Yeah dat weet ik ook zeker! Alsnog gefeliciteerd
Lord
-
-
Gefeliciteerd Lord !! Je verdiend het kerelSuper Moderator OGame.nl
-
Gefeliciteerd Lord! Nu is er niemand meer veilig voor je banhamer!Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Whut Addict Lord kan me nu op het board warnen?!
Just as normal as you can be!
-
Je wilt ingame niet in mijn uni spelen, dus ik moest zorgen dat ik je op het forum tegen kon komen.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Gefeliciteerd Lord!!"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator -
-
Lord gefeliciteerd met je verjaardag.
Trial Game Operator OGame.nl
IRC: Rdet
-
gefeliciteerd met je verjaardagADMIN
-
Gefeliciteerd met je verjaardag Lordy
: IRC: Rena :. -
De Lord is jarig? :O! Gefeliciteerd gozer
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Gefeliciteerd Lord
Maak er een leuke mooie dag van !Ex Admin Ogame.nl
-
Yep, alweer een kwart eeuw
Feest is komend weekend, vandaag lekker rustig aan (en werken ofc.).
Bedankt allemaal voor de felicitaties !
Aangezien mijn topic nu toch een bump heeft gehad (bijna stond ik onderaan... bijna...), maar dan kan ik ook wel bekendmaken dat ik gister mijn afstuderen tot een goed einde heb gebracht en daarmee dus (afaik) ben afgestudeerd!!! En ik ben al aan het werk bij het bedrijf waar ik ben afgestudeerd, dus het is vandaag triple feest!!! xD
:::EDIT:::
Bijna vergeet ik het belangrijkste...
*me zet een gekoeld krat Hertog Jan klaar voor de liefhebber en er is nog gebak, monchou taart.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Lord wrote:
Feest is komend weekend
gefeliciteerd Lord! -
Een triple congratulationsmod Ogame NL | | Mail: reddragon[@]ogame.nl
-
Hartelijk gefeliciteerd Lord!!! Well Done!
-
Driemaal hoera voor Lord!
Toppie man!"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator -
Bij deze maak ik bekend dat ik mijn GO taken naast mij neer zal leggen en enkel als Moderator verder zal gaan.
Deze week zal ik mijn rechten voor Draco verliezen, Rdet heeft mijn taken reeds overgenomen (zoals ook op het forum te zien is).
Reden voor mijn vertrek als GO is het gebrek aan motivatie. Toen ik mij aanmeldde als GO wilde ik graag spelers van dienst zijn met mijn ervaring. Dat heb ik gedaan en dat heb ik met veel plezier gedaan. Ik merk echter dat er weinig tot geen hulp meer nodig is in een oud universum als Draco. De controles waren al lang niet meer heel boeiend en daar kon ik mij niet voldoende meer voor motiveren.
Om niet inactief te raken en Draco aan zijn lot over te laten heb ik aangegeven te stoppen met mijn GO werkzaamheden.
Als moderator heb ik de secties gekregen waar ik spelers wel kan helpen met vragen en tips. Dat doe ik met plezier en wil ik zo lang mogelijk vol proberen te houden.
Gelukkig blijf je in het team, en kan je als mod doen waar je hart ligt
Trial Game Operator OGame.nl
IRC: Rdet
-
Uiteindelijk zal iedereen inzien dat modden het leukst is"Wij hebben geen discussie, ik leg jou iets uit."
Ex-Moderator
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest