Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Original von twan902

      ik ben twan
      ik ben 13
      ik doe tvwo ik zit in het 3de jaar
      bij frans wil ik door de ruit springen

      Ik zag dat je tvwo doet, ik ook, zit nu in de 6e... en wens je héél veel succes... zul je nodig hebben :wink:
      Ik ben trouwens willem, 17, uit zoetermeer, hallo allemaal :twisted:
    • Hey ik ben mork
      28 j en werkende
      belg natuurlijk
      mijn muziek voorkeur gaat naar black metal
      pc en games
      heb een prachtige dochter van 17 maand
      ogame uni 1 .nl + uni 2 .nl + uni 5 .org + uni 9 .org
      ogame verslaafde :p

      \m/ mork \m/ :twisted:
    • Original von mork

      Hey ik ben mork
      28 j en werkende
      belg natuurlijk
      mijn muziek voorkeur gaat naar black metal
      pc en games
      heb een prachtige dochter van 17 maand
      ogame uni 1 .nl + uni 2 .nl + uni 5 .org + uni 9 .org
      ogame verslaafde :p

      \m/ mork \m/ :twisted:


      koel hoe heet je in uni.5 .org??
    • ik kan het ook niet laten:

      nou ik ben Mart aKa Darkcore_Dude (niet die D's vergete altijd met hoofletter)ben 13 jaar en doe 2de HAVO.
      ik woon in blitterswijck limburg(mag iedereeen weten hoor).

      kom uit nederland.
      hobby's:vissen,computeren, heel af en toe voetballen ook wel fietsen en last but not least muziekluistere:P

      en gamen offcourse momenteel op de ps2 :P thats was me more questions PM me ;)
    • now:

      ik ben dus CpT , mijn echte naam is Lysander (orgineel he :) )
      ik ben 12 jaar
      ik zit in mijn eerste latijnse (nee ben geen studiebol vraag maar aan war of worlds)
      speel nu al van rond 5 juli ogame
      ik woon in belgië>>Vlaams-Brabant>>Halle
      en i LIKE signature designing!!!

      so...
      thats me!
    • ben praco.
      nog niet zo gek lang bezig met ogame maar werkt verslavend.
      overdag sta ik voor de klas, geef wis en nask.
      26 jaar.
      Zoek nog een leuke alliantie.
      Hou erg van muziek. Voornamelijk prog rock en metal. Bands als opeth, pain of salvation, dream theater etc. Speel zelf in soundscape.
      soundscape.tk
    • Nou hoi allemaal ik ben jevon,
      12 jaar zit pas net op middelbare en speel ogame precies 1 week zelf vind ik dat al best goedmet 155 punten....... :wink:
      ik doe havo-vwo tja en een newbie! ik woon in nijmegen en Rotterdam (gescheiden ouders) en mijn hjobby's zijn voetballen,computeren en ik haat huiswerk!
    • oeps...
      ik had me nog nooit voorgesteld hiero heheh

      dus beetje laat maar als nog

      C Source Code

      1. *knip*


      verder, geen idee wat ik moet vertellen

      vraag maar als je nog wat wilt weten

      C Source Code

      1. [26/10/2010 19:43] Feya~Weggehaald op verzoek van poster
    • lange intro

      Nou ik ben Martin kom uit Rotterdam.

      Ik ben 17 jaar speel ogame sinds eind september zit nu op uni 1 en 2.was eigenlijk op zoek naar wat tips om je alliantie te pimpen al die kleurtjes enzo.een foto komt eraan ,mnaar terug naar mijn geweldige introdutie :P

      Ik doe dus havo(nu al voor de 2e keer)Ik game erg veel speel quake III arena Quake IInog af en toe.Ik wil graag Quake 4 maar ben daar nog niet aan toe (slome pc)
      Ik speel ook Ogame en Hattrick.

      For the ladies I am still Single :)
      ben ook niet op zoek te druk met mijn naam op internet te zetten als Nederlanders zo dat ook het buitenland de Nederlanders zien als echte competitie op het gebied van gamen.

      op uni 1 heet ik nederlanders en zit ik in de geweldige clan TaL
      op uni 2 benk uit TaL gestapt om een eigen alliantie te beginnen deze heet ulDls dat staat voor Universal Dominating Squad.wil je joinen pm me dan of doe een aanvraag op uni 2 heet ik ook nederlanders.

      Maar moet wel zeggen overal heet ik Nederlanders en wil graag aangesproken worden met Neder das de algemene afkorting voor mijn naam.

      Ik zit op het emmauscollege in Rotterdam en ik wil graag alle 1ste 2de en 3de klassertjes afmaken die in de pauzes zo lomp doen in het computer lokaal dat zeg ik hierbij ook even.Dus berg je maar HAHAHAHA school newbies

      nou dit was me een introductie wel zeg.nou hoop dat jullie genoten hebben.hier nog 2 links.

      quake 4 site
      Mijn quake III arena clansite


      Laterss en sterkte

      The post was edited 1 time, last by nederlanders ().

    • RE: nieuwe leden introductie

      ben war of worlds,zit in het eerste ben 12 jaar,
      het liefst van al maak ik huiswerk(dacht het niet!)
      computer,voetbal,tennis,volleyball,...
      heb TV graag en meer kan ik neit bedenken.....
    • Zal me ook maar voorstellen :P

      Ben lex, woon in Enkhuizen *gehucht in Noord-holland, waarschijnlijk wel over gehoord met geschiedenis :P* en helaas al weer 19 jaren oud, alweer hard opweg naar 20, lijk wel een oude zo zeurend :P...

      Anyway, doe support op pc's bij Syngenta Seeds, een zaadveredelingsbedrijf... *benieuwd naar de reatcies*. Rare problemen oplossen enzo dus.

      Verder zijn mijn hobby's het spelen van games, en natuurlijk mijn vriendin, en andere vrienden:P
    • hey allemaal ik ben Arjen uit bleiswijk(voor degene die het niet weten is een gat bij rotterdam:P) mijn hobby's vooral gaming!! en sinds een jaar nu mijn vriendin(heel tijd verslindend:Pmaar ook verslavend:P)

      lttrs allemaal en succes