Rey Nemaattori
-
-
Gefeliciteerd Rey!!"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator -
Jezus Rey, nogsteeds admin.
Hoe hoe je het volEx Teamlid
Ex-Moderator
Ex-Super Moderator -
-
Gefeliciteerd met je 9 jaar teamlidschap Reymod Ogame NL | | Mail: reddragon[@]ogame.nl
-
-
Alsnog van harte gefeliciteerd!
-
nog van harte gefeliciteerd rey !ADMIN
-
-
2018 is zo te lezen een stormachtig jaar voor je met veel grote veranderingen.
Ik kan me voorstellen dat dat zijn tol heeft ge-eist en je soms andere grote zaken in je leven (6222 posts komen niet zomaar) ook aanpast.
Moving on heet dat, al kan je soms gewoon op bepaalde zaken terugkomen al zal dat waarschijnlijk niet zo snel op mijn 1e zin slaan.
Afscheid nemen doet pijn maar opent ook nieuwe deuren.
Het ga je goed.
Groet, PaulOur words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
Rey, het ga je goed, soms is verandering goed voor je.
Dat wens ik je bij deze ook, 13 jaar ogame is niet niets, en daarom hebben we allemaal wel een herinnering aan jouw naam die je overal tegenkomt, je bent de enige die zowat in elke top 10 board heeft gepost
Naja het ga je goed in RL en wellicht ooit als het kriebelt zien we je weer in de uni's.
GLRL -
Succes met het leven verder Rey. We hebben leuke tijden gekend. Jammer dat 2018 veel ups and downs hebben meegebracht voor je. Ik weet hoe dingen kunnen gaan in het leven en wat een impact dat kan hebben op een mens.
Het ga je goed en misschien zien we je ooit nog een keer. -
In ieder geval mooi om te zien dat het nu wel beter gaat! vroeg mij idd al af wat er speelde, rest mij helaas niet zoveel anders om te zeggen dan veel succes pik! Je gezelschap in uni 3 en de rest van .nl zal gemist worden en misschien kun je je account nog even vasthouden, misschien gaat het nog weer kriebelen
GL m8 en misschien tot weerziens -
Rey ik wens je succes toe in het echte leven.
tot ooit -
Heel veel sterkte en geluk, ga je goed.
Cheers -
Ach ja, zo is het leven, ups & downs..
Veel geluk gewenst voor de toekomst! -
Ik heb je ooit 1x ontmoet op een meet, vond je een chille dude
Veel geluk in de toekomst man! -
Beste Rey,
nadat ik je post gelezen had kon ik niet anders dan even een kleine reactie te geven.
Kerel, ik heb je als een erg fijne admin mogen leren kennen. Je wist altijd wel de rust te bewaren en de gemoederen daar waar nodig te kalmeren. Ik hoop dat je in het echte leven ook de rust weet te bewaren in de toekomst. En stiekem hoop ik dat je straks weer de tijd en mogelijkheid hebt om terug te keren.
Succes met de turbulentie en maak er een mooie voortzetting van het begin van de rest van je toekomst! -
Rey,
We hebben (veel) meer negatieve ervaringen gehad met elkaar dan positieve. Maar ook ik wens je het allerbeste toe!
Hopelijk kan je afscheid van de team-taken de nodige tijd en rust vrijmaken om de rest van je goede voornemens te behalen, of net dat beetje meer van het leven te kunnen genieten.
Het gaat je goed,
Kaj aka Oneday
Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK] -
Rey veel succes en sterkte in RL
Heb je al jaren niet meer gesproken, maar de meets al die jaren terug herinner ik mij nog steeds Ik hoop dat 2019 een veel beter jaar voor je wordt, alhoewel 2018 ook nog niet voorbij is natuurlijk.
Heel veel succes en misschien tot ziens.Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1