Pinned Nieuwe leden introductie

    • NA zal ik em ook maar ff voorstellen

      ben dus sven ( duh)
      Ben 15 jaar binnen paar weekies 16

      deed eerst havo maar was te lui en doe nu easy vmbo zit in de 4de
      woon in een drop in de buurt van dordrecht
      me hobby's zijn basketbal , drummen, computeren vooral css en nu ook ogame en verder beetje tv kijken en natuurlijk op deze forum zitten.
    • ik ben Abulurd in het echt heet ik Frank. Ik ben 18 jaar oud, 20 nov alweer 19. Een van de oudjes hier, aan jullie posts te zien. Ik zit nu in m'n eerste jaar op de HEAO in Arnhem.
      Mijn hobby's zijn: games, boeken, films en muziek. Om ook nog een beetje in beweging te blijven doe ik aan fitness en aan stijldansen. Dansen doe ik nu alweer 4 jaar, eerst natuurlijk omdat het 'bij je opvoeding hoort' maar was al snel helemaal verslaafd.
      Ik ben actief in uni2 en 3
    • nou ik ben dus Luuk ( als je het nog niet geraden had) en ik ben 13 jaar. Ik doe TTO. dat is tweetalig onderwijs ( 60% van vakken in Engels ). Ik heb 2 grote hobbys: de T.V. en de computer. Op de computer speel ik vanalles zoals Ogame maar ook RTs games en adventuregames. Ik speel in uni 3 en ik ben begonnen op 1 november
    • LOL ik had op de verkeerde forum gezet stupid me :P (mijn excuses daarvoor!)

      naja opnieuw even introduceren, hoewel ik betwijfel of dat nog nodig is :P

      Ja, ik speel al een paar daagjes, maar ik heb me nog niet echt geintroduceerd.
      Dus hier wat info over mij:

      Name: Alessandro
      Age: 16
      Location: Eindhoven, NL
      Planet Name: Planetarium
      Alliantie: T.F.F.T The Flamingo Flamethrowers

      We zijn momenteel met 5 leden, helaas zijn er 2 vertrokken zonder reden... Vraag me niet waarom, weet ik zelf namelijk ook niet.


      Ehm als je verder nog iets over me wilt weten, moet je et maar vragen smile

      Vriendelijke Groeten,

      Com Antoni

      The post was edited 1 time, last by Com Antoni ().

    • heej ik ben Apptheosis ,ik ben 14 jaar ik zit in 3Havo en ik heb een schat van een vriendin
      mijn hobby's zijn: Ogame ,MSN ,stappen en uiteraard :mijn vriendin:P:D
      (BTW ik heet eigenlijk Apotheosis maar ik heb een typefout gemaakt:S
    • Originally posted by the wind
      Originally posted by Billy Balzak
      Hallo, het is mij: Billy Balzak, ruler van de planeet Blank.

      Nieuw in deze game.

      L.O.L billy balzak eerder gezegt het "balzakje" zo ga ik je noemen balzakje


      Op de planeet Blank is 'Balzak' een eerbiedige naam hoor.
    • Hey!, Ben dus nieuw hier en verveeld genoeg om, om 0:15 nog ff een post te maken, Woon in den haag en doe het 2de jaar HAVO op het Haagsch Genootschap. Ben over het internet meestal bezig met "Roleplaying" (nee, niet als in een RPG, Maar de rol van je karakter spelen) of met het bestuderen van Tolkien's elfen talen.
      Muziek: Within Temptation, Nightwish, Muse, Oasis, Greenday.

      en dat was het zo'n beetje. Overigens beheer ik de schoolsite van mijn eigen school (waar ik graag mij opschep ook all is de site naar mijn menig niet goed genoeg) Haagsch Genootschap.
    • Zal me ook even voorstellen!

      Naam: Nick
      Forum Naam: Mr. Q
      Ingame Naam: ... ( Komen jullie nog wel te weten :wink: )
      Leeftijd 17.
      Speel nu nog alleen in UNI 3 en als UNI 5 komt ga ik door ook beginnen.

      Dat was het denk ik wel :P