Pinned Nieuwe leden introductie

    • Hoi, ik ben Sers

      Het lijkt er op dat ik een oudje ben tussen al deze jongelui.
      Met 57 jaar ben ik misschien wel de oudste maar jong van geest.
      Ik ben erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen en probeer van alles uit.
      Kolonisten van Catan speel ik vaak, OGame heeft veel aspecten hiervan.
      Heb nu al slapeloze nachten van dit spel.
      Gelukkig hoef ik niets meer in mijn dagelijkse leven, dus slaap halen we wel weer in.
    • Dag allemaal!

      Ben MIG en hoorde gisteren op een bruiloft van een vriend van me dat hij dit deed. Nieuwsgierig als ik was, vandaag toch maar even geprobeerd en begin het al redelijk leuk te vinden.

      Zit op uni 8 en volgens mij ben ik ook een van de ouderen als ik het zo lees hier. Ben 31 jaar, zit in de ICT. Verders vriendin, huisje, boompjes, beestjes en geen kinderen.

      Hobbies: Honkbal, computeren (BF2), lanpartys organiseren.

      Verders niets veel te melden. Zal veel moeten gaan leren nog...
    • Hallo Iedereen Ik heet Ronald in het echt en op Ogame MadMeijer.

      Ik ben 25 jaar en werk als technicus op binnenvaart passagiersschepen.

      Mijn hobbys zijn Lord of the Ring Table top gaming, Pc, Xbox, Kids en sinds een dag of 3 Ogame.

      Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen, een meisje van 6 maanden en een jongen van 21 maanden.
    • ik dacht laat ik me even voor stellen ik ben the freeman en ben sinds kort actief bij dit spell het heeft iets weg van Naval Domination maar dit is veel uitgebreider.
      Tot nu toe vind ik het een gaaf spell en ben vol verwachting om een vloot te mogen gaan bouwen.

      Groetjes The freeman :D (y)
    • Mijn naam is Athanasios 8-)
      mn echte naam is: zeg ik niet. :P
      ik ben 15 jaar
      mn hobbies zijn msnen, schietspellen, strategie spellen, RPGs, ogame, met vrienden rondhangen, sporten en schieten op beeldjes in de achtertuin. :]
      Ik zit in de 3e (jaar is net afgelopen dus eigleijk 4e) klas ik doe VMBO kader en ik ben van plan om een biljoenenbedrijf te maken.

      Ik zit in universum 7 (y)

      ik zat eerst in universum 1 met een score van ongeveer 29000 :lol:
      maar ik had geen zin meer om in dat oude gat rond te hangen waarbij je nieteens een alliancie hanger kan maken dus ik was m gepeerd. (a)

      en nu zit ik hier met een score van 16 hehe de eerste punten duren altijd het langst nietwaar. :)

      Ik leid een alliancie genaamd de SAS (Special Assassination Squad) 8-)
      in mn eentje ik vraag me af wat mensen er van vinden en of ze mss ook willen joinen ofzo PS: dit is een alliancie voor headhunters ookal ben je nog te zwak er voor beter meerdere headhunters die bij elkaar horen en elkaar helpen dan een eenzame headhunter zonder klanten en/of hulp. (y)

      The post was edited 1 time, last by Athanasios ().

    • Voorstellen

      Hoi, ik ben Marquering,
      en speel in u4.
      ik heb dit spel leren spelen door mijn man, en zodoende om door al mee te kijken hoe hij het doet, ben ik er ook bij gegaan.
      mijn hobbys zijn mijn kinderen, Lezen, computeren( fotos) en tv kijken.
      mijn leeftijd bedraag 35 jaar.
    • Ik ben Hunter, al een tijdje actief op het forum maar nog nooit in dit topic gekeken XD, mijn echte naam is Floris en woon in Arnhem, ik ben een beetje verslaafd aan ogamen en speel momenteel alleen in uni 1 nadat ik mijn uni 2 account aan iemand anders heb gegeven, naast ogame zit ik ook nog aanzienlijke tijd achter de xbox :D
    • Naam: Vincent
      Ingame: Xclus1v3
      Uni: Uni 1
      Alliantie: Lunatics en Big Luna's*

      ogame is een zeer leuk spel ik ben begonnen voor de gein met wat vrienden die stopte omdat ze veel aangevallen werden toen ben ik naar lunatics gegaan.. prettige alliantie ..
      en
      hoop dat ik nog heel wat vlootjes mag crashen ..




      *fusie BigMacBrothers/Lunatics
    • Hajj,

      Ok about me;;

      x Ingamename: Sann
      x 16 Jaar
      x Anime Addicted
      x Design Addicted
      x Meisje
      x Prettig Gestoord (AA)
      x Dunnow...

      Als je meer wilt weten stuur je maar een berichtje of vriendverzoek...

      Ik heb nog een vraagje;;

      - Hoe stuur ik een vriend aanvraag??

      Dat was het doeggii *Zwaai* xD
      P.S. Siggy aanvragen altijd welkom.

      The post was edited 1 time, last by Sann ().