Admin spelaccounts

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Admin spelaccounts

Nu ik GA geworden ben zullen jullie je natuurlijk afvragen "wat gaat hij met zijn spel-accounts doen?".

Het antwoord hierop is eigenlijk best simpel, ik speel hierop door.
      "Wat!!! je kan jezelf dan makkelijk bevoordelen door te kijken wie online en offline is geschockt "
      NEE! dat kan ik niet!

De SGO's van de betreffende uni's hebben instructie om mijn GA-account in de gaten te houden zodat ik op geen enkele manier gebruik danwel misbruik van de ontstane situatie gemaakt kan worden. Dit account zal ook alleen in uiterste noodzaak gebruikt worden.
      In hierarchie mogen de SGO's onder mij staan maar ze hebben mogelijkheden om alles wat ik doe te controleren. zij hebben ook mogelijkheden om direkt stappen te ondernemen tegen mij of een andere admin mochten ze iets zien wat niet correct is.
      Spelervragen van mijn speeluni's zal ik dan ook doorsturen naar een mede-admin of SGO.

Deze regel geldt overigens niet alleen voor mij maar eveneens voor Seven en Haha die nog een spel-account hebben. De logbestanden die gemaakt worden van alle stappen kunnen zelfs door een GA niet bewerkt of verwijderd worden. bewijs blijft altijd staan dus.

Verdenkingen of klachten? Direkt naar de SGO van de betreffende uni of een andere GA stappen!

Op ogame.nl was dit nog geen gemeengoed, tot nu toe hadden de admins daar geen rechten gekregen in hun eigen universum. Op ogame.org is dit al langere tijd gemeengoed.