Community Update ~ December 2010

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Community Update ~ December 2010

      Community Update


      Beste spelers en spelerinnen,

      In deze comunity update een aantal veranderingen die ons board weer een stukje beheerbaarder moeten maken, ook willen we graag op gepaste wijze afscheid nemen van een aantal teamleden.

      Veranderingen Team

      Na zichzelf jaren intensief te hebben voor het ogame team hebben twee board veteranen besloten hun welverdiende pensioen in te luiden. Zowel Nautilus als Fnord hebben besloten hun team taken neer te leggen en te gaan genieten van het echte leven.
      Graag wil ik deze twee teamlers nog hartelijk bedanken voor hun inspanningen. Reacties kunnen worden gepost in de daarbij horende draajdes.
      Smod Nautilus
      Admin Fnord
      Nogmaals: Bedankt & gl irl!

      Graag wil ik ook de volgende teamlers welkom heten in de kliek.
      Jahomaman, Rena en Red Dragon. Deze teamlers zullen zich intensief inzetten voor het ogame team. Graag heet ik hen van harte welkom.

      Daarnaast nog wat meer goed nieuws. Na overleg is besloten de open Smod positie op te vullen met een ervaren teamler die niet zo lang geleden zijn rentree heeft gemaakt.
      Graag wil ik Wester van harte feliciteren met zijn aanstellig als Smod, ik wens hem veel succes en plezier in het vervullen van zijn functie.

      Uni merges

      Zoals te zien in >>deze<< post is er weer wat nieuwe informatie vrijgegeven m.b.t. de uni merge die in 2011 beschikbaar zal worden.
      Momenteel wordt dit nog volop ontwikkeld en uitgedacht door GameForge. Nieuwe informatie die beschikbaar wordt zal consequent met jullie worden gedeelt zodat jullie goed op de hoogte zullen zijn wat betreft ontwikkelingen in van dit onderwerp.

      Board logo contest.

      Afgelopen weken is een competitie gaande geweest waairn users een boardlogo konden ontwerpen dat het board deze feestmaand zou komen versieren.
      In >>dit topic<< is te zien dat dit logo:



      Het board gaat versieren in de kerst weken. Graag wil ik Tumladen feliciteren met zijn overwinning.
      Het is de bedoeling dat het logo aankomende week wordt ingevoerd.

      Met vriendelijke groeten,
      Het adminteam.
      [de]Ex-Board admin van Ogame.nl[/de]