Einde walliecard

    • Einde walliecard

      Paysafecard is sinds augustus eigenaar van Wallie.
      Walliecards zijn al sinds 1 november niet meer te koop en vanaf 31 januari 2012 zijn reeds gekochte walliecards niet meer inwisselbaar.
      Op 1 februari zal dan ook de optie om met walliecard Donkere Materie te kopen worden verwijderd bij Gameforgespellen.

      We raden je aan om eventuele reeds gekochte walliecards te besteden vóór de vervaldatum.

      Met vriendelijke groet,
      het OGame.NL-team
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • Beste spelers,

      zoals te lezen is in de post hierboven, is de Walliecard enige maanden geleden overgenomen door Paysafecard.
      Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn Walliecards te wisselen. Als je nog tegoeden hebt op Walliecard kun je het tot 31 januari 2012 nog inwisselen bij je favoriete Game. Je kunt nog steeds prepaid gebruiken als je dat wilt. Ga naar paysafecard.com en zoek daar het dichtsbijzijnde verkooppunt.
      Paysafecard werkt hetzelfde als de Walliecard, maar met Paysafecard krijg je zelfs meer donkere materie voor je geld!

      Met vriendelijke groet,
      het OGame.NL-team
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk