Inlogprobleem draco

    • Inlogprobleem draco

      Sinds ongeveer een half uurtje is het niet mogelijk om in te loggen in draco.
      We hebben GF direct op de hoogte gesteld, en gaan er van uit dat er op dit moment hard aan gewerkt wordt om het probleem op te lossen.
      Zodra wij meer informatie hebben, brengen we jullie uiteraard ook op de hoogte.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Draco draait weer!

      Het universum is verplaatst naar een andere server, samen met nog wat andere internationale unis welke ook down waren. Als gevolg van deze move, heeft er een rollback van +/- 5 á 6 uur plaatsgevonden,
      het is dus mogelijk dat je vloten op eens weer in de lucht zijn, planeet verplaatsingen en crashes ongedaan gemaakt zijn en dat je werfqueue weer leeg is.

      Er zijn mensen wier vloot vanochtend vertrokken is voor een plaatsing die om 22 uur aankomt, wie rekent komt er al snel achter dat dat met de rollback zou betekenen dat die schepen plots rond een uurtje of 5 aankomen.
      Omdat de server slechts iets voor middernacht weer online kwam en veel mensen iet in staat waren hun missies terug te trekken of anderzijds actie te ondernemen, is er besloten tot het instellen van een aanvalsblokkering.

      Tot Zaterdag 27-8-2011 12:00 's middags, zal er in Draco NIET aangevallen kunnen worden!

      Onze excuses voor de overlast, we vragen jullie begrip en medewerking voor de situatie.

      Met Vriendelijke Groet,
      jullie OGame.NL-team.

      "When everything is all right, there's nothing left," -Su Majestad Rey Nemaattori el Primer, 1e .nl'er met 2,5mil score.
      Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail | PM
    • Zojuist heb ik contact gehad met onze CoMa en hem gevraagd op welke manier het probleem dat is ontstaan rondom de laat ingezette attackblock van Draco gisteren opgelost kan worden.
      Ik heb hem gevraagd of er een rollback mogelijk is voor de gehele uni, dit is helaas niet het geval.
      Hij heeft mij gevraagd om op een rijtje te zetten wie zijn vloot heeft verloren en wat die speler precies verloren heeft.

      Ik wil iedereen die vloot verloren heeft door dit gat tussen opnieuw online zijn van draco en het ingaan van het attackblock vragen om mij te mailen (Pendragon@ogame.nl) wat ze precies hebben verloren. (Zet dat aub even netjes op een rijtje voor me, zodat ik geen stapel zoekplaatjes in mijn mailbox krijg)
      Voeg aub ook een screenshot van het gevechtsrapport bij je mail.
      Maandag gaat Paso kijken of het mogelijk is iets te regelen voor deze spelers.
      Helaas kunnen we geen beloftes doen dat het ook daadwerkelijk zal lukken. Het enige wat we kunnen beloven is dat we onze uiterste best zullen doen.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Soms zijn mededelingen gewoon echt niet leuk om te doen.
      Nu is soms.
      Helaas, onze pogingen om iets van een soort roll back te regelen voor de spelers die de dupe zijn geworden van de problemen in draco afgelopen vrijdag zijn op niets uitgelopen.
      Zojuist krijg ik te horen dat het antwoord op ons verzoek "nee" is.
      Het spijt me dat ik geen beter nieuws kan brengen.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk