queen sylvia

    • Griff heeft gelijk, je verdient hele stapels knuffels! Het was super.

      Maar..... ik ben eigenlijk benieuwd of je het spelletje al getest hebt, en hoe het bevallen is :)
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • nah jullie waren gewoon zo super dat het niet mis kon gaan :)

      *ben aan het snoepen geweest , kon het toch niet laten om te proeven
      *spel moet ik nog even mee wachten , alleen spelen is niet leuk
      fruit en groente zijn inmiddels ook gebruikt
      *de choco met slagroom heb ik me ook laten smaken
      *buiten en voor het raam is het weer lekker gekleurd
      *nu nog die hoofdmassage



      een dag om nooit meer te vergeten
      queen buigt voor 1 keer voor de gasten :hail:
      ADMIN
    • pffft, zomaar op pagina 3... dat kan toch niet!
      /me geeft even een bumpje, en geeft je ook meteen maar even gelijk.... je weet wel waarin ;)
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • tja heel inspiratie vol begon ik aan dit verhaaltje samen met mijn andere ikken tot er iets ging borrelen in mijn buik en ik vliegensvlug naar het toilet moest huppelen, wat dacht je weg helft van mijn inspiratie maar de meeste die mij kennen denken goh waar maak je je toch druk over joh de helft van jouw inspiratie is vaak nog genoeg inspiratie om geen inspiratieloos verhaal te krijgen. Als alle eerste wil ik natuurlijk ff syl knuffelen de dag naar kwakganz knuffeldag toch nog maar fftjes klein nawaveknuffeltje voor jouw, hopen dat nold het niet ziet na al onze knuffelpraktijken van gisteravond. Vooral pendragon en longo deden gezellig mee op de nationale kwakverzoendagknuffelentegeniedereeenliefdoendag!!!! Voor de rest probeer ik hier niet een al te erg slijm verhaaltje van te maken maar vind jullie eigenlijk allemaal lief van de gladiooltjes. (trouwens hoop niet dat nge het door heeft dat ik probeer te infiltreren bij hun allin00bjes zodat als jullie oorlog met ze krijgen ik alle informatie kan doorspelen maar denk niet dat ze t doorhebben heb natuurlijk mijn perfecte vermomming als boer frans uit boer zoekt vrouw ff nagedaan en denk dat ze vooral op mijn accent er wel zullen intrappen, zo niet kan ik natuurlijk altijd mijn immitatie van pino of van napoleon nog proberen om zo alsnog naar binnnen te glippen).
      Maar nu even waarom ik als tweede hier aanwezig ben is natuurlijk om sylletje heel erg veel steun te bieden en spygisch en mentaal bij te staan naar het zoeken van haar nieuwe kolonie, a hij moet tactisch geplaatst worden en wie weet dr nou niet meer van tactiek dan 1 van mijn alter egoooooos roadrunner!!!!!!! master in tactische-overwegingen hoe hij toch altijd alles voor elkaar krijgt is echt niet normaal keihard door een rots heen rennnen waar die wile e coyote net daarvoor met een potje verf een tunnel heeft geverfd, en snap t of niet als die coyote er daarna voor gaat zitten kijken komt dr ook nog een trein uit ook!!!!! kijk dat bedoel ik met tactiek en dat heeft 1 van mijn alter egoooooos vandaar dat syl mijn raad op dit punt altijd kan overwegen. en natuurlijk om de grootte en wie weet er alles van de grootte natuurlijk jullie kunnen het al wel raden mijn alteregoooooo de uitvinder van de pyramide van cheops, die kun je alles vragen over de grootse en grootste dingen op deze aarde en andere planeten waarom geen idee dat moet je tyror vragen.
      Ten slotte zou ik ook nog graag aan alle mensen willen vragen die de moeite hebben gedaan om dit verhaaltje te lezen om hier goed alle informatie uit te halen wie weet leer je hier nog wat van en kun je later (in sommige gevallen ook al nu) tegen je kleinkinderen deze wijze lessen van hooligans alias vogelkooi alias kwakganz alias al mijn andere ikken vertellen en dan kunnen deze natuurlijk dit weer aan hun generaties doorvetellen waardoor ik misschien wel over een paar honderd jaar in een geschiedenis boek kom te staan met dit verhaal en wanneer je achterkleinpiepklein achterklein kind dan later kijkt in de desbetrefende geschiedenisboeken van het jaar 3103 zeggen goh die man was een wijs man, of die man was niet wijs of iets dergelijk
    • Al anderhalf jaar go in uni 10!
      *en precies 100 dagen na de vorige post in je topic
      (wat een getel he :P, je zou er een scorebord voor nodig hebben)

      Tnx voor je inzet voor uni 10 Syl, ik weet dat je er nog steeds van geniet en hoop ook dat je nog lang plezier zult hebben in je werk daar.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Pendragon wrote:

      Al anderhalf jaar go in uni 10!
      *en precies 100 dagen na de vorige post in je topic
      (wat een getel he :P, je zou er een scorebord voor nodig hebben)

      Tnx voor je inzet voor uni 10 Syl, ik weet dat je er nog steeds van geniet en hoop ook dat je nog lang plezier zult hebben in je werk daar.



      Ze zal vast en zeker een 'brok' in haar keel krijgen van het getal 100 :thumbsup:

      Feli Syl, met je anderhalf jaar :kiss: