :w00t:


      Ja precies, vind ik ook enzo

      Koning Bert wrote:

      Hallo ik ben Koning Bert, ik ben sinds 4 dagen nieuw op ogame, ik speel in uni10. Ik vind het een heel leuk spel en hoop snel mensen te leren kennen van uni10!


      Welkom Koning Bert, veel plezier in u10


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl

      The post was edited 1 time, last by WaZ ().

    • Hoi ik ben raviic.

      Vroeger was ik actief in uni 1 onder de naam hoekeburt en later was ik ook nog actief in uni 4 onder de naam brace.
      Nu na een paar jaar gestopt te zijn heb ik besloten om weer te gaan spelen. Ik heb een acount aangemaakt in kassiopeia die nu een paar dagen oud is en misschien dat ik ook nog in anderen unis actief ga worden.
    • Heya.


      Ik ben Sylveraine, sta ook wel 's bekent als C.C.
      Ik heb al eens een keer op Andromeda gespeelt, en ben toen redelijk op dreef gekomen, maar ja. Het leven is toch wat belangerijker. Dus ik moest stoppen, jammer genoeg.

      Sinds ik mijn account daar verloren ben, wat al een goed jaar geleden is, heb ik met een paar vrienden irl maar besloten opnieuw te beginnen. Maar dan hier, in Jupiter. Dus we hebben een alliantie gestart, en snel al een paar nieuwe vrienden gemaakt. Natuurlijk ook al vijanden. Maar ach. Wat kan je eraan doen.

      Ik vind tekenen, Graphix Design en schrijven heel leuk, en steek er dan ook veel tijd in. Dit spel vind ik dan ook leuk, gewoon om het feit dat je planeten hebt die je helemaal zelf moet regelen. En met de allianties, ben je afhankelijk van elkaar, moet je verbonden sluiten, kan je communiceren, hulp invragen, en zo veel meer leuke dingen. Dus ik ben daarom ook weer actief hier in Jupiter.

      Als iemand vragen heeft, kan je me gerust vragen hier of in het spel.

      Luvz,


      Sylveraine
    • C.C. wrote:

      Heya.


      Ik ben Sylveraine, sta ook wel 's bekent als C.C.
      Ik heb al eens een keer op Andromeda gespeelt, en ben toen redelijk op dreef gekomen, maar ja. Het leven is toch wat belangerijker. Dus ik moest stoppen, jammer genoeg.

      Sinds ik mijn account daar verloren ben, wat al een goed jaar geleden is, heb ik met een paar vrienden irl maar besloten opnieuw te beginnen. Maar dan hier, in Jupiter. Dus we hebben een alliantie gestart, en snel al een paar nieuwe vrienden gemaakt. Natuurlijk ook al vijanden. Maar ach. Wat kan je eraan doen.

      Ik vind tekenen, Graphix Design en schrijven heel leuk, en steek er dan ook veel tijd in. Dit spel vind ik dan ook leuk, gewoon om het feit dat je planeten hebt die je helemaal zelf moet regelen. En met de allianties, ben je afhankelijk van elkaar, moet je verbonden sluiten, kan je communiceren, hulp invragen, en zo veel meer leuke dingen. Dus ik ben daarom ook weer actief hier in Jupiter.

      Als iemand vragen heeft, kan je me gerust vragen hier of in het spel.

      Luvz,


      Sylveraine

      Groot fan van Code Geass?? Altijd mooi als er mensen met een goede smaak bijkomen :D
    • Hallo,

      Ik ben Serhat, ik ben een oud speler, dan heb ik over de jaren van 2005/6 ongeveer. :P Ik ben 25 jaar oud 11-08-1991.
      Ik speel voorlopig in de unis: Vega/Gemini/pegasus. Hulp die aangeboden worden is bij mij altijd welkom, ik moet weer alles bij spijkeren want het is best wel weer nieuw voor mij. :P

      Waarom ik gestopt was is omdat privé voor ging. maar ik was wel erg ver gekomen vooral in de uni orion en andromeda uni 1/2. ;)
      Maar nu ben ik terug.

      Groetjes,

      serhat
      The other side of the black hole is our paradox world.
    • hoe mijn account heet kan je al zien maar je mag mij stefan noemen, 25 jaar en ik ben een fietstechnicus.
      Ik ben (terug) gekomen bij ogame door nostalgie. Van de week verveelde ik mij en ik dacht terug aan toen ik nog op de middelbare school zat en altijd in de pauze's ogame zat te spelen (8+ jaar geleden). Dus dacht laat ik maar eens een poging wagen. En ik moet zeggen, ogame is er sinds die tijd zwaar op vooruit gegaan!
      “Never ignore coincidence. Unless, of course, you’re busy. In which case, always ignore coincidence.”
      --
      What do you do with dead geologists? Barium.