Pinned Nieuwe leden introductie

    • Ik ben Benedictus, vernoemd naar de stichter van de orde der benedictijnen die in belgie en Nederland het trappistenbier verzorgt.

      Ik ben 25 jaar, heb een HBO Informatica en ben nu aan het afstuderen aan de Erasmus Universiteit op Bedrijfskunde. Aangezien ik mijn scriptie thuis schrijf heb ik tijd voor Ogame.
    • full metal alchemist

      hallo allemaal ik speel in uni2 en daar heet ik ook Fma(afk. van Full Metal Alchemist)ik zit in 3 vwo en ben 14 jaren oud. mijn hobby's: gitaarspelen muziek luisteren en computeren...... verder hoop ik dat we nog lang gezellig met elkaar kunnen ogamen :P
    • Yo ik ben ArC ( mn echte naam boeit niemand toch een reet )
      Ik ben 19 jaar en heb al heel wat games gespeelt voordat ik aan OGame begon ( Shimlar, Utopia, RS, Gang Warz, en nog een zooi meer)
      Speel het pas sinds zaterdag, maar ik denk dat ik het wel een tijdje blijf doen ^_^.

      Heeft iemand nog vragen stuur me gewoon een berichtje
    • Ik ben The chaser...

      17jaar en al 1maand bezig met ogame denk ik... mss 2.
      Gekend op het forum van mijn verhaal The Whole Story <== klik voor link
      Verder woon ik in belgie en speel ik ogame in uni1-2-4-5
      Mijn ingame namen hou ik meestal achter me.

      je zult vaak posts zien op forum gedeelten:
      vrage=>spel
      Algemeen=>algmeen

      mijn hobby: pc en uitgaan. en vaak chatten!
      Ik ben fan van scooter en heb al hun cd's. Vaak eerst weken op voorhand illigaal en dan later gekocht in de winkel.

      gtz:
      The chaser

      The post was edited 2 times, last by The Chaser ().

    • Hey, ik ben Neva!

      Ik ben 13 jaar, binnenkort 14, en ik woon in België

      Ik speel nu al enkele maanden in Ogame.org (rank 745 in Uni 1), maar ik besloot om het .nl forum eens te bezoeken :lol:

      Ehmmmm, mijn hobbies zijn PS en PC :P maar ook schrijven, zingen, tekenen, ...

      Mijn interesses zijn auto-tuning en gevechtsporten

      Dus, dat ben ik ^.~
    • hey mensen,

      drikusjandoedel wordt ik wel eens genoemd onder andere ingame ;)

      Ben 19 jaar oud sinds kort en 2e jaars Student aan een agrarische HBO opleiding in Den Bosch oftewel de HAS. Studeer daar (af en toe) en speel sinds een paar weken ogame in de universa 1,2,4 en 5. Waarom eigenlijk nie in 3 vraag ik me nu af...

      maar ja hobby's zijn vooral thuis op et bedrijf werken, uitgaan, sporten en leuke meiden scoren...

      mzzl
    • Hey mensen, ik ben Gijs en speel nu sinds 24 uur ogame. Een vriend maakte mij enthousiast ik zit nu volop in de game. Verder ben ik moderator bij blackmetalforums.be (nee ik ben geen belg maar we hebben wat problemen met de host gehad en gaan asap terug naar .com). In real life doe ik sprint-vwo aan het werkman college in groningen en werk ik 's weekends in Da-House da-house.nl

      goed.. genoeg gelult, ik ga verder met mn pizza. Later
    • Gegroet allen :)

      Mijn naam is Xtreme Futura,
      in het echte leven ook wel tim genoemd :lol:
      Uhm hoe lang ik ogame speel ik denk een weekje of 2 nu 8)

      Owja en ik zag hier al een paar mods strijden om de titel de slechtse, ik denk dat jullie mij niet zullen inhalen daarmee ook al bennik het niet hier maar op myid.nl :D

      Groeten :o
    • Ik ben Erirornal Kraione/Tollaw, 14 jaar. Ik doe Atheuneum 3. Ik heet in het echt Marc. Ik speel op uni 2 en 5, waar ik beide vorige week gecrasht ben, haha. :P Ik wacht vol verlangen op uni 6, though.

      Mijn hobbies zijn computeren, Pen-Spinnen [zie signature], waar ik ook op TV ben geweest. :] Ik freerun ook regelmatig, maar deze temperatuur is nu niet helemaal geschikt. :P
    • Introductie

      Hoi ik ben moerrie leider van AotFD wing.
      Ik ben 32 jaar en al vanaf 6-1-2006 bezig met ogame.
      Als leider heb je het aardig druk dus vandaar dat ik nu pas even de tijd neem om deze introductie te maken.
      In real life ben ik voorlichter op scholen.

      Ik ben alleen aanwezig in uni 1