Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • hoi ik ben senna (van uni1) is niet me echte naam
      ik heb die naam gekozen omdat ik helemaal fan ben van formule 1 en van ayrton senna ik ga 1 keer per jaar op vakantie naar brazil koop daar allemaal spullen van hem want ik verzamel spullen van senna maar goed ik speel in elke uni ben helemaal verslaaft en me hobby is op pc of crosse op de crossmoter of quad quad 660 cc moter 250 cc

      en dit was het wel :D

      en nog prettige feest dagen
    • RE: nieuwe leden introductie

      Ik ben Jan, speel onder de naam SHYOJIKI en ben al een tijdje aktief met Ogame.....ik denk dat ik het niet al te slecht doe.
      Ik heb geprobeert om uit de top 1500 te blijven, maar ja, ik heb steeds meer spullen nodig om mijn planeetjes draaiende te houden.
      Ik denk dat dit toch aardig lukt.....anders had ik nooit op plaats...1180 en nog wat terecht kunnen komen.O ja....ik ben een al wat oudere speler.....geboren in het rampjaar 1953.......en dat ik een ramp kan zijn mogen jullie aan de aardige Butchy vragen......die doet voorlopig niet meer naar tegen mij.
    • zal men eigen hier ook maar voorstellen :D hoewel ik hier al min of meer bekend ben zeker :P
      Ben Jorrit woon in België, Mechelen.
      Speel nu al een maandje ogame (ach men vriende zeggen elke keer oooh dat spel moet je eens proberen wel dan doe ik het maar :D).
      Ik zit in gymnasium, doe latijn-wiskunde-wetenschappen :rolleyes:

      voor de rest moet je het maar eens vragen ik bijt niet :D
    • Hoi

      In het normale leven sta ik bekend als Mike. Maar ter nagedachtenis aan mijn hond ( nog niet zo gek langgeleden heb ik die moeten laten inslapen, maar hij was al oud) heb ik als nickname Laddie. Je raadt het al, zo heette de hond.

      Ben 26, kom uit brabant en werk natuurlijk gewoon. Daar heb ik over dit spelletje gehoord. En ik dacht kom laat ik eens kijken. Sindsdien is mijn sociale leven op een lager pitje komen te staan, zeurt mijn vriendin de hele avond aan mijn hoofd om aandacht en ben ik ook al 15 kilo afgevallen (niet echt natuurlijk, maar dat gezeur om aandacht wel!)
    • Noem mij maar Orion 2. Ik heb een paar spellen gespeeld die hiermee (voor zover ik het gezien heb) vergelijkbaar zijn. Ik hoop dat ik nu echt iets goeds gevonden heb. Ben 18, doe Gymnasium en hoop dit jaar examen te doen --> jullie horen het al: weinig tijd, dus geen verdediging :D
    • nou nu ik nog, ik zwerf hier toch vaak rond :P
      ik ben gassie: echte naam julian (apart maar boeie)
      ik doe havo/wvo
      hobbys: gamen (onderandere wolfenstein ET) honkbal (mijn team 2de geworden in NK(pupillen)), uitslapen, luieren, vuurwerk afsteken enz.....
      ik speel uni 1 (actief), uni 2 (niet actief) en uni 3 (niet actief)

      verder zoek ik nog alliante voor uni 2 maar dat boeit niemand :D intresse; PM


      MvG gassie

      The post was edited 1 time, last by Gassie ().

    • Ik ben Jacco, in uni 2 a.k.a King Jacco.
      Ik speel het nu... 1 dag <---- OH MY GOD!! :shock:... nouja, het ziet er in iedergeval leuk uit =).
      irl ben ik 13 jaar, en zit in 2 gym... uhm tja, veel hoef ik denk ik niet meer te zeggen...

      King Jacco
    • Och, ik zal me zelf dan ook maar even introduceren..

      Ik ben Hans, 18 jaar.. woonachtig in Rijssen..
      Studying op MBO ICT (2e jaars)..
      Hobbies: Computeren, programmeren.. (php) OGame.. vanalles..

      Begonnen met OGamen halfweg december 2005, op aandringen van een vriend.. (nielstennis)!
    • Ik ben f1nch ( sander ). 19 jaar
      Ik ben gister begonnen met 0game. loop op stage en zag iemand spelen :D ik ben verder bezig met mn afstudeerproject en mn hobby's zijn Voetbal, uitgaan , meiden etc etc :) Kheb voorheen ook dit soort spelen gespeeld. Weet niet of ik namen mag noemen dus dat laat ik maar achterwege;)
    • Och ik zal mezelf dan ook nog maar even voorstellen..
      Ik ben Samantha, kom uit Lisse en ik ben 15 jaar, ik zit in 4 havo en speel sinds ergens eind november '05 ogame omdat de hele klas het al speelde en ik toch wel erg nieuwschierig was.. uiteindelijk blijkt het dus té verslavend te zijn..
      Mijn hobbies zijn computeren, sudoku's maken (A), lezen en slapen
    • Als iedereen zich voorsteld zal ik dat ook maar ff doen:

      Ik ben The Fisherman en speel vanaf eind november '05 ogame
      Ik zit in 2vwo en wil sterk worden met mijn alliantie of clan net hoe je het wil noemen.Duss als je nog allie heb maar dit is geen reclame tread maare een voorstelding tog!
    • Introducing Myself

      Als idereen zich introduceert zal ik dat dan ook maar ff doen:

      Ik ben 'Mythbuster' - Ik zit op de HAVO (3e jaar) en ben 14 jaar.
      Mijn hobby's zijn computeren en verder... jah verzin es wat...
      k' speel op Uni 4